معاون درمان سازمان تامین اجتماعی;

تعیین تکلیف هلدینگ درمان در سال ۹۸

۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۰۸:۵۱:۰۶
کد خبر: ۸۱۹۲۹۷
تعیین تکلیف هلدینگ درمان در سال ۹۸
معاون درمان سازمان تامین اجتماعی که برای شرکت در همایش منطقه‌ای مدیران درمان غرب کشور به ایلام آمده بود از تعیین تکلیف هلدینگ درمان در سال 98 خبر داد.

به گزارش برنا از ایلام :مهدی درخشان در جمع پرسنل و معاونان مدیریت درمان استان ایلام اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین برنامه های اساسی سازمان در حوزه درمان تعیین تکلیف هلدینگ در سال ۹۸ است.

او افزود:هلدینگ درمان که از سال 92 مطالعات آن شروع شد، کار وسیعی قرار بود انجام دهد ولی عملاً نتوانسته به اهداف تعیین شده دست پیدا کند لذا در حال انجام کارهایی هستیم که هلدینگ درمان بتواند تمام درمان را در برگرفته و ساختار معاونت درمان عوض شود.

درخشان ادامه داد: یکی از چالش ها بزرگ معاونت درمان تامین اجتماعی پرداخت مطالبات طرف قرارداد سازمان است که امیدواریم با وصول مطالبات از دولت تا پایان سال این مشکل رفع شود.

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی بیان داشت: بخش درمان سازمان تامین اجتماعی، رسالت مهم تامین، حفظ و ارتقاء سلامتی بیمه شدگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی را دارد.

درخشان در ادامه مهم‌ترین برنامه سازمان در بخش درمان در سال ۹۸ را اتمام تمام پروژه های (آی.تی) و اجرایی شدن صد درصد نسخ الکترونیک عنوان کرد.

دکتر کریم لاله ماژین مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام نیز در این نشست گفت: سه مرکز درمانی شامل دی کلینیک میلاد، درمانگاه شماره ٢ و درمانگاه دهلران از مراکز درمانی ملکی مدیریت درمان استان ایلام هستند.

همایش منطقه‌ای مدیران درمان تامین اجتماعی منطقه ۵ کشور با حضور استان‌های کرمانشاه، همدان، خوزستان، لرستان و ایلام به میزبانی مدیریت درمان استان ایلام با هدف بررسی مشکلات حوزه درمان تامین اجتماعی در این ۵ استان برگزار شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز