تردست خبر داد:

۸۲۰۱ فقره تسهیلات ازدواج در ایلام پرداخت شد

۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۰۹:۲۹:۲۳
کد خبر: ۸۱۹۳۶۵
۸۲۰۱ فقره تسهیلات ازدواج در ایلام پرداخت شد
معاون فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان ایلام گفت: هشت هزار و 201 فقره تسهیلات ازدواج در سال جاری در این استان پرداخت شده است.

به گزارش برنا از ایلام، محمدرضا تردست عصر شنبه در جلسه امور ساماندهی جوانان مجموع افراد متقاضی دریافت تسهیلات ازدواج استان را 9 هزار و 21 نفر عنوان کرد که هشت هزار و 201 نفر ان محقق شده است.
او با ذکر اینکه در مجموع 91 درصد متقاضیان تسهیلات ازدواج، وام دریافت کرده اند گفت: پرداخت تسهیلات ازدواج در ایلام طی سال جاری نسبت به سال گذشته 10 درصد افزایش یافته است.
معاون فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان ایلام تصریح کرد: طی سال جاری در هر یک شهرستان های استان 20 کارگاه آموزش های پیش، حین و بعد از ازدواج در استان برگزار شده که نقش مهمی در تداوم زندگی ها و کاهش طلاق داشته است.
او افزود: از مهم‌ترین اهداف برگزاری این کارگاه‌ها می‌توان به آگاه‌سازی و توانمندسازی جوانان، ارتقاء سلامت زوجین در خانواده، تقویت بنیان خانواده، پیشگیری از آسیب‌های ازدواج، فرهنگ‌سازی و تقویت الگوی ازدواج با منش و بینش اسلامی اشاره کرد.
تردست اضافه کرد: شهرستان بدره، ایوان و سیروان طی سال جاری بیشترین جلسات امور ساماندهی جوانان را برگزار کرده اند و امیدواریم مسئولان به امور جوانان توجه ویژه ای داشته باشند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز