استاندار ایلام در همایش شهرداران عنوان کرد:

اختصاص مبلغ ۵ میلیارد تومان برای پرداخت حقوق معوقه شهرداری ها

۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۵:۲۱:۱۷
کد خبر: ۸۲۳۳۳۶
اختصاص مبلغ  ۵ میلیارد تومان برای پرداخت حقوق معوقه شهرداری ها
استاندار ایلام از اختصاص 5 میلیارد تومان جهت پرداخت حقوق معوق کارکنان شهرداری ها خبر داد.

به گزارش برنا از ایلام؛ قاسم سلیمانی دشتکی در همایش شهرداران استان ایلام گفت: کارگران و کارکنان حقوق بگیر شهرداری ها از ضعیف ترین اقشار جامعه هستند و تلاش زیادی داشته ایم که حقوق معوقه این عزیزان پرداخت شود.

اوبا اشاره به قانون شوراها ادامه داد: اگر قانون به صورت کامل اجرا شود شهرداران کلید دار و حاکم شهر هستند و تمام فعالیت های شهرها باید با محوریت شهرداران صورت پذیرد. 

نماینده عالی دولت در استان از کمک 281 میلیارد تومانی دولت در دوسال اخیر به شهرداری ها خبر داد و گفت: تلاش های بسیاری داشتیم که از منابع مختلف به شهرداری ها کمک کنیم و در این راستا از طریق کمک های سازمان همیاری ها، ماشین آلات، اختصاص قیر این کمک ها صورت گرفته است.

اوبا اشاره به حساسیت شهر ایلام به عنوان مرکز استان خاطر نشان کرد: شهر ایلام به عنوان نماد استان و حضور مردم از تمام شهرستان ها در این شهر با جمعیت 200 هزار نفر که بیشترین جمعیت شهرهای استان را به خود اختصاص داده باید از منظر و عمرانی شهری قابل قبولی برخوردار باشد که در این راستا بیش از 32 میلیارد به این شهرداری کمک شده است.

استاندار ایلام در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: مسئولین باید به گونه ای عمل کنند که اگر قولی می دهند توان اجرای آن را هم بسنجند و به قول خود عمل کنند و اگر فعالیتی صورت می گیرد که دولت هم در آن مشارکت کرده و کمک نموده است آن را بیان نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز