فرمانده پلیس راه ایلام;

کاهش ۱۰ درصدی مرگ و میر ناشی از تصادفات جاده‌ای در استان ایلام

۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۲:۵۵:۱۸
کد خبر: ۸۲۳۸۱۵
کاهش ۱۰ درصدی مرگ و میر ناشی از تصادفات جاده‌ای در استان ایلام
رئیس پلیس راه ایلام ازکاهش 10 درصدی مرگ و میر ناشی از تصادفات جاده‌ای در استان ایلام خبرداد.

به گزارش برنا از ایلام;رضا همتی زاده با اشاره به اقدامات انجام شده برای کاهش حوادث جاده ای در استان اظهار داشت: در این مدت( ابتدای سال تاکنون) با تلاش های انجام شده توسط تمامی دست اندرکاران ترافیک استان، وقوع حوادث منجر به مرگ پنج درصد، تلفات هفت درصد و حوادث جرحی 9 درصد کاهش یافته است.
او با اشاره به طرح نوروزی پلیس راه ایلام با همکاری دستگاه های خدمات رسان افزود: این طرح از ۲۷ اسفندماه جاری آغاز و تا ۱۷ فروردین ماه ۹۸ ادامه دارد.
رئیس پلیس راه ایلام تاکید کرد: در اجرای این طرح ۳۰ تیم کنترل محسوس و نا محسوس در قالب گشت‌های پلیس راه در محور‌های مواصلاتی استان مستقر شده و همه جاده‌ها و محور‌های ارتباطی را کنترل می ‌کنند.
همتی زاده مهمترین هدف اجرای این طرح را کنترل ترافیکی جاده‌های استان و جلوگیری از سوانح رانندگی عنوان کرد و یادآور شد: در ایام نوروز 2 هزار و ۵۰۰ بروشور آموزشی در بین رانندگان و مسافران توزیع و همچنین بنر‌های آموزشی و هشدار دهنده در محور‌های ارتباطی و حادثه خیز استان نصب می‌ شود.
او به اجرای طرح کنترل سلامت رانندگان اشاره کرد و گفت: در ایام نوروز خودرو‌های دارای 2 تخلف همزمان که مرتکب تخلفات حادثه ساز همچون (سبقت و سرعت غیرمجاز، انحراف به چپ و حرکات مارپیچ و..) شوند خودرو آن‌ها توقیف می‌ شود.
او با بیان اینکه در اجرای طرح نوروزی پلیس از ظرفیت دوربین‌های کنترل سرعت ثابت و سیار در محور‌های مواصلاتی استان استفاده می‌شود، اضافه کرد: در این ایام توسط سامانه سپهتن عملکرد رانندگان وسایل نقلیه مسافربری بویژه اتوبوس‌ها رصد می‌ شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز