شهردار سرابله در گفتگو با برنا;

شهر تاریخی سرابله آماده استقبال از مهمانان نوروزی است

۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۰۹:۱۷:۰۱
کد خبر: ۸۲۵۴۲۷
شهر تاریخی سرابله آماده استقبال از مهمانان نوروزی است
شهردار سرابله گفت :شهر سرابله بعنوان ورودی عتبان عالیات ودروازه ورودی زائران , مهمانان و مسافران به دیگر شهرستانها ومرکز استان ، اهمیت ویژه ای دارد و تمام تلاش ما این است که با ارائه بهترین خدمات، مسافران را به اقامت و بازدید و ماندگاری هرچه بیشتر در شهر سرابله ترغیب نماییم.

 روح اله پریزاد شهردار سرابله در گفتگو به برنااظهار کرد: با توجه به اینکه در آستانه نوروز قرار داریم برنامه‌ریزی برای برگزاری ویژه‌برنامه‌های مختلف ضروری است.

او افزود: اگر از مسافران و گردشگران در ایام نوروز استقبال خوب و بهتر از سنوات گذشته انجام شود، قطعا در افزایش آمار جذب گردشگران موثر خواهد بود.

پریزاد باتأکید بر آمادگی شهرداری سرابله به منظور استقبال از بهار، اظهار کرد: پاک‌سازی و شستشوی معابر، رنگ‌آمیزی جدول ها، تنظیف خیابان‌ها، آماده‌سازی علائم ترافیکی ، گل کاری ، هرس کاری ، روشنایی معابر و ... در اولویت فعالیت‌های نوروزی شهرداری سرابله است.

او در پایان گفت: انتظاری که از شهروندان فرهیخته و میهمان دوست سرابله همچون سالهای گذشته میرود آن است که بهارسبز طبیعت را با بهار چهره های شاد و لبخند های زیبای خود قرین سازند و میهمانان شهر خود را با خاطره های به یاد ماندنی همراهی وبدرقه نمایند و نیز در حفظ نظافت شهر و فضای سبز پارک ها بیش از پیش کوشا باشند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز