استاندار ایلام:

استان ایلام در ردیف چهار استان سیل زده کشور قرار گرفت

۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۰:۳۹:۳۹
کد خبر: ۸۴۳۰۹۷
استان ایلام در ردیف چهار استان سیل زده کشور قرار گرفت
استاندار ایلام گفت : استان ایلام در ردیف چهار استان های سیل زده لرستان خوزستان و گلستان قرار گرفته وهمانند این استانها به مناطق سیل زده استان کمک می شود

به گزارش برنا از ایلام؛ قاسم سلیمانی دشتکی در اولین جلسه شورای آموزش و پرورش استان در سال جدید ضمن تبریک روز معلم به فرهنگیان گفت؛ در روز معلم بسیار علاقه مند بودم در بین فرهنگیان حضور داشته باشم ولی با توجه به برگزاری سمینار استانداران توفیق حضور نداشتم و از همین جا روز معلم را به همه ی فرهگیان عزیز تبریک می گویم.

او در ادامه از ابلاغ ۱۵ میلیارد ریال بابت مسائل اجتماعی سیل به بهزیستی استان خبر داد و گفت؛ همچنین بیش از ۹ میلیارد ریال بابت مسائل اجتماعی سیل به آموزش و پرورش استان اختصاص یافته است.

استاندار ایلام در ادامه با عنوان این مطلب که با تلاش فراوان استان را در ردیف چهار استان سیل زده قرار داده ایم اضافه کرد؛ این بدان معنی است که هرچه به استان های لرستان و خوزستان و گلستان کمک شود به مناطق سیل زده استان ایلام نیز کمک می شود.

اوادامه داد؛ اعتبارات اخیر در جهت کاهش تأثیرات اجتماعی، روحی – روانی به مناطق سیل زده استان ابلاغ شده است و امیداواریم این کمک ها بصورت هدفمند هزینه شود.

او  افزود: علاوه بر این کمک ها از طرف کمیته امداد امام (ره)، بنیاد مسکن، ستاد فرمان حضرت امام(ره)، سپاه پاسداران و دیگر ارگان ها و نهادهای ملی کمک های بسیار خوبی به استان صورت گرفته است.

سلیمانی دشتکی در ادامه تأکید کرد: در استان ایلام اگر تمهیدات و پیشگیری های لازم در خصوص سیل صورت نمی گرفت قطعا خسارات ما بیشتر از دیگر استان های سیل زده می شد.

او در ادامه خاطر نشان کرد: اقدامات پیشگیرانه ای که صورت گرفت باعث شد ما در استان هیچ گونه تلفات جانی نداشته باشیم و این بسیار ارزشمند است و البته خسارات و آسیب های مالی ان شاء الله جبران خواهد شد و مردم در این زمینه هیچ گونه دغدغه ای نداشته باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز