گزارشی از فرشته سنجیده؛

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) با دستانی پر در ماژین سیل زده

۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۰:۲۹:۵۲
کد خبر: ۸۵۰۲۳۲
فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) با دستانی پر در ماژین سیل زده
پیگیری و ممارست در خدمت رسانی چیزی است که باید همیشه در قاموس مسوولان نهادینه شده باشد موضوعی که مصداق واقعی اش را در شیوه عملکردی سپاه همیشه دیده ایم

به گزارش برنا از ایلام ؛چند ماهی است از حادثه سیل در ایلام گذشته اما رسیدگی به امورات مردم سیل زده تنها به زمان بروز حادثه محدود نمی شود و باید لحظه به لحظه با گزارش گیری های میدانی نسبت به رفع  موانع  خدمت رسانی اقدام شود

 کاری که فرمانده سپاه امیرالمؤمنین در حال انجام آن است. ماژین این روستای سیل زده در شهرستان دره شهر با گزارش گیری های لحظه ای سرهنگ شاکرمی نبضش به امید بازسازی دوباره می زند.

سرهنگ شاکرمی همین دیروز و دفعات قبل به آنجا سرکشی کرد، ان هم مثل همیشه با دستانی پر ، تا از نزدیک با روند بازسازی ماژین از نزدیک درگیر باشد. 

کاری که با عشق خدمت به مردم شروع شود با برکت خدا بالاخره به نتیجه مطلوب می رسد و امید می رود تا زخم نشسته بر جان ماژین و مردمش به زودی التیام یابد.

دیروز سرهنگ شاکرمی  باحضور درجمع پمپاژداران  وتقدیم هدیه یک  میلیاردی رهبر انقلاب موجی از شادی را درمیان کشاورزان ومردم ان منطقه بوجود اورد وهمچنین با افطار کردن بر سر سفره کشاورزان دردهایشان را باز شنید و مثل دفعات قبل دستورات لازم برای پیگیری ها و تسریع در امور را صادر کرد. 

فرزندان سپاه امیرالمؤمنین روز از شب نمی شناسند تا این روستا و مردمش هر چه سریعتر به سر و سامانی برسند.

اری  این خدمت ها ی  بی منت مانور تبلیغاتی نیست بلکه یک باور انقلابی است .وهمین است ، که دشمنان از نام سپاه وسپاهی وحشت دارند چون  وقتی فریاد یک مظلوم را می شنوند که با آنها صدها کیلومتر فاصله دارد جلای وطن و ترک زن و فرزند می کردند تا اشکی از چشم کودکی پاک کنند و دردی از دوش دردمندی  بردارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز