امروز صورت گرفت:

دیدار مدیرکل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با فرماندار چرداول

۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۶:۰۷:۴۱
کد خبر: ۸۶۵۸۰۲
دیدار مدیرکل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با فرماندار چرداول
تولیده، مدیرکل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با حضور در محل فرمانداری در سرابله با مراد یگانه فرماندار شهرستان، دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش برنا از ایلام, مراد یگانه در این نشست ضمن تبریک به مدیر کل جدید بنیاد شهید ایلام اظهار داشت : شهدا به کشور ما امنیت بخشیدند و خدمت به خانواده های آنان عبادت است چرا که دعای خیر این عزیزان انگیزه ما را در خدمت به خلق بیشتر می کند.

او با بیان اینک هامنیت، آسایش و آرامش حاکم در کشور مرهون خون پاک شهیدان و جانفشانی های ایثارگران، آزادگان و جانبازان است,تاکید کرد: همه ما باید همواره در جهت رسیدگی به مشکلات و درخواست های خانواده های شهدا پیشرو باشیم.

در این دیدار فرماندار درخصوص وضعیت خانواده های شهدا، رزمندگان، آزادگان، جانبازان و ساماندهی المان شهدای گمنام شهر سرابله تاکید کرد.

در ادامه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه تمام تلاش ما این است که علاوه بر برنامه های که در گذشته اجرا شده، برنامه های ابتکاری جدیدی را در این مجموعه آغاز کنیم، افزود: یکی از برنامه های ثابت ما با مدیران استانی نشست های ثابت و هفتگی با ایثارگران است

او افزود; سپردن تمامی امورات به بنیاد شهید این نهاد را در امر خدمت رسانی با مشکل مواجه می کند  وامکان خدمات رسانی مطلوب وجود وجود ندارد.

تولیده در ادامه گفت:امیدوارم همه دستگاههای دولتی در چارچوب قانون به بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کمک کنند و حقوق شهروندی ایثارگران را نیز در ادارات لحاظ کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز