استاندار ایلام:

تلاش دهیاران در سیل اخیر قابل تقدیر بود

۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۲:۰۳:۰۹
کد خبر: ۸۶۷۸۲۷
تلاش دهیاران در سیل اخیر قابل تقدیر بود
استاندار ایلام گفت؛ عملکرد استان در سیل فروردین ماه نمونه بود.

به گزارش برنا از پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی در روز یکشنبه ۱۶ تیرماه در همایش روز دهیار ضمن تقدیر از عملکرد خوب دهیاران در کمک به مناطق سیل زده استان گفت؛ در سیل فروردین ماه با همت مسئولان و همراهی مردم  توانستیم عملکرد نمونه ای را در کشور به نمایش بگذاریم.

وی ادامه داد؛ در سیل فروردین ماه با پای کار آمدن قوی مسئولان و همراهی خوب مردم و پیشگیری به موقع توانستیم عملکرد نمونه ای را در کشور به نمایش بگذاریم.

سلیمانی دشتکی افزود؛ در مراحل مختلف سیل ، ارتش و سپاه و هلال و احمر و بنیاد ها و مردم ... همه پای کار بودند و علی رغم اینکه بیشترین بارندگی را در کشور داشتیم اما حتی یک زخمی نداشتیم.

وی گفت؛ ظرف ۲۴ ساعت راه فرعی و ظرف ۴۸ ساعت پل وحدت آباد ماژین که بر اثر سیل خراب شده بود  برقرار شد.

استاندار ایلام با بیان اینکه در فررودین ماه در زمان سیل بیش از ۳۶ هیئت بلند پایه کشوری و لشکری  به ایلام آمدند گفت؛ تمام تلاش ما این بود که صدای مناطق سیل زده استان را به گوش مسئولان کشور برسانیم تا الان ایلام جزو ۴ استان اصلی سیل زده کشور باشد. 

وی افزود: سیل علی رغم اینکه خسارت هایی وارد کرد اما اعتبارات خوبی برای استان تصویب شد،  ۹۹ میلیارد تومان برای بخش کشاورزی ، ۳۹۰ میلیارد تومان  برای بخش زیرساخت ها  و بنیاد مسکن هم تا الان ۴۰ میلیارد بلاعوض و ۸۰ میلیارد تسهیلات پرداخت کرده است.

وی ادامه داد : یکی از اتفاقات بسیار مهم که شدیدا نیاز به وحدت دارد اربعین است چراکه اربعین یک حماسه مهم سیاسی و اجتماعی در سطح جهان است.

استاندار ایلام با اشاره به این مهم که سفر رئیس جمهور به پیشنهاد خود ما مقرر شد که بعد از اربعین انجام شود گفت؛ در این سفر سرمایه گذاران بخش خصوصی و بنیادها و نهادها مختلف پای کار می آیند و این فرصت خوبی برای ارائه طرح ها و پروژه های مهم استان است.

وی افزود : در این سفر پروژه های زیادی  از جمله افتتاح پروژه شیرین سازی و کلنگ زنی خط راه آهن ایلام انجام می شود که این می تواند نقطه عطفی در تاریخ ایلام باشد.  

نماینده عالی دولت در استان از  دهه فجر و انتخابات بعنوان دو رویداد مهم در پیش روی استان یاد کرد و گفت؛ این دو رویداد از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی  ضمن دعوت از همه برای حضور گسترده در پای صندوق های رای، اضافه کرد؛ در انتخابات مجری هستیم و طرفدار کسی نیستیم و به همه قول می دهم که انتخابات سالمی را برگزار کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز