جشن هفته تامین اجتماعی در ایلام برگزار شد

۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۰۸:۳۶:۳۷
کد خبر: ۸۷۲۰۶۳
جشن هفته تامین اجتماعی در ایلام برگزار شد
جشن بزرگ هفته سازمان تامین اجتماعی(مدیریت درمان تامین اجتماعی و تامین اجتماعی) استان ایلام با حضور مدیران شورای هماهنگی دستگاه های تابعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مستمری بگیران و بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی برگزار گردید.

به گزارش برنا از ایلام  شیرخانی اظهار داشت: در جامعه ما قدردانی از بزرگان جزء سنت ها و ارزش های ملی و اسلامی محسوب می‌شود

او افزود: حضرت محمد (ص)  می فرمایند: " من اجلال الله تعالى إکرامَ ذی الشیبه المسلم" افزود: احترام به بزرگسالان که مصداقی از آن بازنشستگان می باشند به نوعی احترام و اکرام به خداوند متعال می باشد.

او گفت: هرآنچه در اختیار این وزارتخانه است، به دیده منت، برای بازنشستگان عزیز انجام می دهیم و تأمین اجتماعی متعلق به بازنشستگان است.

او در ادامه گفت ؛ آنچه امروز داریم مرهون تلاش و کوشش پیشکسوتان عرصه کار و سازندگی ایران اسلامی است و باید قدر دان آن باشیم و از اینروست که بازنشستگان حاملان فرهنگ و ارزش های دیرپای جامعه اند.

شیرخانی اضافه کرد : بازنشستگان، مستمری بگیران و فرهیختگان استان، ببازنشستگان را آینه امروز جوانان در جامعه یاد کرد که باید از تجربیات آن‌ها در عرصه کاری بهره گرفت و استفاده از تجربه بزرگان و بازنشستگان را در مسیر رشد و توسعه کشور  برای جوانان ضروری دانست

اودر پایان گفت؛ سازمان متعلق به بازنشستگان و جامعه کارگران است و تامین مستمری و تامین درمان، دو ماموریت اصلی ماست و هم اکنون13720 مستمری بگیر تحت پوشش این سازمان است که این آمار با احتساب خانواده آنها35803 نفر می رسد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز