شیرخانی مدیرکل تعاون، کار و رفال اجتماعی؛

من اصلاح طلبم

۱۳۹۸/۰۵/۰۳ - ۰۸:۳۰:۳۵
کد خبر: ۸۷۵۶۹۵
من اصلاح طلبم
مدیرکل تعاون کار ورفاه اجتماعی در جلسه پرسش و پاسخ اصحاب رسانه و اعضای حزب ندای ایرانیان شعبه ایلام گفت :بنده اصلاح طلب هستم و به اصلاح طلب بودنم افتخار می‌کنم.

به گزارش برنا از ایلام ، شیرخانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در نشست پرسش وپاسخ  ا صحاب رسانه وحزب ندای ایرانیان شعبه ایلام گفت:بنده اصلاح طلب هستم و به اصلاح طلب بودنم افتخار می کنم

 او یکی از بهترین مولفه های جامعه  مدنی را پرسش‌ و پاسخ از مسئولان دانست وگفت:پرسش و پاسخ ها جامعه را به سمت پیشرفت وتوسعه  هدایت می کند.

 شیزخانی با بیان اینکه بی توجهی به ساختارهای فرهنگی و اجتماعی مهم ترین عامل توسعه نیافتگی و پدیده بیکاری در استان است گفت: احزاب سیاسی و فعالان اجتماعی در توسعه اجتماعی و فرهنگی کشور و استان باید  نقش آفرینی کنند 

 اوگفت :تکثر و تنوع ماموریت های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بسیار زیاد است و مباحث اجتماعی یکی از مهم ترین  ماموریت های وزارت کار می باشد.

او اضافه کرد،ایلام جزء 9 استان پیشرو در کاهش جمعیت بیکاران است؛ نرخ بیکاری در سال ۹۱ در استان ۱۹.۲ درصد بوده که سال ۹۸ این آمار به ۹.۳ درصد رسیده که در تلاشیم این آمار نیز با تدابیر و برنامه های مناسب و ایجاد اشتغال کاهش یابد.

او با اشاره به ثبت  ۳۱۰۰ تعاونی در استان  گفت؛ از این تعداد ۱۶۰۰ تعاونی در ایلام  فعال می باشند و بیش از ۳۰۰ هزار نفر از جمعیت استان نیز  عضو  این تعاونی هستند.

شیرخانی ادامه داد:اگر در میان این تعداد تعاونی درصدی از آنها به وظایف خود  عمل کنند مطمئنا باری از روی دوش جامعه برداشته و  موجب بهبود رونق تولید و فضای کسب و کار جامعه کارگری خواهد شد.

اوگفت :نگاه ما به شرکت های تعاونی، حمایتی است و باید تعاونی های فعال را به عنوان الگو به جامعه معرفی شوند.

اودر پایان گفت : اگر از لحاظ اجتماعی خوب کار شود و کارفرمایان در حوزه کارگری به خوبی به وظایف خود عمل کنند قطعا در بحث کار و تعاون مشکلی وجود نخواهد داشت .

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز