تراژدی در شهر ایلام

۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۰۷:۱۴:۵۶
کد خبر: ۸۸۷۲۸۷
تراژدی در شهر ایلام
خودکشی سه نفر از یک خانواده در کمتر از یکماه

به گزارش برنا از ایلام ؛طبق اخبار رسیده از منابع موثق سه نفر(مرد) از یک خانواده با نسبت بسیار نزدیک خودکشی کرده و به دیار باقی شتافته اند.

این منبع که نخواست نامش فاش شود اظهار کرد : سه مرد جوان و میانسال از یک خانواده در مدت زمان کمتر از یکماه دست به خودکشی زده اند.یکی از آنها با قرص برنج،یکی هم با حلق آویز کردن خود و دیگری با بریدن شاهرگ خود با چاقو خودکشی کرده اند.

منابع خبری از علت و انگیزه ی این افراد صحبتی نکرده و احتمالا هنوز علت آن مشخص نشده است.ولی آنچه که مشخص است رخداد یک تراژدی بسیار دردناک برای یک خانواده و حتی تمام مردم استان است.

چرا باید مردم در این استان با این همه ثروت منفعل آنقدر از زندگی خود بیزار شوند که هرروز تعدادی از آنها جان شیرین خود را قربانی ملامتها کند؟

براستی نهادهای مرتبطی که باید تلاش کنند این لکه سیاه(آمار بالای خودکشی) را از پیشانی استان پاک کنند به چه کاری مشغول هستند؟چرا امید به زندگی و طراوت و شادابی از زندگی بسیاری از هم اسانی های ما رخت بربسته است؟ایراد کار کجا است؟آیا اعتباری برای ترمیم آسیبها و ناهنجاری های اجتماعی و روانی اختصاص یافته است؟اگر یافته این اعتبارات کجا هزینه می شود؟تا کی باید فقط با گفتار درمانی و حرفهای دهان پر کن مردم را سر کار بگذاریم؟چرا کسی چاره جویی برای حل بحران افسردگی در استان ایلام که ریشه ی تمام خودکشی ها است نمی کند؟چرا به فکر شاد بودن و شاد کردن مردم نیستیم؟

متاسفانه این حقیقت را باید پذیرفت که ایلام در کشور و حتی جهان به آمار بالای خودکشی شهره است.ولی متاسفانه نهادهای مرتبط آنطور که باید وظایف خود را به انجام نرسانده و نتوانسته اند برای کاهش آمار خودکشی در استان کاری انجام دهند.در مورد این خبر و در کل بحران خودکشی در استان ایلام در روزهای آتی بیشتر با شما همراهان سخن خواهیم گفت.

 

امین محمدی 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز