فرماندار چرداول عنوان کرد;

گرامیداشت هفته دولت با افتتاح وکلنگ زنی ۶۹ طرح در چرداول

۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۰۹:۲۵:۲۴
کد خبر: ۸۸۸۸۹۱
گرامیداشت هفته دولت با افتتاح وکلنگ زنی ۶۹ طرح در چرداول
فرماندار چرداول گفت ; در گرامیداشت هفته دولت، 69 طرح وپروژه با اعتباری بالغ بر 455 میلیارد ریال در شهرستان افتتاح و کلنگ زنی می شود .

به گزارش برنا از ایلام; در نشست خبری روز شنبه فرماندار وشهرداران چرداول به مناسبت هفته دولت دکتر یگانه اظهارکرد:هفته دولت فرصت مناسبی است که دستگاهها ونهادها ی همچون شهرداریها گزارش خدمات وعملکرد دولت را از طریق رسانه های جمعی به مردم ارائه دهند .

او با اشاره به اینکه وظیفه دولت خدمت رسانی به مردم و فراهم کردن آسایش ورفاهیت برای جامعه می باشد گفت: دولت تدبیر و امید در طول 6 سال عمر خود بیشرین خدمت رسانی در زمینه های مختلف اقتصادی, اجتماعی,فرهنگی, کشاورزی , ورزشی وراهسازی ومسکن به مردم شهرستان وکشور داشته است.

فرماندار چرداول با اشاره به اختصاص اعتبارات وخدمت رسانی دولت به جمعیت شهرنشین شهرستان شامل شهرهای  سرابله,آسمان آباد,شباب وبلاو گفت: برای اینکه  اقدامات وعملکرد دولت در شهرها نمود پیدا کند شهرداران باید از طریق تعامل وارتباط مستمر با خبرنگاران و اهل رسانه عملکرد دولت وفعالیتهای شهرداریها را اطلاع رسانی کنند.

یگانه در ادامه گفت: در هفته دولت سال 98 تعداد 69 پروژه با اعتباری بالغ بر 455 میلیارد ریال در شهرستان چرداول افتتاح وبه بهره برداری می رسد.

اوگفت: عمده این پروژه‌ها در زمینه زیرساخت‌های شهری و روستایی خواهد بود که توسط دستگاه‌های اجرایی نظیر ، شرکت گاز، بنیاد مسکن، راه و شهرسازی، آبفا شهری، توزیع برق، شهرداری‌ها، مخابرات، بهزیستی، کمیته امداد و آموزش و پرورش اجرایی شده است. 

او اضافه کرد: طرح آبیاری تحت فشار،  گلخانه پنج هکتاری هلیلان و احداث سیلوی ۲۰ هزار تنی از طرح های اقتصادی است که در این ایام به بهره برداری خواهند رسید.

 

 

.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز