اجرای رزمایش منطقه ای پدافند غیر عامل به میزبانی صنعت آب و برق استان ایلام

۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۲:۳۱:۳۳
کد خبر: ۹۰۵۶۶۹
اجرای رزمایش منطقه ای پدافند غیر عامل به میزبانی صنعت آب و برق استان ایلام
رزمایش مدیریت بحران و پدافند غیرعامل صنعت آب و برق منطقه جنوب غرب کشور با حضور چهار استان ایلام، کرمانشاه،لرستان و خوزستان در محل سد و نیروگاه سیمره در حال برگزار می شود

به گزارش برنااز روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان ایلام، رئیس شورای انسجام بخشی صنعت آب و برق استان با اعلام  این خبر گفت: رزمایش تمرینی_ آموزشی مدیریت بحران و پدافند غیرعامل صنعت آب و برق با حضور  چهار استان ایلام، کرمانشاه، لرستان و خوزستان طی روزهای  9 ،10  مهر ماه در  محل سد و نیروگاه سیمره  برگزار می شود. 

مهندس مظاهری افزود: این رزمایش  در راستای اجرای دستورالعمل های ابلاغی حوزه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو و با هدف هماهنگی و تمرین شرایط بحرانی اجرایی می شود.

وی با بیان اینکه حفاظت از زیر ساخت های حیاتی در مواقع بحران و حساس و استمرار خدامت ضروری از اهداف برگزاری این رزمایش است، خاطرنشان ساخت: اجرای این مانور به تقویت نیروهای عملیاتی صنعت آب و برق در مواقع ضروری  کمک خواهد کرد.

مهندس مظاهری یادآور شد: انجام مانورهای مشترک با استان های دیگر باعث هم افزایی دانشی و افزایش آمادگی نیروها در شرایط حساس و بحرانی و همچنین استفاده از توان شرکتهای تابعه وزارت نیرو در استان های هم جوار می شود.

وی با مهم دانستن نقش آموزش در مقابله موثر با شرایط اضطرار اظهار داشت: در این راستا کارگاه های آموزشی با موضوعات مختلف مانند: چگونگی پیشگیری و کنترل حوادث و مخاطرات طبیعی، مدیریت بحران، بهداشت و تدوین سناریوهای عملیاتی برای کنترل حوادث، تمرین مانور و شبیه‌سازی در زمینه حوادث برگزار می شود 

در این رزمایش تجهیزات و ماشین آلات  شرکت‌های حوزه صنعت آب و برق که برای شرایط بحرانی مورد استفاده قرار می گیرند در محل استقرار یافته اند.

وی با بیان اینکه حدود75 نفر در اجرای این مانور حضور دارند، گفت: در پایان رزمایش مسابقه سناریو نویسی با حضور شرکتهای حاضر برگزار و استان برتر در این زمینه معرفی می گردد.

ضمنا ارزیابی کمی و کیفی این رزمایش توسط ناظران معرفی شده از سوی وزارت نیرو انجام می گیرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز