اعضاء هیئت منصفه دادگاه مطبوعات و جرائم سیاسی استان ایلام معرفی شدند

۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۰۹:۳۷:۱۶
کد خبر: ۹۴۰۰۵۹
اعضاء هیئت منصفه دادگاه مطبوعات و جرائم سیاسی استان ایلام معرفی شدند
اعضاء هیئت منصفه دادگاه مطبوعات و جرائم سیاسی استان ایلام معرفی شدند و احکام خود را از علی دهقانی، رئیس کل دادگستری استان دریافت کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام، رئیس کل دادگستری استان ایلام در این آیین با بیان اینکه هیئت منصفه، نماینده افکار عمومی است، گفت: اعضای هیئت منصفه نماینده اقشار مختلف جامعه هستند.

 علی دهقانی با اشاره به اینکه انتقادات سازنده و منصفانه، جزء رسالات خطیر رسانه هاست، اظهار داشت: مطبوعات و رسانه ها می توانند با اطلاع رسانی دقیق، شفاف، صحیح و اصولی؛ نقش بی بدیل خود را برای پیشبرد اهداف عام المنفعه و ایجاد آسایش و آرامش در جامعه؛ ایفاء کنند.

وی افزود: هیئت منصفه دادگاه مطبوعات و جرائم سیاسی همکار مجموعه های قضایی هستند و نقش بسزایی در حل و فصل امور محوله دارند.

رئیس کل دادگستری استان ایلام یادآور شد: با توجه به تدوین طرح تحول در مجموعه های قضایی، جلب رضایت نسبی عموم مردم؛ یکی از اولویت های اصلی قوه قضائیه است.

دهقانی تصریح کرد: مبارزه جدی با فساد، از اولویت های اصلی قوه قضائیه است و با جدیت دنبال می شود.

وی تاکید کرد: دستگاه قضا برای مبارزه با فساد، هیچ خط قرمزی نمی شناسد و با اقتدار و بدون اغماض و تعارف با مجرمان و متخلفان برخورد خواهد کرد.

اعضاء هیئت منصفه دادگاه مطبوعات و جرائم سیاسی استان ایلام که برای مدت دو سال، انتخاب و معرفی شدند(به ترتیب حروف الفبا) بدین شرح است:

۱-حشمت اله      آقایی
۲-خداداد           ابراهیمی
۳-فریدون          حیدری
۴-نصرت اله       حیدری
۵-مریم             جهانبخشی
۶-نادر              رضایی منش
۷-علی اصغر      شریفی راد
۸-شعبان           فروتن
۹-محمدتقی         قاسمی
۱۰-غلامرضا      محمدمرادی
۱۱-محمدرضا     مرادنژادی
۱۲-فاطمه          موسوی مقدم
۱۳-ملک محمد    هاشمی
۱۴-راضی         ناصری فر

لازم به ذکر است؛ در پایان این آیین؛ اعضای هیئت منصفه دادگاه مطبوعات و جرائم سیاسی استان ایلام به اتفاق آراء و برای سومین سال متوالی؛ آقای "غلامرضا محمدمرادی" را به عنوان دبیر هیئت منصفه دادگاه مطبوعات و جرائم سیاسی استان ایلام انتخاب کردند

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز