استاندار ایلام:

مردم خوب استان ایلام ؛ قدردان شما هستم

۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۱۲:۱۳:۰۹
کد خبر: ۹۸۳۵۱۸
مردم خوب استان ایلام ؛ قدردان شما هستم
استاندار ایلام در پیامی از مردم استان برای در خانه ماندن، رعایت توصیه های پزشکی و همکاری با ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا بویژه در سیزده بدر قدر دانی کرد.

به گزارش خبرگزاری  برنا از ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی از مردم متعهد و بافرهنگ استان ایلام در همراهی مثال زدنی در نه به ۱۳ بدر تقدیر و تشکر کرد. 

در بخش از این پیام آمده است:

آنچه که امروز مردم بافرهنگ و متعهد ایلام عزیز در روز طبیعت با رعایت اصول بهداشتی به نمایش گذاشتند  تلفیقی از اخلاق و مدنیت بود که حس مسئولیت پذیری و تعهد در مقابل همنوعان و همراهی با قوانین و مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا را به نمایش گذاشت.

آری این مردمان بزرگ یک بار دیگر با همدلی و همراهی همیشگی و با مسئولیت پذیری اجتماعیشان در اجرای پویش در خانه بمانیم در روز ۱۳ فروردین ماه برگ زرین دیگری را در صفحه پرافتخار خود ثبت کردند و یک حماسه ماندگار دیگر خلق نمودند.

اینجانب بر خود لازم می دانم از همراهی یکایک مردم عزیز و بزرگوار استان ایلام بابت این حرکت ارزشمند در خالی کردن خیابان ها، پارک ها و طبیعت و شرکت نکردن در مراسم روز ۱۳ بدر صمیمانه قدردانی نمایم. به یقین امروز ایلامیان عزیز با این حرکت ماندگار گامی بلند در راستای سلامتی خود و جامعه برداشتند و امیدواریم این همراهی و همکاری تا شکست قطعی این ویروس منحوس ادامه یابد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز