اطلاعیه پلیس راه درخصوص ممنوعیت تردد خودروها

۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۱۴:۲۹:۰۱
کد خبر: ۹۸۴۱۶۹
اطلاعیه پلیس راه درخصوص ممنوعیت تردد خودروها
پلیس راه انتظامی استان ایلام در خصوص نحوه ممنوعیت تردد خودروها درسطح استان اطلاعیه صادر کرد

به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام ؛ رئیس پلیس راه استان ضمن تبریک ایام شعبانیه خدمت هم استانی های عزیز و با توجه به ابهامات رانندگان و همشهریان عزیز در خصوص نحوه ممنو عیت تردد وسایل نقلیه در محورهای برون شهری استان بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا اظهار داشت:

۱-خودروهایی که از مبادی ذی صلاح دارای مجوز تردد هستند،مشمول اعمال قانون در طرح فاصله گذاری اجتماعی نمی باشند.

۲-خودروهای امدادی،خودروهای عمومی حامل بار و مسافر،خودروهای نظامی و خودروهای حامل مواد سوختی و فاسدشدنی مشمول ممنوعیت تردد نمی باشند.

۳-صرفاً افراد بومی ساکن هر شهر مجاز به ورود آن شهر بوده و ورود افراد غیرساکن ممنوع می باشد،و نحوه شناسایی افراد بومی هر شهر نیز بر اساس کارت ملی،پلاک خودرو و بیمه نامه می باشد.

۴-آن دسته از مسافرین و رانندگان غیر بومی که وارد استان شده اند و قصد خروج دارند،هیچ گونه محدودیتی برای خروج از استان برای آنها در نظر گرفته نشده است و صرفاً می بایست از کمربندی ها و بدون ورود به شهرها از استان خارج شوند.

۵-بر اساس دستورالعمل های صادره،رانندگانی که بدون توجه به مصوبه ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا و بدون مجوز در سطح راههای برون شهری تردد نمایند،توسط مامورین پلیس راه به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان اعمال قانون و به منظور جلوگیری از سردرگمی سرنشینان،توقیف فیزیکی وسایل نقلیه در شهر محل سکونت مالک وسیله نقلیه انجام خواهد شد.

۶-مدیران شرکت ها،ادارات و موسسات  می بایست بر اساس ابلاغیه استانداری نسبت به صادر نمودن کارت تردد برای کارکنان خود به منظور تردد در مسیرهای برون شهری اقدام کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز