رئیس پلیس راه ایلام؛

‍ امدادرسانی مامورین پلیس راه ایلام - کرمانشاه به راننده در راه مانده

۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۵:۰۴:۴۰
کد خبر: ۹۸۵۵۴۷
‍ امدادرسانی مامورین پلیس راه ایلام - کرمانشاه به راننده  در راه مانده
رئیس پلیس راه استان ایلام از امدادرسانی ماموران پلیس راه ایلام _ کرمانشاه به راننده درراه مانده خبر داد

سرهنگ رضا همتی زاده در گفت و گو با برنا اظهار داشت :  ساعت ۲ بامداد امروز یکدستگاه خودرو ایسوزو باری که در مسیر جاده تنگه قیر حمیل آخر حوزه استحفاظی پاسگاه پلیس راه شباب به سمت ایلام در حرکت بود بدلیل عیب و نقص فنی،   دچار خرابی شده  و در جاده باز می ماند. 

وی افزود : متاسفانه  این خودرو در نقطه کور و  تاریک بدور از  هر گونه روشنایی  خراب شده  و راننده به علت  عدم آنتن دهی  و دسترسی به امداد خودرو در آن مسیر  در راه می ماند.

 

سرهنگ رضا همتی زاده خاطرنشان کرد: ماموران گشت پلیس راه ایلام - کرمانشاه به سرپرستی سروان "شفیع زاده" و همراهی گروهبانیکم "رحمتی"  در حین گشت زنی متوجه این خودرو می شوند که  با دلگرمی در کنار راننده می ایستند و علت را از وی جویا و متوجه ترس و دلهره راننده در تاریکی می شوند.

  

وی تصریح کرد: بلافاصله با تلاش فراوان  مامورن و پس از  هماهنگی لازم  با امداد خودرو شهرستان سرابله،   خودرو وی را به مرکز استان منتقل می کنند که این عمل آنها باعث خشنودی راننده  و همچنین رفع دل نگرانی خانواده وی شد.

رئیس پلیس راه استان ایلام گفت : طی تماس تلفنی راننده با رئیس پلیس راه، از  تلاش و پشتکار و زحمات  ماموران تشکر و قدردانی شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز