رئیس پلیس راه ایلام در گفتگو با برنا؛

عودت بیش از ۱۱ هزار خودرو غیر بومی در ورودی های ایلام

۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۲۰:۰۱:۴۶
کد خبر: ۹۸۶۵۶۸
عودت بیش از ۱۱ هزار خودرو غیر بومی در ورودی های ایلام
رئیس پلیس راه ایلام گفت؛درطول مدت اجرای فاصله گذاری اجتماعی ۱۱هزار۲۲۵ خودرو غیربومی در ورودیهای استان ایلام عودت داده شدند.

سرهنگ رضا همتی زاده در گفت و گو با خبرنگار برنا درایلام  اظهار کرد:در طول مدت اجرای این طرح تعداد ۶۰۰ دستگاه وسیله نقلیه متخلف متوقف، تعداد ۲هزار و ۹۳۰ دستگاه به دلیل تردد غیرمجاز در سطح محورهای برون شهری استان اعمال قانون، ۸ ایستگاه کنترلی در ورودی های استان و شهرستان ها ایجاد و تعداد ۱۱ هزار و ۲۲۵ دستگاه خودروی غیربومی به شهرهای خود عودت داده شده اند.

او افزود:از ابتدای طرح فاصله گذاری اجتماعی، تا کنون شاهد کاهش ۴۴ درصدی تردد وسایل نقلیه در سطح جاده های استان بوده ایم.

این مقام انتظامی یادآور شد:طرح ممنوعیت تردد ورود وسایل نقلیه غیربومی به استان و شهرستان ها،بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا تا ۳۰ فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

رئیس پلیس راه استان خاطرنشان کرد:رانندگان کما فی السابق نسبت به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در حین رانندگی به منظور پیشگیری از تصادفات اقدام کنند.

او گفت:تمامی اقدامات صورت گرفته توسط پلیس راه انتظامی استان،خدمتگذاری به مردم شریف و فهیم استان و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا بوده است،لذا از تمامی هم استانی‌ های محترم تقاضا می شود که نهایت همکاری و همراهی را با عوامل پلیس راه داشته باشند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز