امروز صورت گرفت؛

اهدا خون توسط جامعه ورزشی ایلام

۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۴:۳۷:۰۱
کد خبر: ۹۹۰۴۳۰
اهدا خون توسط جامعه ورزشی  ایلام
اهداء خون توسط مدیر کل ورزش و جوانان و معاون فرهنگی و امور جوانان وکارکنان و جوانان ورزشکار استان ایلام

به گزارش خبرگزاری برنااز ایلام ؛ علی شائی مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام و تردست معاون فرهنگی و امور جوانان  در حاشیه طرح اهدا خون جامعه ورزش و جوانان استان با سنایی مدیر کل انتقال خون استان در خصوص ادامه همکاری بین دو دستگاه دیدار و گفتگو کردند .

مدیر کل ورزش و جوانان استان  هدف از حضور جامعه ورزش و جوانان  امری خدا پسندانه بر شمرد  و گفت ؛ در شرایط شیوع ویروس کرونا و همچنین نزدیک شدن به ایام ماه مبارک رمضان و کاهش احتمالی  اهدا کنندگان خون با مشارکت جامعه ورزش و جوانان بتوانیم گوشه ایی از کمبود منابع  خونی در روزهای آتی استان را جبران کنیم 

علی شائی  با اشاره به اهدای خون جامعه ورزش و جوانان گفت : جامعه ورزش و جوانان  با خوی و منش پهلوانی همیشه در کنار مردم بوده و در هر جا که نیاز باشد حضور فعال خواهند داشت .

مدیر کل انتقال خون استان نیز در این دیدار گفت : محدود بودن مدت نگهداری خون و فرآورده های خونی اهمیت این مسئله را چند برابر میکند و از آنجا که خون کامل ۳۵ روز میتوان نگهداری کرد و  نیاز به خون زمان خاصی ندارد  همواره مورد نیاز است .

خانم دکتر سحر سنایی در پایان از  مدیر کل و جامعه ورزش و جوانان به پاس همراهی با سازمان انتقال خون در زمینه این حرکت خدا پسندانه  تقدیر و قدردانی کردند.

درمراسم اهداء خون ۲۵ نفر از جامعه ورزشی استان حضور داشتند

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز