معرفی و بررسی سه بازی پرطرفدار موبایل

۱۳۹۹/۰۳/۳۰ - ۱۵:۵۳:۱۶
کد خبر: ۱۰۱۷۲۸۸
معرفی و بررسی سه بازی پرطرفدار موبایل
ما در این مطلب قصد داریم در رابطه با سه بازی محبوب و پر طرفدار موبایل صحبت کنیم.

در پی پیشرفت تکنولوژی در زندگی های امروز، بسیاری از افراد طرفدار بازی های موبایلی شده اند و بخشی از وقت خود را در طول روز صرف انجام بازی های موبایلی می کنند، استودیوهای بازی سازی نیز در این بین تلاش کرده اند تا نظر مخاطبان بازی های موبایلی را به خود جلب کنند بطوریکه امروزه هریک از آنها طرفداران خاص خود را دارند. ما در این مطلب قصد داریم در رابطه با سه بازی محبوب و پر طرفدار موبایل صحبت کنیم.

همانطور که میدانید برخی از بازی های موبایلی دارای پرداخت درون برنامه ای هستند، اما در کشور ما امکان پرداخت درون برنامه ای وجود ندارد، به همین دلیل فروشگاه اینترنتی موجو شاپ بستری امن برای خرید انواع محصولات بازی آنلاین و پرداخت های درون برنامه ای فراهم آورده است.

موجوشاپ دارای نماد اعتماد الکترونیکی میباشد و تا به امروز توانسته عملکرد بسیار خوبی از خود برجای بگذارد، شما میتواند در کم ترین زمان ممکن خرید خود انجام دهید.

در ادامه قصد داریم در رابطه با معرفی و بررسی سه بازی پرطرفدار موبایل صحبت کنیم.

  • بازی براول استارز
  • بازی کلش اف کلنز
  • بازی ساکر استارز

بازی براول استارز

بازی براول استارز

بازی براول استارز توسط استودیوی بازیسازی supercell طراحی و منتشر شد و تا به امروز بیش از صد میلیون بار در سراسر جهان دانلود و اجرا شده است. امکان خرید جم براول استارز نیز برای کاربران فراهم شده است.

در این بازی شما باید در رقابت هایی که دارای مدت زمان مشخصی هستند به صورت انفرادی و یا گروهی شرکت کنید.

شما می توانید کاراکتر های متفاوتی را با توانایی ها و ویژگی های متنوعی آنلاک کنید، اسکین های متفاوت و آیتم های متفاوتی را در طول بازی باید جمع آوری کنید تا بتوانید توانایی ها و ویژگی های خود را ارتقا دهید تاکتیک و استراتژی خاص در بازی براول استارز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

در حالت های مختلف با سایر کاربران در سراسر جهان به رقابت بپردازید، در هر یک از این حالت ها شما باید از قوانین خاصی پیروی کنید و ماموریت‌های از پیش برایتان در نظر گرفته شده اینکه بتوانید و ماموریت ها را کامل کنید و در این رقابت‌ها برنده شوید برای شما پاداش ها و جوایز ارزشمند بسیار زیادی در بر خواهد داشت.

در نبرد های گروهی شرکت کنید تا بتوانید براول باکس ها را از آن خود کنید، شرکت در رویدادها و ایونت های روزانه می‌تواند بسیار زیادی را برای شما در بر داشته باشد.

باید رقبا و دیگر بازیکنان را به چالش بکشید تا نتوانند در برابر شما پیروز شوند، آماده اید که به یک بازیکن حرفه ای در بازی براول استارز تبدیل شوید؟

 بازی کلش آف کلنز

بازی کلش اف کلنز

بازی کلش اف کلنز یکی دیگر از بازی های استودیوی بازیسازی supercell میباشد که تا به امروز بیش از پانصد میلیون باردر سراسر جهان دانلود و اجرا شده است و طرفداران بسیار زیادی را در سراسرجهان به خود اختصاص داده است.

به جمع میلیون ها کاربری بپیوندید که در حال ساخت قبلیه و روستای خود هستند، نیروهای قدرتمند و بی نظیر بسیار زیادی منتظر شما هستند، ایا میتوانید قبیله دیگر کاربران را نابود کنید و به قدرتمند ترین قبیله در بازی کلش اف کلنز تبدیل شوید؟

قبلیه خود را تشکیل دهید و دیگر بازیکنان را به جنگ بطلبید، داشته و دستاوردهای آنها را نابود کنید، اگر میخواهید یک قبیله قدرتمند را نابود کنید بهتر است بصورت گروهی و تیمی بازی را اجرا کنید تا قدرت بیشتری داشته باشید.

نیروهای خود را بدرستی انتخاب کنید و آنها را در جایگاه مناسب قرار دهید. با استفاده از تجهیزاتی که در اختیار دارید باید دیواره تدافعی بسیار متسحکمی برای محدوده خود بسازید، سعی کنید توانایی های نیروهای خود را بدرستی  بشناسید و از انها را ارتقا دهید. برای ارتقا سریع این نیرو ها شما نیاز به خرید جم کلش اف کلنز دارید که این امر در سایت موجو شاپ به آسانی میسر می باشد.

شماری از جادوگران و نیروهای جاودانه در اختیار شما هستند تا بتوانید در این بازی پیروز شوید و به یکی از قدرتمندترین قبایل تبدیل شوید!

بازی ساکر استارز

بازی ساکر استارز

بازی فوتبالی و متنوع ساکر استارز توسط استودیوی بازیسازی miniclip طراحی و منتشر شده است و تا به امروز توانسته بیش از  پنجاه میلیون کاربر در سراسر جهان به خود اختصاص دهد.

در این بازی همه چیز نسبت به سایر بازی های فوتبایل که دیده اید کاملا متفاوت است، شاید دلیل محبوبیت این بازی تفاوت آن با سایر بازی های این چنینی میباشد.

در بازی ساکر استارز شما با بازیکنان واقعی سر و کار ندارید بلکه باید به واسطه 5 مهره ای که در اختیار دارید بازی را اجرا کنید. تمامی حرکات آنها بستگی به شما دارد.

توجه داشته باشید در این بازی مهره های زیادی در اختیار شما قرار میگیرند که شما باید بوسیله سکه و دلار بازی آنها را خریداری کنید، هریک از این مهره ها دارای قدرت و دقت خاصی میباشند، بنابراین کنترل آنها با یکدیگر متفاوت است. با خرید دلار ساکر استارز می توانید مهره ها و ترکیب های بسیاری را در بازی محبوب ساکر استارز فعال کنید.

شما میتوانید در ایونت های آنلاین و لحظه ای که در بازی اجرا میشوند شرکت کنید، شرکت در رقابت های هفتگی نیز برایتان جوایز زیادی در بر خواهد داشت.

شما میتوانید برای خرید محصولات هر یک از بازی هایی که در بالا در رابطه با انها صحبت کردیم به وب سایت mojoshop.ir مراجعه کنید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز