برای خرید دئودورانت باید این نکات را بدانید

۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۰:۰۲:۱۴
کد خبر: ۱۰۲۲۳۸۲
برای خرید دئودورانت باید این نکات را بدانید
یکی از ویژگی‌های جدا نشدنی از افراد خوش ظاهر و آراسته، عطر است و برای داشتن یک حس خوب و مبارزه با بوی نامطبوع تعرق، می‌بایست به خرید دئودورانت‌های خوشبو فکر کنید.

برای خرید بهترین دئودورانت لازم است ابتدا اطلاعات کافی راجع به بهترین برندهای عطر زنانه و عطر مردانه داشته باشید. زیرا یکی از ویژگی‌های جدا نشدنی از افراد خوش ظاهر و آراسته، عطر است و برای داشتن یک حس خوب و مبارزه با بوی نامطبوع تعرق، می‌بایست به خرید دئودورانت‌های خوشبو فکر کنید. به احتمال زیاد خودتان می‌دانید که عطرها دنیای عجیبی دارند و رایحه‌های متفاوت آن‌ها، شما را ترغیب می‌کنند تا برای خرید بهترین عطر، لحظه شماری کنید. همراه ما باشید تا بهترین‌ها را معرفی کنیم.

اگر دئودورانت با دوام 48 ساعته می‌خواهید، اسپری ضد تعریق زنانه نیوآ را انتخاب کنید

ضد تعریق یا دئودورانت نیوآ از محصولات آلمانی هستند که تا به حال فروش بسیاری در میان سایر ضد تعریق‌های خارجی داشته اند. مطمئنا بعد از یک بار استفاده از اسپری ضد تعریق زنانه نیوآ مدل Invisible Black & White Pure، شیفته آن خواهید شد. چرا که پس از اسپری کردن آن، هیچ لکه زردی بر روی لباس شما نخواهد ماند و حتی این اسپری، خط سفیدی بر روی لباس‌های تیره شما باقی نخواهد گذاشت.

اگر به دنبال راهی برای کاهش میکروب‌های سطح پوست خود هستید، اسپری دئودورانت ضد تعریق زنانه رکسونا بگیرید

عطر زنانه رکسونا دقیقا محصول یک برند ترکیه‌ای است و کیفیت بالایی در خط بوی خود دارد. حال، اسپری ضد تعریق مدل Tropical در دسته اسپری دئودورانت زنانه از محصولات همین برند ترکیه‌ای قرار دارد. این اسپری برای شما گزینه بسیار خوبی خواهد بود، اگر به دنبال رایحه خوش و ملایم برای پوست بدن خود هستید! همچنین اگر به دنبال رایحه‌ای هستید تا حس تازگی و اعتماد به نفس را در ساعت‌های اولیه صبح‌تان چندین برابر کند، اسپری ضد تعریق مدل Tropical باز هم گزینه ایده آلی برای شما محسوب می‌شود.

اگر طبع معتدل دارید، اسپری دئودورانت امپر را اسپری کنید

اسپری دئودورانت زنانه امپر مدل Swano بعنوان یک محصول پرفروش در لیست بهترین خوشبو کننده‌های امسال برای بانوان قرار دارد. رایحه‌ی معتدل و شیرین آن، مورد پسند خانم‌های خوش سلیقه است. علاوه براین، قیمت خیلی مناسب این اسپری نسبت به سایر اسپری‌های خارجی با همین رایحه، شما را بیشتر ترغیب می‌کند تا در اولین فرصت، برای خرید آن اقدام کنید! اما لازم است پیش از تهیه اسپری زنانه امپر مدل Swano بدانید که تنها مدل اورجینال این محصول، دارای این دو ویژگی در کنار هم است. در غیر این صورت، شاهد این دو ویژگی نخواهید بود!

اگر به دنبال رایحه‌ای ماندگار هستید، بادی اسپلش هالیوود استایل را بگیرید

بادی اسپلش هالیوود استایل را می‌توان در دسته خوشبو ترین دئودورانت با ماندگار ترین رایحه‌ شیرین قرار داد. البته تعداد فروش اسپری خوش بو کننده بدن هالیوود استایل مدل Luv me candy در ماه‌های پیش و سال گذشته نشان می‌دهد که این محصول از شرکت بزرگ هالیوود استایل، طرفداران پر و پا قرص بسیاری دارد. دلیل محبوب بودن اسپری خوش بو کننده بدن هالیوود استایل مدل Luv me candy، ماندگاری طولانی مدت است. با اسپری کردن آن، ساعت‌های طولانی مدت را خوشبو خواهید بود!

اگر شیفته رایحه ترکیبی میوه و گیاهان در تابستان هستید، ادو پرفیوم زنانه اسمارت کالکشن بخرید!

یک عطر زنانه خوب مثل ادو پرفیوم زنانه اسمارت کالکشن مدل Good Girl می‌تواند همانند یک دئودورانت زنانه، برای از بین بردن بوی بد تعریق مناسب باشد! رایحه این عطر، ترکیبی از گیاهان و میوه است. شما می‌توانید برای فصول گرم سال، خصوصا تابستان، از این عطر استفاده کنید و دیگران را با رایحه‌‍‌ای که از لباس شما استشمام می‌شود، مجذوب کنید. چرا که نت‌های مریم و یاس، نخستین رایحه‌هایی هستند که پس از استفاده از این محصول، متوجه آن‌ها خواهید شد.

اگر عطر مردانه فرانسوی می‌خواهید، اسپری بدن مردانه اویور تنها گزینه ایده آل پیش روی شماست

استشمام هیچ رایحه‌ای بهتر از استشمام رایحه‌ی خنک فرانسوی نیست. خوشبختانه رایحه خنک اسپری بدن مردانه اویور مدل Aventus حرف اول را می‌زند و در اولین نگاه، مورد توجه شما قرار خواهد گرفت. این اسپری مخصوص مردانه، دارای رایحه‌های ابتدایی آناناس، ترنج، سیب و انگور فرنگی سیاه است. پس از گذشت زمان تقریبا طولانی از اسپری کردن آن، نت‌های وانیل، عنبر و مشک را استشمام خواهید کرد و حس شادابی و خنک بودن، تمام وجود شما را در اوج گرمای تابستان فرا می‌گیرد! بسیاری از مصرف کنندگان این محصول خوش عطر فرانسوی، اسپری اونتوس را یک معجزه اسرار آمیز می‌دانند. تا دیر نشده، سری به فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و مراقبت از پوست بزنید و اسپری اونتوس برند اویور فرانسه را شکار کنید.

اگر به دنبال رایحه‌ای بسیار خنک و مطبوع پس از ورزش هستید، بادی اسپلش مردانه رکسونا اسپری کنید

بادی اسپلش رکسونا در لیست بهترین دئودورانت‌های مردانه سال قرار دارد. اسپری دئودورانت مردانه رکسونا مدل Cobalt Dry ، دارای رایحه‌ای بسیار خنک است که به احتمال خیلی زیاد، مورد پسند تعداد زیادی از آقایان خوش سلیقه و باکلاس خواهد بود. اگر جزو آن دسته از مردانی هستید که تحرک و انرژی زیادی در طی روز دارید، می‌توانید جلوی تعریق بیش از حد خود را با اسپری مردانه رکسونا مدل Cobalt Dry بگیرید.  پیش از تهیه این دئودورانت مردانه می‌بایست بگوییم که پس از اسپری آن، شاهد هیچ گونه اثر یا خطی بر روی لباس خود نخواهید بود.

اگر معروف ترین رایحه‌های دنیا را می‌خواهید، اسپری دئودورانت مردانه جان وین، بهترین انتخاب شماست

انتخاب یک دئودورانت مردانه ایده آل، کار سختی به نظر می‌رسد، اما وقتی بدانید محصولات عطری برند جان وین دارای معروف ترین رایحه‌ها است، دیگر خیال‌تان از بابت همه چیز جمع خواهد بود. برای مثال، اسپری مردانه جان وین مدل Senator Silver با حجم 200 میل، رایحه‌ای بسیار شبیه به نوع اصلی همین عطر مردانه دارد و برای آقایانی که دوست دارند تا همیشه جذاب باشند، گزینه بسیار مناسبی است. علاوه براین، حفظ طراوت و شادابی پوست، یکی دیگر از دلایلی است که سبب محبوب شدن این اسپری شده است. بی شک، شما هم پس استفاده از این محصول، متوجه نقاط قوت بی نظیر آن خواهید شد!

اگر متولد فروردین ماه هستید، ادو پرفیوم مردانه دندلیون تهیه کنید!

اگر شما هم متولد فروردین باشید، به طور حتم می‌دانید که عطر مردانه متولدین این ماه، رایحه‌ی خنک و ملایمی دارد. نت‌های اولیه ادو پرفیوم مردانه دندلیون مدل Aries، نارنج و پرتقال ماندارین است و نت‌های پایانی آن نیز ادویه، چوب و عنبر می‌باشد. نت‌های اولیه و پایانی نشان می‌دهند که این عطر فرانسوی، بعنوان یک هدیه ایده آل مرد فروردینی، گزینه بسیار مناسبی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز