اجاره ویلا یا سوئیت در نوشهر، گرگان و لاهیجان

۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۱۰:۰۷:۱۱
کد خبر: ۱۰۲۷۳۸۸
اجاره ویلا یا سوئیت در نوشهر، گرگان و لاهیجان
ما یک به یک در مورد شهرهای نوشهر، گرگان و لاهیجان و نحوه اجاره اقامتگاه در آن‌ها صحبت خواهیم کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، یقیناٌ سفر به خطه شمال کشور به ویژه به شهرهای نوشهر، گرگان و لاهیجان می‌تواند بسیار هیجان انگیز باشد. همین‌که پا به این شهرها می‌گذارید، خواهید فهمید که چه طور طبیعت، سخاوتمندانه توانسته زیبایی‌های خودش را ارزانی بدارد؛ اما اینکه بتوان از بودن در چنین شهرهایی نهایت لذت را برد، همه به اجاره اقامتگاه مناسب مربوط می‌شوند. اینکه بدانید در یک ویلای جنگلی هستید یا اقامتگاه شما در نزدیکی دریا است، این موضوع خود به تنهایی می‌تواند به داشتن سفری لذت بخش کمک کند.

ما یک به یک در مورد شهرهای نوشهر، گرگان و لاهیجان و نحوه اجاره اقامتگاه در آن‌ها صحبت خواهیم کرد:

اجاره اقامتگاه در نوشهر

اجاره اقامتگاه در نوشهر

نوشهر، شهری بندری در استان مازندران است که در زمان سلطنت محمدرضا پهلوی پایتخت تابستانی غیررسمی ایران محسوب می‌شد، زیرا بیشتر مسئولان عالی رتبه دولت در طول تابستان در آنجا زندگی و کار می‌کردند. نوشهر دارای آب و هوای مرطوب نیمه گرمسیری با تابستان‌های گرم و زمستان‌های سرد و مرطوب است. این شهر به دلیل زیبایی‌های طبیعی، پارک‌های زیبا و کوه‌های سرسبز مشهور است.

برخی از جاذبه های مهم نوشهر شامل پارک جنگلی و منطقه حفاظت شده سی‌سنگان می‌باشد که محل زندگی گونه‌های گیاهی در معرض خطر به نام شمشاد جنگلی، ساحل زیبای سی‌سنگان، دریاچه سد آیدار و آبشار چالدرار است. در این شهر می‌توانید به ‌راحتی انواع و اقسام اقامتگاه اعم از ویلای ساحلی (استخردار یا بدون استخر)، سوئیت و آپارتمان را اجاره و رزرو کنید؛ اما پیشنهاد ما، در مورد اجاره ویلا در نوشهر، در نزدیکی ساحل است تا لذت هم‌نشینی با امواج دریا را تجربه کنید.

اجاره اقامتگاه در لاهیجان

اجاره اقامتگاه در لاهیجان

شهر لاهیجان در استان گیلان در دامنه‌های شمالی رشته کوه‌های البرز در میان مزارع سرسبز چای شمال ایران واقع شده است. این شهر دارای آب و هوای نیمه گرمسیری با تابستان‌های گرم و فوق‌العاده مرطوب و زمستان‌های سرد است. لاهیجان زمانی مرکز پرورش کرم ابریشم بود و بهترین پارچه ابریشم در آن تولید می‌شد؛ اما امروز لاهیجان پایتخت چای ایران محسوب می‌شود. از جاذبه‌های گردشگری زیبای لاهیجان می‌توان به آرامگاه کاشف السلطنه، مقبره شیخ زاهد گیلانی و مسجد اکبریه اشاره کرد.

این شهر همچنین سرشار از جاذبه‌های طبیعی مانند درخت پوشاننده شیطان کوه با دریاچه مصنوعی معروف به استخر لاهیجان، آبشار لاهیجان و تالاب سوستان است که با گیاهان نیشکر و درختان بلند احاطه شده است. برای دیدن این همه زیبایی می‌توانید انواع اقامتگاه‌های مختلف اعم از ویلا، سوئیت و آپارتمان را برحسب مقدار بودجه و نیازهای دیگر خود اجاره و رزرو کنید. البته علاوه بر ویلا، اکثر اقامتگاههای این منطقه سوئیت هستند که با اجاره سوئیت در لاهیجان می توانید لحظاتی خوش را در کنار همسفران خود تجربه کنید.

اجاره اقامتگاه در گرگان

اجاره اقامتگاه در گرگان

گرگان مرکز استان گلستان در شمال ایران است. این شهر دارای آب و هوای نسبتاً معتدلی است، اما تابستان‌های گرم و مرطوبی دارد. این شهر که زادگاه آقا محمدخان، بنیان‌گذار سلسله قاجار (1785-1925) است. گرگان دارای چندین جاذبه تاریخی و طبیعی و همچنین موزه است . برخی از این مکان‌های مهم این شهر شامل مسجد جامع گرگان، منظره روستای زیارت و چشمه حرارتی و آبشار زیارت، پارک جنگلی النگ دره، ارتفاعات هزارپیشه و موزه گرگان است.

گرگان همچنین به خاطر بازارهای محلی روزانه‌اش مشهور است که عشایر ترکمن صنایع دستی خود را مانند فرش پشمی، پارچه ابریشم و جواهرات دستباف به فروش می‌رسانند. در این شهر زیبا نیز مشکل پیدا کردن اقامتگاه نخواهید داشت، به ‌راحتی می‌توانید به سراغ ویلا، سوئیت و آپارتمان در جای جای این شهر زیبا باشید.

اگر به دنبال پیدا کردن بهترین جا برای اجاره ویلا یا سوئیت در رامسر، گرگان، نوشهر، لاهیجان و ... هستید، می‌توانید به سایت شب سَر بزنید. در این سایت انواع اقامتگاه‌های مختلف را بر حسب مقدار بودجه، امکانات و شرایط دیگر می‌توانید مورد بررسی قرار دهید و هر کدام را بر حسب نیاز خود اجاره و رزرو کنید. سایت شب به طور 24 ساعته، از زمان ثبت سفارش تا انتهای سفر، پشتیبان شما عزیزان است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز