روش نوین تبلیغات گردشگری از طریق مصاحبه با کسب و کارها

۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۱:۲۹:۰۷
کد خبر: ۱۰۳۲۹۶۴
روش نوین تبلیغات گردشگری از طریق مصاحبه با کسب و کارها
وب سایت "دستی بر ایران"، که در زمینه گردشگری فعالیت می کند، امکان دسترسی کسب و کارهای گردشگری به یکی از روش های نوین تبلیغات گردشگری را فراهم ساخته است

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، رخنه در بازارهای محلی و جهانی در دنیای وب ویژگی های خاص خود را دارد. همه روزه روش های جدید متداول می شوند و کسب و کارهای اینترنتی از آنها بهره می گیرند. وب سایت "دستی بر ایران"، که در زمینه گردشگری فعالیت می کند، امکان دسترسی کسب و کارهای گردشگری به یکی از روش های نوین تبلیغات گردشگری را فراهم ساخته است: مصاحبه همراه با لینک.

این وب سایت به واسطه دارا بودن یک پلتفرم قدیمی و قوی، این روش را به کلیه کسب و کارهای مرتبط با گردشگری پیشنهاد می کند. آنها می توانند با این روش تبلیغات گردشگری، با یک تیر به چند نشان بزنند و به مزایای بسیاری دست پیدا کنند.

ویژگیهای مصاحبه با کسب و کارهای گردشگری

شما می توانید با ارسال یک محتوای متنی که فرم یک مصاحبه را دارد، تبلیغات گردشگری خود را در وب سایت "دستی بر ایران" منتشر کنید و از ویژگیهای مفید آن بهره ببرید:

  1. کسب و کار، پروژه در دست اجرا، برنامه های آتی، تغییر و تحول های درون سازمانی، استخدام های چشمگیر، ... کسب و کار خود را معرفی کنید،
  2. با انتشار مکرر رپورتاژ آگهی های خبری، مرتبا در اخبار وب حضور فعال داشته باشید،
  3. تصاویر و ویدئوی مورد نظرتان را در معرض دید مخاطبان تان قرار دهید،
  4. با استفاده از کلیدواژه های خاص سایت تان، لینک های دائمی برای خود بسازید،
  5. ترافیک مرتبط و بیشتر برای سایت تان ایجاد کنید، و
  6. بسیاری مزایای دیگر

تفاوت انتشار مصاحبه با رپورتاژ آگهی

شما می توانید با انتشار رپورتاژ آگهی گردشگری نیز مزایای مشابهی را از این روش نوین تبلیغات نیز کسب نمایید، لیکن تفاوت کار در آنجاست که:

در رپورتاژ آگهی، راوی خبر نقش سوم شخص مفردی را دارد که مطلبی را به صورت متنی درباره شما و کسب و کارتان اعلام می کند و به انتشار می رساند. وب سایت "دستی بر ایران"، متنی را از زبان خودتان در قالب یک سری پرسش و پاسخ منتشر می کند. شما خودتان می توانید این متن را تهیه و برای آنان ارسال کنید.

هنگامی که وب سایت گردشگری "دستی بر ایران" مصاحبه ای را با یک کسب و کار گردشگری منتشر می سازد، این مصاحبه شما را در یک موقعیت خاص قرار می دهد: "یک سایت گردشگری با شما مصاحبه کرده است."

رادیو یا تلویزیون مصاحبه هایی را پخش می کنند، اما شانس شرکت شما در این مصاحبه ها چقدر است؟ اگر کسی مصاحبه شما را در آن رسانه ها ندیده یا نشنیده باشد، آن را از دست داده است و تاثیر دائمی هم بر روی کسب و کار شما نخواهد داشت. لیکن، در این روش نوین تبلیغات، هر موقع اراده کنید، متن مصاحبه شما بر روی یک وب سایت دیگر منتشر میگردد، و همیشه باقی می ماند و  تاثیرگذار خواهد بود.

متن منتشر شده مصاحبه شما همیشه برای مطالعه همگان در دسترس خواهد بود. گذشته از این، لینک آن نیز به شما کمک خواهد کرد تا در موتورهای جستجو رتبه بهتری داشته باشید.

نوع لینک دریافتی از وب سایت "دستی بر ایران"

این لینک ها به دلایل مختلف بسیار برای شما مفید خواهند بود. برخی از دلایل آن عبارتند از:

  1. ارتباط موضوعی کل سایت با کسب و کار شما،
  2. استفاده از سه لینک فالو در متن مصاحبه،
  3. وجود کلید واژه هایی در متن لینک تان که به صفحه های انتخابی شما اشاره می کنند،
  4. ارسال از سایت "دستی بر ایران" که دامنه 18 ساله دارد و میزان اسپم آن زیر 3 درصد است،
  5. این سایت لینک های خروجی زیادی به سایر وب سایت ها نداده است، و
  6. بسیاری مزایای دیگر.

بنابراین، پیشنهاد می کنیم زمانی را صرف بررسی سایت dastibariran.com بکنید و خودتان جوانب امر و کیفیت مطالب آن را بسنجید. این یک موقعیت خاص برای تبلیغات گردشگری شماست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز