پیکاپ آفرودی F۲۲ به زودی در بازار ایران

۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۲:۴۱:۴۷
کد خبر: ۱۰۴۷۲۳۴
پیکاپ آفرودی F۲۲ به زودی در بازار ایران
در آینده نزدیک با همکاری کمپانی چینی فودی و شرکت زامیاد یک شاسی بلند دو دیفرانسیل 7 نفره به عنوان اولین خودرو SUV در تاریخ فعالیت این شرکت تولید خواهد شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، در آینده نزدیک با همکاری کمپانی چینی فودی و شرکت زامیاد یک شاسی بلند دو دیفرانسیل 7 نفره به عنوان اولین خودرو سواری SUV در تاریخ فعالیت این شرکت تولید خواهد شد. این خودرو بر مبنای محصول یکی از خودروسازان خوشنام چین، گوانگ دونگ فودای (Guangdong Foday Automobile)، تا آخر امسال در مجموعه زامیاد، داخلی‌سازی و در بازار ایران عرضه می‌شود.

jwAm836xVXxz

نام کامل این خودرو XIONGSHI F22 می‌باشد که قرار است که در آینده‌ای نزدیک فروش آن در بازار (چین) آغاز شود. به لحاظ فنی نیز این پیکاپ بر مبنای مدل SUV این شرکت، یعنی مدل LANFU طراحی شده است. این خودرو از طراحی جذاب و گیرایی برخوردار است و از ویژگی‌های برجسته آن نیز می‌توان به جلوی پنجره آن اشاره نمود که پیرامون چراغ‌های جلو را به زیبایی هر چه تمام‌تر فراگرفته است.

33

در حال حاضر، خودروی F22 تنها در نسخه دوکابین عرضه می‌شود و فعلاً نیز از ارائه نمونه دو درب آن خبری نیست. پیشرانه مورد استفاده در آن هم مشابه همان نوعی است که پیش‌تر در مدل LANFU بکار رفته است، این موتور که منشأ آن از شرکت میتسوبیشی ژاپن است از نوع بنزینی بوده و ۲.۴ لیتر حجم دارد، خروجی توان آن برابر با ۱۳۶ اسب‌بخار و گشتاور تولیدی آن هم معادل ۲۰۰ نیوتن‌متر است. علاوه بر این، یک پیشرانه ۱.۹ لیتری توربو دیزل هم برای این خودرو در نظر گرفته شده است که از توانی معادل ۱۳۶ اسب‌بخار و گشتاوری برابر با ۳۰۰ نیوتن‌متر برخوردار است. هر دوی این پیشرانه‌ها به همراه یک جعبه‌دنده پنج سرعته دستی عرضه می‌گردد. این مدل در حالت استاندارد خود به‌صورت دیفرانسیل عقب ارائه می‌شود ولی گزینه چهارچرخ متحرک هم در آن اختیاری است.

44

بهای این خودرو از حدود ۱۰۰,۰۰۰ یوآن شروع شده و به ۱۳۰,۰۰۰ یوآن ختم می‌گردد. در حال حاضر، این وانت‌بار یکی از ارزان‌ترین پیکاپ های فول سایزی است که در بازار چین عرضه می‌شود. همچنین قرار است که این مدل به اقصی نقاط جهان نیز صادر گردد. لغت XIONGSHI در زبان چینی به معنای شیر (LION) است که نامی مناسب برای این خودرو در سرتاسر دنیاست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز