نقد و بررسی سایت های دانلود آهنگ جدید و برتری آی ریتم در سایت های موزیک

۱۳۹۹/۰۶/۱۵ - ۰۹:۴۴:۲۳
کد خبر: ۱۰۵۳۶۴۶
نقد و بررسی سایت های دانلود آهنگ جدید و برتری آی ریتم در سایت های موزیک
این مقاله فقط مختص سایت های موزیک می باشد و فقط نقد و بررسی بر روی سایت آی ریتم صورت گرفته است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، اگر کمی با دقت به دنیای اینترنت و فضای مجازی بنگریم، تنوع بسیار زیادی از سایت ها و کانال های تلگرامی و جدیدا نیز اینستاگرام را می بینیم که دائما در حال رقابت هستند و نکته جالب تر از آن نیز این که یکی کپی دیگری است و جنبه خوبی نیز ندارد. در ابتدا به بررسی عوامل و آپشن هایی که باعث چنین نکاتی می شوند می پردازیم. لازم به ذکر است که تاکید کنیم این مقاله فقط مختص سایت های موزیک می باشد و فقط نقد و بررسی بر روی سایت آی ریتم صورت گرفته است.

از جمله مهم ترین آپشن هایی که یک سایت موسیقی باید داشته باشد این است که ثبات و پایداری داشته باشد و هر وقت خواننده یا هنرمندی آهنگی را منتشر کرد پس از مدتی حذف نگردد و برای سالیان سال در سایت باقی بماند. ولی متاسفانه اکثر سایت ها پس از مدتی نابود می شوند. آی ریتم به دنبال حل این مشکل رفته است و به همین منظور مدیریت سایت بر عهده پنج نفر قرار دارد و قطعا اگر کسی از عهده بر نیاید دیگری می تواند مشکلات را رفع کند. هم چنین کارشناسان سایت نیز در حل این مشکلات کمک حال هستند. پس آی ریتم نما ثبات و پایداری یک سایت دانلود آهنگ های جدید می باشد.

از دیگر عواملی که باید یک سایت موزیک دارا باشد می توان به آپدیت بودن آن اشاره کرد؛ شما در نظر بگیرید اگر سایتی زود تر از دیگر سایت ها موزیکی را منتشر کند موفق تر است یا کسی که بعد از ده روز بگذارد ؟! بنابراین این نکته را نیز در نظر داشته باشید که آی ریتم به خوبی هر چه تمام تر علاوه بر دانلود آهنگ جدید بر روی آهنگ های بی کلام، آهنگ های خاطره انگیز و قدیمی و ... بخش های مختلفی را ارائه داده است و هر بخش نیز نویسنده مخصوص به خود را دارد. عامل دیگر، ظاهر شیک و واکنشگرایی زیاد یک سایت است که باعث جذب کاربر و مهمان می شود. قالب سایت آی ریتم دات کام بسیار زیبا و در عین حال سادگی خاصی دارد که باعث می شود کاربر سریع به هدف خود دست یابد و دچار سردرگمی نشود. ضمنا سایت بدون هیچ گونه تبلیغات مزاحم از جمله پاپ آپ و یا بنر های زیاد می باشد.

یکی دیگر از نکات مهم پخش آنلاین یک اثر است که مخاطب قبل از دانلود و مصرف حجم لااقل قسمتی از کار را بشنود تا سپس دانلود کند، به همین منظور سایت ما یک قسمت ویدئویی به صورت آنلاین ساخته است که علاوه بر گوش دادن نیز مخاطب می تواند در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام خود قرار دهد.

نکته پنجم درباره شاید مهم ترین عامل و اپشن باشد که آی ریتم را بر دیگر سایت ها برتری می دهد و ان این است که هر آهنگی در سایت قرار نمی گیرد و جدا از نظر سلیقه کاربر در یک آهنگ، کارشناسان آی ریتم به بررسی کیفی و کمی یک اثر می پردازند و قبل از پخش اگر کیفیت خوبی نداشته باشد پخش نخواهد گردید، همچنین این کیفیت ها توسط استدیو شخصی سایت آی ریتم بررسی می شود و از تنظیم کننده ها و میکس من های بسیار قوی نیز کمک گرفته می شود.

آخرین نکته ای که در این مقاله بدان می پردازیم این است که یک سایت موزیک باید مرتبط با موضوع خود یعنی موسیقی و اخبار آن باشد نه که در بعضی سایت های همکاران مشاهده می کنیم که دانلود فیلم نیز می گذارند و دیده شده که قصد کسب درآمد از فروش فیلم های شبکه نمایش خانگی دارند! این خود باعث شرمساری است … !! خوشبختانه آی ریتم اینگونه نیست و فقط در موضوع موسیقی فعالیت دارد و هدف اصلی سایت نیز پیشرفت موسیقی کشور است.

در آخر حرف هایمان از شما دعوت می کنیم تا سایت آی ریتم را مشاهده کنید و نظرات خودتان را برایمان ارسال کنید و باعث خشنودی ما شوید و انگیزه ما را در هر چه بهتر شدن سایت بالا ببرید.

آدرس سایت : ireetm.com

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز