بهترین دکتر بوتاکس در تهران

۱۳۹۹/۰۶/۲۵ - ۰۹:۳۰:۲۹
کد خبر: ۱۰۵۸۷۱۸
بهترین دکتر بوتاکس در تهران
شناخت بهترین دکتر بوتاکس در تهران چه اهمیتی دارد و اساساً در زمینه‌هایی مثل تزریق بوتاکس یا ژل، چرا مسئله‌ی انتخاب پزشک تا این حد حساسیت‌زاست؟

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، قبل از ورود به بحث اهمیت پزشک و معرفی بهترین دکتر بوتاکس در تهران، شاید کمی آشنایی با فرایند تزریق بوتاکس، خالی از لطف نباشد. جالب است بدانید بوتاکس که مطمئناً نام آن را بارها شنیده‌اید، نام تجاری نوعی سم مهلک به نام بوتولینوم است که جزء کشنده‌ترین سموم جهان محسوب می‌شود اما ویژگی‌های منحصربه‌فرد این سم، آن را برای استفاده در عملیات زیبایی، به یکی از بهترین گزینه‌های ممکن تبدیل کرده است.

چین‌وچروک‌های صورت، بی‌تردید برای بسیاری از افراد، بالأخص خانم‌ها تغییراتی ناگوار و غیرقابل‌هضم هستند که پیدایش آن‌ها معمولاً با افزایش تدریجی سن، شدت بیشتری می‌گیرند. البته سرعت و شدت تشکیل چین‌وچروک صورت در افراد مختلف، با توجه به عواملی مثل ژنتیک، میزان مراقبت از پوست و ... متغیر است. اما سر آخر، این همان اتفاقی است که به‌قول‌معروف، شاید دیر شود، اما دروغ نمی‌شود!

چین‌وچروک‌ها، معمولاً ابتدا به‌صورت خطوط افقی روی پیشانی، ظاهر می‌شوند اما خیلی زود به نواحی دیگری مثل صورت گسترش می‌یابند. پس از مدتی، عمق بیشتری پیدا می‌کنند و طولی نمی‌کشد که کل صورت و شکل ظاهری آن را تحت تأثیر قرار می‌دهند. با گسترش هر چه بیشتر چین‌وچروک، اجزای مختلف صورت مثل گونه‌ها، حالت افتادگی به خود گرفته و ظاهر چهره، پیر، خسته و پژمرده به نظر می‌رسد. در چنین شرایطی، بیشتر افراد تلاش می‌کنند راهی برای جلوگیری از این روند و بازگرداندن طراوت و جوانیِ ازدست‌رفته به پوست صورتشان پیدا کنند. اینجاست که تزریق بوتاکس، یکی از بهترین راهکارهای حل مشکل است و بسیاری از افراد، برای آنکه مطلوب‌ترین نتیجه ممکن را از این کار بگیرند، برای یافتن بهترین دکتر بوتاکس در تهران و شهرهای دیگر، تلاش می‌کنند.

بوتاکس

اهمیت انتخاب پزشک خوب در تزریق بوتاکس

انجام عملیات تزریق بوتولینوم توسط بهترین دکتر بوتاکس در تهران، دو مزیت عمده دارد. نخست اینکه تخصص و دانش پزشک به او کمک می‌کند که این کار را با حداکثر ظرافت و کارایی انجام دهد و شما بتوانید، از تزریق بوتاکس، رضایت‌بخش‌ترین نتیجه ممکن را بگیرید. مزیت دیگر مراجعه به یک پزشک خبره این است که وقتی کار را به کاردان بسپارید، ضریب ایمنی انجام عملیات را به حداکثر خواهید رساند و این باعث می‌شود فرایند تزریق بوتاکس، هیچ عارضه و مشکل خاصی برایتان ایجاد نکند.

انجام عملیات جوان‌سازی پوست تحت نظر بهترین دکتر بوتاکس در تهران، این اطمینان را ایجاد می‌کند که این کار با سنجیدن همه جوانب، در مناسب‌ترین شرایط و با تزریق دُز بهینه‌ی دارو صورت ‌گیرد. هرگونه خطا در محاسبه میزان دُز بهینه‌ی محلول بوتاکس یا حین انجام کار، می‌تواند باعث بروز مشکلات و عوارض مختلفی شود و فرایند تزریق بوتاکس را برایتان به تجربه‌ای ناخوشایند تبدیل کند. مشاهده‌ی چهره‌ای نامتقارن در آینه، یکی از رایج‌ترین مشکلات تزریق بوتاکس توسط افراد ناوارد است که قطعاً هرگز نمی‌خواهید با آن مواجه شوید!

https://www.instagram.com/doctor.saam/

تزریق بوتاکس در تهران با دکتر سامان طهماسبی(دکتر سام)

در فهرست منتخب بهترین دکتر بوتاکس در تهران، نام دکتر سامان طهماسبی (دکتر سام)

به‌عنوان فوق تخصص جراحی پلاستیک، حضوری ثابت و همیشگی دارد. نام ایشان از همان ابتدا به‌واسطه کسب رتبه اول در آزمون بورد فوق تخصصی جراحی پلاستیک، بر سر زبان‌ها افتاد و خیلی زود به‌واسطه‌ی عملکرد بی‌نقص در حوزه زیبایی به یک برند متمایز و قابل‌اعتماد تبدیل شد.

دکتر سامان طهماسبی (دکتر سام)در حال حاضر، هم‌زمان با عضویت در انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران و بنیاد ملی نخبگان، یکی از اعضای انجمن بین‌المللی isaps هم محسوب می‌شوند. البته آنچه در جراحی زیبایی و اموری مثل تزریق ژل و بوتاکس، عملیات ترمیمی و ... بیش از همه باعث اعتبار نام دکتر طهماسبی شده، سابقه درخشانِ حرفه‌ایِ ایشان و رضایت مراجعه‌کنندگان از مراجعه به بهترین پزشک بوتاکس در تهران است.

با این توضیحات، اگر شما هم برای رهایی از احساس ناخوشایند پیدایش چین‌وچروک‌های صورت یا گردن و رفع مشکل افتادگی عضلانی، به ایده‌ی تزریق بوتاکس فکر می‌کنید، می‌توانید با مراجعه به دکتر سامان طهماسبی(دکتر سام)، بهترین دکتر بوتاکس در تهران، این کار را با خاطری آسوده و حداکثر اثربخشی انجام دهید.

https://www.instagram.com/doctor.saam/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز