ثبت برند را به افراد کاردان بسپارید!

۱۳۹۹/۰۶/۲۶ - ۱۳:۴۰:۲۱
کد خبر: ۱۰۵۹۵۳۶
ثبت برند را به افراد کاردان بسپارید!
آیا می دانستید که ممکن است فرآیند ثبت برند با هزینه و زمان قابل توجهی همراه باشد؟! اگر در این زمینه آگاهی مناسبی نداشته باشید، شما ناگزیر به شکست خواهید شد! در صورتی که قصد دارید فرآیند ثبت برند را با سرعت بالا و البته هزینه کم انجام دهید، بهتر است این کار را به افراد کاردان و متخصصان مجرب ثبت فردا بسپارید.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، آیا می دانستید که ممکن است فرآیند ثبت برند با هزینه و زمان قابل توجهی همراه باشد؟! اگر در این زمینه آگاهی مناسبی نداشته باشید، شما ناگزیر به شکست خواهید شد! در صورتی که قصد دارید فرآیند ثبت برند را با سرعت بالا و البته هزینه کم انجام دهید، بهتر است این کار را به افراد کاردان و متخصصان مجرب ثبت فردا بسپارید! اما چرا؟

در ادامه به شما خواهیم گفت که انجام امور اداری توسط این افراد چه منافعی برای شما دارد و چرا توصیه می کنیم این کار را خودتان انجام ندهید.

چرا باید چرخ را دوباره بسازیم؟

نکته حائز اهمیت در این راستا آن است که فرآیند ثبت برند یک فرآیند زمان بر، پیچیده و کاملا قانونی و اداری است. در صورتی که تا به حال پای شما به هیچ یک از ادارات مرتبط باز نشده است، بهتر است این کار را به یک فرد کاردان بسپارید! نیازی نیست دوباره چرخ را بسازید، در ازای آن با افرادی همکاری کنید که آن را ساخته اند و تمام فنون آن را به خوبی می دانند.

در واقع باید گفت که کار هر روزه تیم کارشناسی ثبت فردا آن است که به کسب و کارها و تجارت های کوچک و بزرگ کمک کند که به ثبت برند، تمدید برند، ثبت لوگو، نشان تجاری و علامت تجاری خود بپردازند. ما این مسیر را به خوبی می شناسیم و ترفندهایی را می دانیم که سرعت کار را به شدت افزایش می دهد. از طرفی می توانید در بسیاری از هزینه های خود صرفه جویی کنید.

اما موسسه معتبر و حقوقی ثبت فردا به عنوان یک کاردان حرفه ای چگونه به کسب و کارها در این حوزه کمک می کند؟

صرفه جویی در زمان و هزینه ها

سپردن کار به افراد کاردان که به خوبی از زیر و بم های کار ثبت برند، ثبت لوگو، علامت تجاری یا نشان تجاری آگاهی دارند، فرآیند ثبت را با سرعت بالایی همراه می کند. از طرفی موسساتی همچون ثبت فردا از وکلای قانونی مجربی بهره می برند و تمام پیچ و خم های قانونی را می دانند. همین مسئله باعث می شود که با تکیه بر تجربه ارزشمند خود، صرفه جویی قابل ملاحظه ای را در  هزینه ها و زمان اعمال کنند.

در واقع شما با سپردن کار به این کاردانان حرفه ای، کار ثبت برند را برای خود هموار می کنید.

مشاوره های تخصصی

از لحظه ای که شما با این موسسات همکاری می کنید، این امکان را دارید که از حمایت و مشاوره تخصصی آن ها بهره مند شوید! در این صورت شما در طول زمان خود نیز به یک حرفه ای در این کار بدل می شوید.

اگرچه تمامی مراحل توسط کادر فنی و وکلای قانونی شما در ثبت فردا انجام می شود، این فرصت را خواهید داشت که با مشاوره های رایگان این موسسه در جریان امور کار قرار بگیرید. با این حال توصیه می کنیم که کار را با خیالی آسوده به ما بسپارید و برند خود را ثبت شده بدانید.

استعلام رایگان

یکی از مشکلاتی که بیشتر متقاضیان ثبت برند، ثبت لوگو، علامت تجاری یا نشان تجاری با آن درگیر هستند، رد درخواست است! از جمله مسائلی که در این امر دخیل است، مشابه بودن علامت تجاری است یا ممکن است که این نام مخالف با قوانین و قواعد اداره مالکیت صنعتی باشد.

کارشناسان علاوه بر آنکه این قوانین را به خوبی می دانند و آن را در رابطه با برند یا لوگوی شما رعایت می کنند، از فرآیند استعلام گیری نیز بهره می برند. در این صورت تمام نام و نشان های تجاری به ثبت رسیده تا اکنون را بررسی کرده و در صورت شباهت اعلام می کند.

همچنین در صورتی که این نام برخلاف مقررات باشد اعلام خواهد شد. بنابراین، از بسیاری از هزینه های مازاد در ثبت لوگو، برند، علامت تجاری یا نشان تجاری جلوگیری می شود.

عدم نیاز به مراجعه حضوری

از زمانی که این کار را به کاردانان ثبت فردا می سپارید، دیگر نیازی به مراجعه حضوری نخواهید داشت! تمام کارها توسط وکلای قانونی شما در موسسه انجام می شوند. تنها در مرحله آخر که صاحب برند باید همراه با مدارک در اداره مالکیت صنعتی حضور یابد، از شما درخواست می شود که همراه با وکلای خود به این مراکز مراجعه کنید.

آگاهی از بایدها و نبایدها

کارشناسان به خوبی می دانند که چه برندهایی اجازه ثبت ندارند و با قوانین اداره مالکیت صنعتی آشنا هستند. در این صورت و در مرحله مشاوره برای انتخاب نام تجاری یا علامت تجاری این مسائل را در قالب مشاوره های تخصصی عرضه می کنند. همچنین تمام مراحل جانبی مرتبط با انجام کار نیز برای شما تشریح خواهد شد. در این صورت شما فرصت دارید که به خوبی با فرآیند ثبت لوگو یا ثبت برند آشنایی پیدا کنید.

نگاه اجمالی

ثبت برند از آن قبیل کارهایی است که دردسرهای بسیاری دارد و از طرفی ناآگاهی از فرآیند کار ممکن است شما را با هزینه و زمان بیشتری درگیر کند. در این صورت توصیه می کنیم که کار ثبت برند را به افراد کاردان مانند متخصصان فعال در مراکز ثبت برند بسپارید!

ثبت فردا به عنوان یک موسسه حقوقی معتبر، خدمات مناسبی را در این راستا عرضه می کند. از طرفی مشاوره های رایگان با متخصصان این مرکز همواره و در هر زمان در اختیار شما قرار دارد. تنها کافی است به ما سری بزنید و سیر تا پیاز ثبت برند، ثبت لوگو یا نشان تجاری را به ما بسپارید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز