قیمت تور قشم در تابستان ۹۹

۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۴:۰۷:۴۳
کد خبر: ۱۰۶۱۵۵۵
قیمت تور قشم در تابستان ۹۹
سفر با تور قشم تجربه‌ای فراموش‌نشدنی و جذاب را برای مسافران به‌ارمغان‌ می‌آورد. درادامه این مطلب قیمت تور قشم در تابستان 99 را بررسی می‌کنیم.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، تابستان یکی‌ از بهترین فرصت‌ها برای سفر همراه خانواده است. تعطیلی مدارس و اوقات‌فراغتی که برای دانش‌آموزان به‌وجود می‌آید، سفر در تابستان را به برنامه‌ای جدانشدنی از لیست کارهای بسیاری از خانواده‌ها در این فصل تبدیل می‌کند. اگر اهل سفر به‌قصد خرید باشید، حتما حداقل یک‌بار نام جزیره قشم را شنیده‌اید. قشم، بزرگ‌ترین جزیره ایران و خلیج‌فارس است که با پیشینه‌ای غنی و طبیعتی بی‌نظیر، همواره گردشگران زیادی را به‌سوی خود جذب می‌کند. این جزیره به قیمت کم کالاهایش معروف است. درحقیقت قشم یک جزیره توریستی با پکیج کاملی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد بوده و درصدر لیست مقاصد توریسیتی افراد زیادی جای ‌می‌گیرد. به‌نظر می‌آید سفر با تور قشم تجربه‌ای فراموش‌نشدنی و جذاب را برای مسافران به‌ارمغان‌ می‌آورد. درادامه این مطلب قیمت تور قشم در تابستان 99 را بررسی می‌کنیم.

سفر به جزیره قشم

اگر اهل سفر به مناطق دیدنی با بافت سنتی و جاذبه‌های عجیب و زیبا هستید پیشنهاد می‌کنیم تور قشم را ازدست ‌ندهید. قشم با جمعیتی نزدیک 150 هزار نفر، سالیانه از مسافران زیادی پذیرایی می‌کند. اگر فکر می‌کنید برای تماشای دلفین‌های بامزه هنگام قایق‌سواری، باید بلیط مالدیو بخرید، حتما سری به جزیره زیبای هنگام قشم بزنید. این جزیره کوچک واقع‌در جنوب‌شرقی قشم، با آب شفاف و زلالش در فصل‌هایی از سال امکان دیدن دلفین‌ها را میسر می‌کند. با سفر به هنگام هیچ‌گاه از آرامش این جزیره بدون ماشین و خیابان خسته نمی‌شوید.

اگر تصمیم شما برای همراهی با تور قشم قطعی بود، رفتن به جزایر ناز را در اولویت‌های سفر خود قرار دهید. درحقیقت جزایر ناز، صخره‌هایی هستند که وقتی جزر دریا اتفاق می‌افتد، با راهی شنی خود را به جزیره قشم متصل می‌کنند و پس‌ازآن دوباره از ساحل قشم جدا می‌گردند. تصور انتزاعی نازکردن این صخره‌ها برای پیوستن به جزیره، این صخره‌ها را به جزایر ناز معروف کرده ‌است. برای تجربه هیجان‌انگیز آفرودسواری روی آب می‌توانید سری به این جزیره زیبا بزنید. باسفر به قشم، اولین ژئوپارک خاورمیانه را هم خواهید دید که جلوه بی‌نظیری از زیبایی‌ها و شگفتی‌های طبیعت محسوب ‌می‌شود. قشم جاذبه‌های گردشگری زیادی مانند غار مراقبه هرمز، پارک زیتون، کمپ پارک سوزا، دره ستارگان، غار خربس، تنگه چاهکوه و... دارد.

مراکز تجاری قشم

علاوه‌بر همه این اماکن تماشایی و مراکز تفریحی که شما را برای رزرو تور قشم وسوسه می‌کند، نمی‌توان نقش مهم مراکز تجاری و بازارهای محلی قشم را در جذب گردشگر نادیده گرفت. درواقع قصد افراد زیادی از سفر با تور قشم خرید از بازارهای محلی و پاساژهای معروف قشم است که گاهی ارزان‌بودن قیمت‌های‌شان شما را متعجب می‌کند. بازار ستاره، سیتی‌سنتر، بازار پردیس، بازار مرجان و... فقط بخشی از مراکز خرید قشم هستند. اگرچه فصل تابستان خیلی به مذاق ایران‌گردان برای همراهی تور قشم خوش نمی‌آید و گرمای جزیره، فرصت استفاده از همه امکانات تفریحی را نمی‌دهد؛ ولی به‌دلیل رفت‌وآمد کم‌تر به قشم، قیمت تورها، هتل‌ قشم و به‌طورکلی سفر به جزیره کاهش پیدا می‌کند. این فصل فرصت نابی را برای عاشقان پاساژگردی و کسانی فراهم‌ می‌کند که با هدف خرید به قشم می‌روند.

تور قشم هتل مروارید

این تور برای شهرهای شیراز، اصفهان و مشهد قابل‌رزرو بوده و بلیط رفت‌وبرگشت هواپیما و صبحانه بوفه، خدمات این تور، به‌شمار می‌رود. برای رزرو تور قشم هتل مروارید باید حداقل بودجه 940 هزارتومانی کنار بگذارید.

هتل دو ستاره مروارید در دو طبقه و 9 واحد اقامتی، به مسافران قشم خدمت‌رسانی می‌کند. اگر قصد خرید در بازار قدیم را داشته ‌باشید، هتل نوساز مروارید با فاصله اندک تا بازار، گزینه مناسبی به‌نظر می‌رسد. اتاق دوتخته توئین، دوتخته دابل و چهارتخته از انواع اتاق‌های این هتل هستند که برخی از آن‌ها با منظره روبه دریا، خستگی یک روز پرهیاهو و ساعت‌های طولانی خرید در بازار را ازتن‌در می‌آورند. هتل مروارید امکاناتی هم‌چون اینترنت رایگان و نامحدود در لابی، روم‌سرویس شبانه‌روزی، خدمات خانه‌داری، صندوق امانات و... دارد.

تور قشم هتل رویال

برای رزرو تور قشم هتل رویال دست‌کم یک میلیون و 80هزارتومان درنظر بگیرید. هتل سه ستاره رویال در پنج طبقه و 43 واحد سکونتی، در سال 96 کار خود را آغاز کرد. با اقامت در هتل رویال بعداز یک گردش مفصل در بازار ستاره یا سیتی‌سنتر که نزدیک هتل قرار دارد، می‌توانید مطابق با سلیقه خود در رستوران ریگو یا میداف که با فاصله بسیار کمی اطراف هتل به‌چشم‌ می‌خورند، از سرو غذاهای خوشمزه، لذت ببرید. ازدیگر امکانات هتل رویال می‌توان اینترنت رایگان و نامحدود در لابی، رمپ، تاکسی‌سرویس، نمازخانه، کافی‌شاپ، روم‌سرویس، خدمات تور، گشت و سالن بیلیارد غیررایگان را نام‌ برد.

تور قشم هتل آتامان

تور قشم

اگر تور قشم هتل آتامان را برای ابتدای هفته رزرو کنید، به‌ازای هر نفر باید یک میلیون و 250هزارتومان بپردازید که این قیمت برای تور آخرهفته به یک میلیون و 380هزارتومان می‌رسد. در اسفند 96 هتل چهار ستاره آتامان در هفت طبقه و 58 واحد به‌بهره‌برداری رسید. این هتل موقعیت مکانی بسیار مناسبی نسبت به مراکز خرید مانند سیتی‌سنترهای 1و2 و بازار زیتون دارد. امکانات خوب این هتل نوساز هم‌چون سالن کنفرانس، اتاق جلسات کاری، رستوران ایرانی، پارکینگ روباز، فروشگاه، کافی‌شاپ، اینترنت رایگان و نامحدود در لابی و... شرایط مناسبی را برای اقامت‌های کاری و تفریحی ایجاد می‌کند.

مقاله مرتبط : معرفی هتل بلور تهران

با بازدید از سایت و اطلاع از تخفیف‌های تورها، بلیط‌ها و هتل‌ها، هزینه‌های سفر خود را به‌خوبی مدیریت کنید و خاطراتی به‌یادماندنی از سفر را برای خود و همراهان‌تان به‌وجود آورید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز