فلزیاب زرشناسان وارد کننده انواع فلزیاب های تصویری، بوقی، آنتنی، اورجینال با بیش از ۱۸ سال سابقه کار

۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۰۹:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۶۸۲۰۰
فلزیاب زرشناسان وارد کننده انواع فلزیاب های تصویری، بوقی، آنتنی، اورجینال با بیش از ۱۸ سال سابقه کار
زرشناسان (09122302215) با بکارگیری مهندسان و افراد متخصص در زمینه ساخت فلزیاب و معدنیاب حفره یاب همواره سعی دارد تا بهترین و پیشرفته ترین محصولات را تولید کند و انتظارات و نیاز های مشتری را برطرف کند و از این طریق همواره در صدر شرکت های برتر و بزرگ در زمینه فلزیاب معدنیاب باشد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، زرشناسان (09122302215) با بکارگیری مهندسان و افراد متخصص در زمینه ساخت فلزیاب و معدنیاب حفره یاب  همواره سعی دارد تا بهترین و پیشرفته ترین محصولات را تولید کند و انتظارات و نیاز های مشتری را برطرف کند و از این طریق همواره در صدر شرکت های برتر و بزرگ در زمینه فلزیاب معدنیاب باشد. فلزیاب و طلایاب های ساخته شده توسط این شرکت دارای ویژگی ها و مزیت های منحصر بفردی هستند که این محصولات را ازسایرین و رقبا متمایز میسازد و درباره شرکت زرشناسان باید گفت که این شرکت با رعایت استاندارد های جهانی به شرکتی تبدیل شده که برای ارگان ها و سازمان های بزرگ تحقیقاتی , صنعتی , نظامی , امنیتی و …. اقدام به تولید فلزیاب وآشکار ساز می کند.

این شرکت علاوه بر تولید طلایاب های صوتی و پالسی فلزیاب های تصویری بی نظیری نیز تولید کرده است که در تولیدات تصویری این شرکت همواره زبانزد همه افراد استفاده کننده بوده و است. هر شخصی که از دستگاههای شرکتاستفاده کرده از کارکرد این دستگاهها کاملا راضی بوده و آنرا به عنوان یکی از بهترین ها به دیگران معرفی میکند تا دیگران نیز با این محصولات طعم موفقیت های بزرگ را بچشند . تولیدات این شرکت بزرگ چنان با کیفیت و پیشرفته اند که امروزه به چند کشور جهان صادر میشوند تا همه گی به این تولیدات فوق العاده دسترسی داشته باشند و با بکار گرفتن این محصولات فلزیابو معدنیاب به موفقیت های بزرگ دست پیدا کنند.

شماره های تماس ۰۹۱۲۲۳۰۲۲۱۵- ۰۲۱۶۶۲۷۵۸۱۱

فلزیاب زرشناسان

در مقدمه باید بدانیم که فلزیاب چیست و برای چه کارهای از آن استفاده می شود

دستگاه فلزیاب و معدنیاب و حفره یاب  برای کشف خطوط لوله های اب برق گاز و مخابرات و فلزات و اشیاء غیر فلزی باارزش که در زیر زمین یا محلی دیگر مدفون شده اند استفاده میشود. اسکنر های ›ئو فیزیکال گرادیومتریک ها غالبا قیمت ها ی بسیار بالاتری از فلزیاب ها دارند و کاربرد دیگر گرادیومترها برای رگه های معدنی  در زیر زمین و یافت معادن فلزی درزیر و  روی سطح زمین نیز میباشد . عمل کشف رگه های فلزی در زیر سطح زمین و یافتن فلزیاب روی سطح زمین ظاهرا بسیار شبیه هم هستند ولی از نظر کارکرد باهم تفاوت دارند

شماره مشاوره ۰۹۱۲۲۳۰۲۲۱۵

فلزیاب زرشناسان

کاوشکران برای یافتن انواع فلزات روی سطح زمین نیازمند یک دستگاه فلزیاب خوب با حساسیت بالا و قدرت نفوذ بالایی می باشد، در کشف فلز در زیر سطح زمین نیازمند به چنین دستگاه حرفه ای و پیشرفته ای میباشد و یکدستگاه معمولی قادر به شناسایی آن نمی باشد. در این مقاله ما سعی داریم که شما را با چند فلزیاب و معدنیاب  برتر دنیا آشنا کنیم.

شما می توانید با نام زرشناسان ما را در گوگل و اینیستا و تلگرام و اپارات دنبال کنید.

 

فلزیاب زرشناسان

دستگاه گنج یاب ماگنوس پاور فول

دستگاه فلزیاب و معدنیاب  ماگنوس پاور فول ، دستگاهی پیشرفته در زمینه ی کشف اهداف پنهان می باشد. کمپانی ماگنوس دتکتور که از کمپانی های مطرح و معتبر المانی می باشد که سالانه بیشترین آمار درآمد را در میان تمامی کمپانی های فروش سیستم های پیشرفتهی فلزیابی و معدنیابی دارد و این دلیل فروش بالای محصولات خود می باشد. دستگاه های شرکت ماگنوس ، کیفیت بسیار بالایی دارند و همین امر سبب فروش بالای محصولات این شرکت است . این دستگاه فلزیاب و معدنیاب اسکنر  پیشرفته به صورت تصویری ، پالسی و شعاع زن عمل می کند . ماگنوس می تواند در اسکن خود و در صورت مواجه با فلزات غیر آهنی یا فلزات گرانبها، مرکز آن جسم را تشخیص و نمایش بدهد. دستگاه ماگنوس در جعبه کنترل خود قدرت بالایی در انالیز داده هایی که طریق گیرنده دریافت می کند دارد و با دقت بسیار زیادی توانایی نمایش عمق و اندازه هدف را دارد. از دیگر نقاط قوت آن می توان به ضد آب بودن دستگاه های صنعتی و معدنی کمپانی ماگنوس اشاره کرد. کمپانی ماگنوس محصولات خود را در دو مدل های پرو و پاور فول به بازار ارئه داده است . از کمپانی ماگنوس می توان به عنوان موفق ترین کمپانی ها در زمینه ی یافت انواع فلزات و کشف رگه ها و اهداف پنهان یاد کرد. از دیگر مزیت های این دستگاه می توان به کم مصرف بودن، بازده کارایی بالا، خطایی پایین کاوش، ضد آب، ساختار ارگونومیک و قدرت بالای آنالیز داده ها در جعبه کنترل اشاره کرد.

سنسور های چند محوره با قابلیت های گرادیومتری بالا و دریافت تصاویر ۳ بعدی ویدیویی و اسکن لایو از دیگر آپشن های این ابر فلزیاب قدرتمند است.

فلزیاب زرشناسان

 

دستگا های فلزیاب معدنیاب شرکت FGM ELECTRONIC امریکا

این شرکت از سالهای بسیار دور در زمینه اسکنر های حرارتی و اسکنر های رادیویی در امریکا مشغول به کار بوده و بیشتر تجهیزات نظامی مربوط به تصویری برداری در امیرکا برای این شرکت میباشد در سال های بعد از جنگ جهانی دوم این شرکت به طور مستقیم وارد تولید سیستم های تصویر برداری از زیر زمین شد و بعد از ۲۰ سال تجربه در این زمینه هم اکنون سیتسم ها تصویر بردای ابزار دقیق برای راه سازی مخابرات و شرکت های بزرگ دنیا انجام میدهد و همچنین سیستم های تصویر برداری ژئو فیزک و سیستم های ناوبری برای زیر دریایی ها با تکنولوژی سونار نیز تولید و خدمات دهی دارد.

از محصولات مهم این شرکت که در صنعت فلزیاب مورد استفاده قرار می گیرد می توان به JET SCAN اشاره کرد و مدل های دیگر این فلزیاب  های تصویری شرکت اشاره کرد که انقلاب بزرگی در این صنعت با ارئه محصولات خود کرد ، تکنیک لایو سوند و لایو ویدیو در حالتهای XYZ هر سه محور به صورت گرادیومتری وکار در حالت ها افقی و عمودی را میتوان با این سیستم ها اشاره کرد.

از مهمترین محصولات این شرکت امریکایی می توان به دستگاه های سری DISCOVER اشاره کرد. کسانی که میخواهند با خرید یک دستگاه تمامی امکانات مورد نیاز در کاوش طلا را داشته باشند می توانند از سری این محصولات استفاده کنند . شرکت FGM الکترونیک محصولات سری DISCOVER را در دو مدل 20000 و 25000 ارائه کرده است . به جرات می توان گفت این فلزیاب ها در رسته حرفه ایی ترین ها در این صنعت هستند به خصوص مدل 25000 .

 

فلزیاب زرشناسان

فلزیاب مورگان، فلزیابی معروف و برند برای کاربران حرفه ای در کاوش های حرفه ای کار آمد می باشد. دستگاه فلزیاب و معدنیاب مورگان دارای قدرت تفکیک بالای می باشد و این ویژگی بسیار مناسبی برای این کمپانی می باشد که در زمینه ی فروش محصولاتش بازده قدرتمندی داشت. شرکت مورگان محصولاتی را وارد بازار کرده است که در تمامی شرایط قابل استفاده هستند. بسیاری از فلزیاب ها ، در آب شور و شیرین دچار مشکل و خطا می شوند اما فلزیاب و معدنیاب کمپانی مورگان در تمامی زمین ها مخصوصا کوهستان و معادن میتواند به راحتی بالانس شود و چنین مشکلاتی برای محصولاتش ندارد این وجه تمایز شرکت مورگان با رقیبان خود است.

فلزیاب های شرکت بی اچ پی

 BHP

شرکت

BHP DETECTOR

فلزیاب زرشناسان

شرکت BHP که نماینده رسمی آن در ایران شرکت زرشناسان میباشد و برای معرفی محصولات این شرکت میتوان به چند محصول پر فروش اشاره کرد

BHP FORC

BHP SUPER

BHP MULTY

BHP 3SET

شرکت زرشناسان وارد کننده و سازنده فلزیاب های  برتر دنیا در ایران

برای مشاوره رایگان و دریافت کاتالوگ رایگان با ما در تماس باشید

۰۹۱۲۲۳۰۲۲۱۵

۰۲۱۶۶۲۷۵۸۱۱

کانال تلگرامی ما

T.me/zarshenasancat

 

نظر شما