جایگاه ویژه تابلو چلنیوم در تابلو سازی

۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۲:۳۰:۵۷
کد خبر: ۱۰۶۸۹۱۸
جایگاه ویژه تابلو چلنیوم در تابلو سازی
تابلو سازی به دلیل ساخت انواع تابلو های تبلیغاتی که با استفاده متریال های مختلف انجام می گیرد از تنوع پذیر ترین مشاغل می باشد که در ادامه به توضیحات یکی از پر فروش ترین تابلو های تبلیغاتی و جایگاه آن در تابلو سازی خواهیم پرداخت.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، تابلو سازی یکی از مشاغلی است که افراد و مدیران آن در رابطه با تبلیغات و ساخت تابلو های تبلیغاتی مشغول به فعالیت هستند و در واقع یکی از زیر شاخه های تبلیغات بشمار می رود. این حرفه و صنعت بزرگ تبلیغاتی را می توان در دسته مشاغل هنری نیز نام برد که ادغام شده با هنر نقاشی و خطاطی است.

تابلو سازی به دلیل ساخت انواع تابلو های تبلیغاتی که با استفاده متریال های مختلف انجام می گیرد از تنوع پذیر ترین مشاغل می باشد که در ادامه به توضیحات یکی از پر فروش ترین تابلو های تبلیغاتی و جایگاه آن در تابلو سازی خواهیم پرداخت.

تابلو چلنیوم

گفتیم که تابلو های تبلیغاتی در انواع متفاوتی ساخته می شوند که حروف های برجسته یکی از آنها بشمار می روند و خود در انواع متفاوتی قابل تولید و نصب می باشند. در همین راستا می پردازیم به یکی از حروف های برجسته به نام حروف برجسته چنلیوم که تحت عنوان تابلو چلنیوم میان مشتریان شناخته می شود.

چنلیوم که اصلی ترین متریال در ساخت حروف چلنیوم می باشد یک نوع آلومینیوم است که طی مراحلی در کارخانه ها به شکل ورق های آینه ای تبدیل می شود و به عنوان لبه حروف چلنیوم در نظر گرفته می شود که اصلی ترین دلیل نام گذاری این نوع از حروف برجسته نیز همین مورد می باشد.

دیگر متریال های به کار رفته در ساخت حروف چنلیوم عبارتند از پلکسی گلاس، اس ام دی و پی وی سی که کاربرد آنها به ترتیب در ارتباط با نمای حروف، روشنایی حروف و زیر سازی حروف می باشد.

چرا تابلو چلنیوم

حال که با تابلو چلنیوم آشنا شدیم و به توضیحاتی در مورد متریال مصرفی آن پرداختیم بهتر است به این موضوع بپردازیم که چرا تابلو چلنیوم را به عنوان یک تابلو تبلیغاتی انتخاب می کنیم:

انواع تابلو چلنیوم

تابلو چلنیوم نزدیک به دو دهه است که در حرفه تابلو سازی به عنوان یک نوع حروف برجسته و در رابطه با تبلیغات سردر اماکن تجاری، دولتی، خصوصی، تابلو مغازه و موارد مشابه به کار گرفته می شود. یکی از مهمترین مزایا و محاسن در این نوع از حروف برجسته، تنوع در ساخت آن می باشد.

منظور از تنوع در حروف چلنیوم در واقع ساخت انواع تابلو چلنیوم می باشد که همین مورد یکی از عوامل اصلی در سفارش تابلو چلنیوم می باشد و این حروف را در سطح و جایگاه متفاوتی با دیگر تابلو تابلو های تبلیغاتی قرار داده است.

از انواع تابلو های چلنیوم که در حرفه تابلو سازی تولید می شوند می توان به مواردی مانند تابلو چلنیوم طلایی، تابلو چلنیوم پانچ، تابلو چلنیوم پلکسی دوبل و انواع متفاوت آن اشاره نمود.

طول عمر و قیمت تابلو چلنیوم

یکی دیگر از مواردی که به تابلو چلنیوم جایگاه ویژه ای در تابلو سازی بخشیده است، طول عمر و قیمت آن می باشد. تابلو چلنیوم میان دیگر تابلو های تبلیغاتی از دوام و ماندگاری بالایی برخوردار می باشد که البته متریال مصرفی و مرغوب در آن تحقق بخش این امر خواهد بود.

با توجه به طول عمر و دوام بالای تابلو چلنیوم مورد دیگری که تابلو چلنیوم را به گذینه ای منتخب میان مشتریان تبدیل نموده است، قیمت تابلو چلنیوم است که نسبت به دیگر حروف های برجسته از قیمت مناسب و مقرون بصرفه ای برخوردار است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز