ردیابی گوشی دیگران، راز کوچکی که نباید بدانید

۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۰۹:۴۷:۵۴
کد خبر: ۱۰۸۶۰۲۱
ردیابی گوشی دیگران، راز کوچکی که نباید بدانید
اگر به فکر تأمین امنیت خانواده خود هستید و نمی‌خواهید با مشکلات نرم‌افزارهای ردیابی گوشی دیگران روبه‌رو شوید، ردیاب‌های gps انتخاب بهتری برای شما خواهد بود. ردیاب‌های جی‌پی‌اسی در اندازه‌های کوچک و بزرگی تولید می‌شوند و می‌توانند امکانات بسیار گسترده‌تری را نسبت به ردیابی گوشی دیگران در اختیار شما قرار دهند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، مراقبت از اعضای خانواده و عزیزان همیشه یک دغدغه اساسی برای بسیاری از افراد بوده است. با پیشرفت تکنولوژی راه‌های جدیدی مانند ردیابی گوشی به وجود آمده است که این امکان را به شما می‌دهد تا از راه دور مراقب عزیزان خود باشید. اما آیا واقعاً امکان کنترل گوشی سایر افراد از راه دور وجود دارد؟ این کار می‌تواند امنیت عزیزان شما را تأمین کند؟ برای پاسخ به این سؤالات در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا به بررسی موضوع ردیابی گوشی دیگران بپردازیم و با معایب و مزایای این کار آشنا شویم.

ردیاب‌های جی‌پی‌اسی

نرم‌افزارهای ردیابی گوشی یا ردیاب خانواده چیست؟

نرم‌افزارهای جدیدی به نام ردیاب گوشی وجود دارند که امکان اطلاع از محل دقیق گوشی را به شما می‌دهند. هدف اصلی از راه‌اندازی چنین نرم‌افزارهایی در ابتدا فقط پیدا کردن گوشی‌های گمشده بود. اما برنامه‌های جدیدتر این قابلیت را به شما می‌دهند گوشی اعضای خانواده یا سایر افراد را نیز از راه دور کنترل کنید و به ردیابی آن‌ها بپردازید.

این نرم‌افزارهای موبایلی می‌توانند در صورت استفاده درست به حفظ امنیت خانواده کمک کنند. همچنین به شما کمک می‌کنند تا دغدغه کمتری برای مراقبت از فرزندان کوچک یا اعضای سالمند خانواده خود داشته باشید و نگران گم‌شدن آن‌ها نباشید. به همین دلیل به این برنامه‌ها، نرم‌افزار ردیاب خانواده نیز گفته می‌شود. بااین‌حال، ردیابی گوشی دیگران مشکلات فراوانی دارد که نباید از آن غافل شوید.

معایب ردیابی گوشی دیگران، رازهای کوچکی که نمی‌دانید.

نرم‌افزارهای ردیابی گوشی در کنار مزایایی که دارند، بدون عیب و مشکل نیستند. مشکل اصلی بسیاری از این نرم‌افزارها این است که به‌خوبی در ایران کار نمی‌کنند. محدودیت استفاده از این نرم‌افزارها برای ایرانی‌ها و قطع شدن سرویس‌ها باعث می‌شود تا این نرم‌افزارها برای ایرانیان کاربرد زیادی نداشته باشند.

همچنین، این سرویس‌ها مبتنی بر شبکه و اینترنت هستند و در صورت قطع شدن اینترنت امکان ردیابی نیز از دست خواهد رفت. از طرفی این نرم‌افزارها در بسیاری از موارد واقعاً توانایی ردیابی گوشی دیگران را ندارند و فقط باهدف کلاه‌برداری طراحی‌شده‌اند. این همان رازی است که شاید از آن با خبر نباشید.

همین مشکلات باعث می‌شود تا گزینه‌های جایگزین مانند خرید ردیاب جاسوسی کوچک محبوبیت بیشتری داشته باشند. این ردیاب‌های فیزیکی امکانات بسیار بیشتری نسبت به ردیاب‌های نرم‌افزاری دارند و گزینه بسیار مناسب‌تری محسوب می‌شوند.

ردیاب‌های جی‌پی‌اسی

ردیاب‌های جی‌پی‌اسی، جایگزین مناسب برای ردیابی گوشی دیگران

اگر به فکر تأمین امنیت خانواده خود هستید و نمی‌خواهید با مشکلات نرم‌افزارهای ردیابی گوشی دیگران روبه‌رو شوید، ردیاب‌های gps انتخاب بهتری برای شما خواهد بود. ردیاب‌های جی‌پی‌اسی در اندازه‌های کوچک و بزرگی تولید می‌شوند و می‌توانند امکانات بسیار گسترده‌تری را نسبت به ردیابی گوشی دیگران در اختیار شما قرار دهند. برای مثال ردیاب شخصی، که یک ردیاب کوچک و با قیمت مناسب است، برای ردیابی فرزندان و افراد سالمند خانواده کاملاً مناسب است.

این ردیاب‌های کوچک را می‌توانید در کیف یا جیب آن‌ها قرار دهید و در هر لحظه در هرجایی محل دقیق آن‌ها را روی نقشه پیدا کنید. علاوه بر این ردیاب خودرو نیز گزینه مناسبی برای اطلاع از وضعیت خانواده است. این دستگاه‌های کوچک به‌صورت ردیاب مخفی، آهنربایی و یا ردیاب ساده درون خودرو قرار می‌گیرند. با خرید ردیاب خودرو می‌توانید خیال خود را از بابت امنیت خانواده راحت کنید.

مزایای ردیاب‌های خانواده جی‌پی‌اسی

همان‌طور که اشاره کردیم، به‌جای ردیابی گوشی دیگران که می‌تواند مشکلات زیادی داشته باشد و عملاً کارآمد نیستند، می‌توانید از ردیاب‌های جی‌پی‌اسی خودرو یا شخصی استفاده کنید. این‌گونه ردیاب‌ها به دلیل مزایای زیر محبوبیت بسیار زیادی دارند:

  • ردیابی لحظه‌ای با استفاده از GPS
  • ثبت و ذخیره اطلاعات مسیرهای مختلف
  • امکان تعیین محدوده جغرافیایی
  • قابلیت ارسال پیام کمک
  • امکان شنود
  • مخفی بودن و غیرقابل کشف بودن
  • امنیت بیشتر و غیرقابل هک شدن
  • امکانات فراوان برای محافظت از خودرو و خانواده

این موارد تنها بخشی از امکانات و مزایای ردیاب‌های خودرو و شخصی هستند. بااین‌حال، باید مراقب باشید تا ردیاب‌های خود را از فروشگاه‌های معتبر و باسابقه تهیه کنید تا کارایی لازم را داشته باشند.

با خرید ردیاب خانواده از ایران رهیاب، از عزیزان خود مراقبت کنید

در این مقاله با ردیابی گوشی دیگران آشنا شدیم. مشکلات نرم‌افزارهای ردیابی گوشی دیگران باعث شده است تا اکثر افرا گزینه‌های جایگزین مانند ردیاب شخصی و ردیاب خودرو که با جی‌پی‌اس کار می‌کنند را ترجیح بدهند. اگر شما هم به دنبال راهی برای تأمین امنیت خانواده و عزیزان خود می‌گردید، پیشنهاد می‌کنیم همین حالا با مراجعه به سایت ایران رهیاب، انواع ردیاب خودرو GPS را با کیفیت فوق‌العاده و قیمت مناسب تهیه کنید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز