بازی های ویدیویی چطور ارتباط بین والدین و نوجوانان را سامان می بخشد؟

۱۳۹۹/۰۸/۲۴ - ۱۲:۰۴:۴۹
کد خبر: ۱۰۸۷۳۹۴
بازی های ویدیویی چطور ارتباط بین والدین و نوجوانان را سامان می بخشد؟
برای تجربه بهتر و راحت تر بازی های ویدیویی، به فروشگاه آنلاین گامالوپ وارد شده و با خرید گیفت کارت یا خرید اکانت قانونی می توانید به راحتی و بدون نیاز به خرید سی دی فیزیکی، بازی های مورد علاقه خود را تجربه کنید.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، مشکلات میان نوجوانان و والدین در این سنین چیز چندان عجیب و دور از انتظاری نیست و بسیاری از خانواده ها با این دست مشکلات روبرو خواهند شد. اما این امکان وجود دارد تا از پتانسیل های مختلف برای برطرف ساختن این فاصله ایجاد شده میان والدین و نوجوانان بهره برد. یکی از این پتانسیل ها بازی های ویدیویی هستند. اگر با نوجوان خود در دنیای بازی های ویدیویی وارد شوید، زمینه دوستی شما به شکلی موثرتر فراهم شده و فاصله ایجاد شده رفته رفته برطرف خواهد شد.

برای تجربه بهتر و راحت تر بازی های ویدیویی، به فروشگاه آنلاین گامالوپ وارد شده و با خرید گیفت کارت یا خرید اکانت قانونی می توانید به راحتی و بدون نیاز به خرید سی دی فیزیکی، بازی های مورد علاقه خود را تجربه کنید.

اما ببینیم چطور بازی های ویدیویی روابط میان والدین و نوجوانان را اصلاح می کنند.

اشتراک در موضوعاتی جذاب

وقتی با نوجوان خود به تجربه یک بازی ویدیویی و کامپیوتری می نشینید، در واقع در یک موضوع که برای او بسیار جذاب است، ورود پیدا کرده و با او چنین چیزی را شریک شده اید. اشتراک در موضوع بازی ها، باعث می شود که در طول بازی نوجوان همدلی بیشتری نسبت به شما پیدا کرده و علاقه مند به صحبت کردن درباره آن باشد. به این شکل نوجوانی که تا دیروز فاصله زیادی میان خود و والدین خویش احساس کرده و به شکلی آن ها را از دنیای خود دور می دانست، اکنون فرصت آن را دارد که والدین را با خود همراه دانسته و رفته رفته در رفتار و کردار او، شادی و سرزندگی را خواهید یافت. این یکی از بهترین روش هایی است که کمک می کند تا روابط ترک خورده و تخریب شده میان والدین و نوجوانان دوباره جوش خورده و شکلی بهتر به خود بگیرد.

مکالمه هایی طولانی تر

با فاصله گرفتن نوجوان از والدین، معمولا مکالمه های آن ها با هم کوتاه شده و به موضوعات ضروری محدود خواهد شد. اما در زمانی که با نوجوان خود به تجربه انواع و اقسام بازی های کامپیوتری و ویدیویی بنشینید، از آن پس صحبت های زیادی دارید که باید ساعت ها درباره آن با هم به گفتگو بپردازید. اصلا مهم نیست که این صحبت ها تا چه اندازه بیهوده یا غیرضروری هستند، تنها چیزی که در این میان اهمیت دارد این است که نوجوان شما علاقه مند به صحبت کردن بوده و میل دارد بارها و بارها درباره یک بازی، تاکتیک های آن یا اخبار مربوط به آن صحبت کرده و حتی سر میز شام هیجان زده است که چیزی در خصوص آن بگوید. حتما در این باره با نوجوان خود همراه شده و حال که او سر نخ را به دست گرفته است، تا انتها همراهی اش کنید.

یک خبر خوب: اگر شما از آن دسته والدینی هستید که اطلاعات درستی از بازی های ویدیویی نداشته و از دنیای آن ها بی خبر هستید، می توانید با ورود به بخش اخبار و آموزش وب سایت گامالوپ، آموزش های لازم در این حوزه را به دست آورده و همین طور اخبار مربوط به دنیای بازی های ویدیویی را دنبال کنید.

فروشگاه آنلاین گامالوپ بازی های ویدیویی

با دنبال کردن اخبار مربوط به بازی های ویدیویی، زمان عرضه بازی های جدید، آپدیت ها و غیره؛ همیشه چیزی برای گفتن در این زمینه داشته و نوجوان شما شگفت زده خواهد شد که چطور والدین او در این حوزه، اطلاعات کاملی دارند. به این صورت رفته رفته به شکل یکی از دوستان فرزند خود عمل کرده و او نه در بیرون از منزل، که در محیط خانه آن چیزهایی که برایش جذاب است را به دست خواهد آورد. فکر می کنید به این صورت چه چیزی حاصل می شود؟ یک نوجوان شاداب و سالم که در خانه همه چیزهایی که دوست دارد و او را به هیجان آورده و نیازهای نوجوانی اش را سیراب می کند را خواهد داشت.

کلام آخر

در فروشگاه اینترنتی گامالوپ می توانید با خرید گیفت کارت PS4 یا خرید گیفت کارت PS5 و نیز خرید اکانت قانونی PS4 برای کنسول های بازی پلی استیشن 4 و نیز پلی استیشن که اخیرا عرضه شده است، به تجربه بازی های مختلف بپردازید. به این شکل از خرید سی دی بازی ها بی نیاز شده و دسترسی شما به بازی های گوناگون ساده تر خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز