پاییز و زمستان را با خدمات آنلاین، گرم و در آرامش سپری کنید

۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۰۸:۳۹:۲۰
کد خبر: ۱۰۹۲۰۶۰
پاییز و زمستان را با خدمات آنلاین، گرم و در آرامش سپری کنید
سامانه تعمیر آنلاین آچارباز است که خدمات تاسیسات گرمایشی و سرمایشی را در فصول سرد سال خدمت همشهریان محترم ارائه می‌کند. به عبارت بهتر، با استفاده از این خدمات، شما قادر خواهید بود تا تنها با یک کلیک و ورود به وب‌سایت مجموعه آچارباز، یکی از ده‌ها تعمیرکار حرفه‌ای و کارآزموده این مجموعه را به منزل یا محل مورد نظر خود آورده و انواع سیستم گرمایشی معیوب را در اسرع وقت سرویس و یا تعمیر کنید.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، با فرا رسیدن فصل پاییز و کاهش دمای هوا، بسیاری از افراد و خانواده‌ها، سیستم‌های گرمایشی موجود در منزل و محل کار خود را راه اندازی می‌کنند تا هوای محیط پیرامون خود را گرم و مطبوع سازند. در این میان یکی از مشکلاتی که معمولاً برای افراد بوجود می‌آید، خرابی ناگهانی و از کار افتادن این لوازم و تجهیزات گرمایشی است. علت اصلی این امر را می‌توان عدم سرویس و تعمیر پکیج، آبگرمکن و دیگر لوازم گرمایشی دانست که برای مدت زمان طولانی از آنها استفاده نشده‌ است. از سوی دیگر، این تجهیزات عموماً با گاز شهری کار می‌کنند و به همین دلیل نیز کوچک‌ترین اختلال در عملکرد ممکن است منجر به بروز حوادث ناگوار و حتی خرابی کامل آنها شود.

بنابراین ما قصد داریم تا در ادامه این مطلب، به معرفی خدمات آنلاینی که در پاییز و زمستان امسال به کارتان می‌آید بپردازیم. با ما همراه باشید.

تجهیزات گرمایشی را قبل از ورود سرما چک کنید

امروزه، بالا بودن ساعات و حجم کاری افراد همراه با پیشرفت روزافرون تکنولوژی در زمینه طراحی و تولید سیستم‌های گوناگون از جمله تجهیزات گرمایشی منازل و واحدهای گوناگون صنفی، موجب شده تا بسیاری از افراد زمان و توانایی لازم برای تعمیر پکیج و آبگرمکن را نداشته باشند. بنابراین تعمیر و سرویس این تجهیزات به تکنسین‌های مجرب، حرفه‌ای و کارآزموده سپرده می‌شود. در همین راستا مراکزی با هدف تعمیر آنلاین در محل ایجاد شده‌اند که امکان ارتباط با سرویس و تعمیر آبگرمکن و پکیج را بدون نیاز به خروج از منزل، برای شما فراهم می‌آورند.

یکی از این مراکز، سامانه تعمیر آنلاین آچارباز است که خدمات تاسیسات گرمایشی و سرمایشی را در فصول سرد سال خدمت همشهریان محترم ارائه می‌کند. به عبارت بهتر، با استفاده از این خدمات، شما قادر خواهید بود تا تنها با یک کلیک و ورود به وب‌سایت مجموعه آچارباز، یکی از ده‌ها تعمیرکار حرفه‌ای و کارآزموده این مجموعه را به منزل یا محل مورد نظر خود آورده و انواع سیستم گرمایشی معیوب را در اسرع وقت سرویس و یا تعمیر کنید.

تعمیر در محل آچارباز

خدمات تاسیسات گرمایشی و سرمایشی در وب‌سایت آچارباز

احتمالاً این سوال برای شما نیز پیش آمده‌است که خدمات تاسیسات آنلاین آچارباز، دقیقاً شامل چه مواردی است؟ به طور کلی می‌توان این خدمات را شامل نصب، راه اندازی، سرویس و تعمیر انواع گوناگون تجهیزات گرمایش و سرمایش به شمار آورد. بنابراین امکان سرویس و تعمیر انواع کولر آبی، نصب کولرهای گازی و برطرف سازی ایرادات احتمالی آن، تعمیر و سرویس انواع پکیج و آبگرمکن از هر برند و با هر مدلی، در این مجموعه وجود دارد. از سوی دیگر، کیفیت خدمات آنلاین آچارباز بسیار بالا بوده و در عین حال با قیمتی بسیار مناسب و مقرون به صرفه، انجام می‌شوند.

لازم به ذکر است خدمات مربوط به تجهیزات سرمایشی از جمله کولر، علاوه بر نصب و سرویس تابستانه، شامل جمع کردن و سرویس زمستانه با مراحل تخلیه آب، بستن شیر فلکه، باز کردن تسمه، جمع کردن شیلنگ و غیره است. به همین دلیل نیز خدمات تاسیسات آچارباز را می‌توان بسیار گسترده دانست.

کدام مناطق تحت پوشش خدمات تاسیسات آنلاین آچارباز قرار دارند؟

تاکنون، خدمات تعمیر و سرویس تجهیزات سرمایش و گرمایش ارائه شده در مجموعه آچارباز، 22 منطقه از شهر تهران را پوشش داده‌است. همانطور که پیشتر اشاره کردیم، این خدمات توسط کادری متشکل از بهترین و مجرب‌ترین سرویسکاران و تعمیرکاران به مشتریان محترم ارائه می‌شود. اما یکی دیگر از ویژگی‌ها و خصوصیات مهم مجموعه آچارباز، ارائه خدمات مختلف با گارانتی یک ماهه است. بنابراین اگر هر یک از تجهیزات یا لوازم تعمیرشده توسط اعضای این مجموعه، پس از مدت کوتاهی دچار اختلال در عملکرد و یا خرابی شوند، آن تعمیرکار موظف است تا بدون دریافت مجدد هزینه، به عیب یابی دستگاه پرداخته و آن را به طور کامل تعمیر و یا سرویس کند.

تعمیر در محل آچارباز

هزینه خدمات تاسیسات آنلاین آچارباز چقدر است؟

برخلاف رویه اغلب تعمیرکاران که تا پیش از مراجعه به محل و بررسی دستگاه، قیمت مشخصی را برای تعمیر آن تعیین نمی‌کنند، هزینه سرویس آبگرمکن، پکیج، کولر و انجام خدمات تاسیسات و تجهیزات گرمایش و سرمایش آچارباز، در وب‌سایت به طور واضح و کاملاً دقیق مشخص شده‌است. بنابراین شما می‌توانید پیش از درخواست استفاده از خدمات و حضور تعمیرکار در محل، به بررسی تعرفه‌ها و هزینه‌ها بپردازید. به علاوه، در بخش‌های قبلی اشاره کردیم که انواع خدمات این مجموعه، دارای کیفیت بسیار بالا و همچنین قیمتی کاملاً مناسب و مقرون به صرفه هستند.

خدمات تعمیر در محل آچارباز

اگر شما نیز به دنبال فردی برای تعمیر پکیج در تهران هستید و یا می‌خواهید به سرویس یا تعمیر انواع تجهیزات سرمایش و گرمایشی واحد مسکونی یا تجاری خود بپردازید، می‌توانید درخواست خود را متناسب با نوع خدمات مورد نیازتان برای انواع دستگاه‌های گوناگون، از هر برند و هر مدلی را در سایت آچارباز ثبت کنید. تعمیرکاران و سرویسکاران مجرب این مجموعه، با در اختیار داشتن برترین و پیشرفته‌ترین ابزارآلات و تجهیزات، همه روزه (حتی در روزهای تعطیل) آماده خدمت رسانی به شما مشتریان محترم هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز