جدیدترین فیلم ها و سریال های ایرانی از سی مووی

۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۰۹:۵۵:۲۱
کد خبر: ۱۱۰۷۶۵۰
جدیدترین فیلم ها و سریال های ایرانی از سی مووی
ویژگی اصلی سی مووی همراه داشتن پخش آنلاین و دانلود فیلم های روز دنیا بدون اشتراک است.

به گزارش برنا، رسانه سی مووی یکی معتبرترین سایت های دانلود فیلم و سریال ایرانی و خارجی، همواره در تلاش است کامل ترین آرشیو را به صورت سانسور شده در اختیار کاربران خود قرار دهد و رضایت آن ها را جلب کند. وب سایت سی مووی با اخذ مجوز رسمی از سازمان صوت و تصویر فراگیر همواره توانسته برترین فیلم ها را به صورت قانونی همراه با دوبله فارسی و زبان اصلی بدون هیچ گونه تبلیغات ارائه دهد.

سایت های بسیار زیادی در اینترنت همچون ایران فیلم ، تاینی موویز ، دیبا موویز و ... هستند که فیلم ها را به صورت بدون سانسور و عدم حذف صحنه های نامناسب پخش میکنند به همین دلیل شاهد فیلتر شدن متعدد این گونه سایت ها در بستر اینترنت شده ایم اما سایت سی مووی برخلاف اینگونه سایت ها در راستای فرهنگ اسلامی حرکت میکند و توانسته به خوبی با رسانه های پخش آنلاین مانند فیلیمو و نماوا رقابت کند. ویژگی اصلی سی مووی همراه داشتن پخش آنلاین و دانلود فیلم های روز دنیا بدون اشتراک است. امروزه مشکلات اصلی مردم برای تماشای فیلم و سریال از دست دادن حجم اینترنت آن ها است ، لازم به ذکر است که حجم مصرفی اینترنت به صورت داخلی و نیم بها در سایت محاسبه خواهد شد.

فیلم ایرانی خورشید

خورشید ، فیلمی به کارگردانی مجید مجیدی و در ژانر درام است. این فیلم محصول سال 1398 است و با واکنش بسیار خوب منتقدین همراه بوده است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. نویسندگی این فیلم بر عهده ی مجید مجیدی و نیما جاویدی بود ، نیما جاویدی در گذشته کارگردانی و نویسندگی فیلم هایی مانند ملبورن و سرخ پوست را عهده دار بوده است. فیلمبرداری فیلم خورشید را هومن بهمنش انجام داده است. او همچنین فیلمبرداری آثاری همچون متری شیش و نیم و سال دوم دانشکده ی من و بسیاری دیگر از آثار سینمایی موفق را انجام داده است. فیلم خورشید در سی وهشتمین جشنواره ی فجر توانست برنده ی بهترین فیلم ، بهترین فیلمنامه و بهترین طراحی صحنه شود. قابل ذکر است که طراحی صحنه ی این فیلم را کیوان مقدم انجام داده است. همچنین این فیلم در هفتاد و هفتمین دوره ی جشنواره ی بین المللی فیلم ونیز توانسته است نامزد شیر طلایی بهترین فیلم و جایزه ی فانوس جادویی بخش جنبی جشنواره جایزه ی مارچلو ماسترویانی برای روح الله زمانی بشود. با انتخاب منتقدان فیلم خورشید در بین بیست فیلم برتر جشنواره های ونیز و تورنتو قرار گرفته است. هیات معرفی فیلم های ایرانی به اسکار پس از بررسی 90 فیلم اکران شده به این نتیجه رسیدند که خورشید بهترین گزینه ی روی میز است و به همین دلیل فیلم خورشید به عنوان نماینده ی سینمای کشور ایران در مراسم اسکار 2021 معرفی شده است.

داستان فیلم روایتگر زندگی کودکان کار است . این فیلم در مورد نوجوانی به اسم علی (روح الله زمانی) است که از طرف یک مرد (علی نصیریان) برای پیدا کردن یک گنج زیرخاکی تلاش می کند.

علی نصیریان ، جواد عزتی ، طناز طباطبایی ، روح الله زمانی ، صفر محمدی ، علی غابشی، علی تقوا زاده و بابک لطفی خواجه پاشا از بازیگرانی هستند که در این فیلم نقش آفرینی کرده اند.

مجید مجیدی در مورد فیلم خورشید در کنفرانسی که در جشنواره ی فیلم ونیز برگزار شد گفت: من در فیلم « خورشید » مسئله ‌ام حکومت ‌ها و دولت ‌ها نیستند ، بلکه می‌گویم مردم باید مسئولیت اجتماعی خود را بپذیرند. جامعه مانند یک خانواده است و وقتی یک خانواده آسیب ببیند مانند آسیب دیدن همه جامعه است.

پیتر دی بروگ منتقد ورایتی در مورد فیلم خورشید می گوید: تماشای این فیلم مرا یاد یکی از مهمترین فیلم های قرن بیست و یک یعنی پروژه ی فلوریدا انداخت. بچه های آسمان که در سادگی محض بی رقیب است و در عین حال داستانش آنچنان تماشاگر را با خود درگیر می کند که نمی تواند نگاه از صحنه بردارد. بعد از پخش در شبکه خانگی می توانید نسبت به دانلود قانونی فیلم خورشید اقدام کنید.

فیلم بهت + سی مووی

فیلم ایرانی بهت

فیلم بهت محصول سال 1396 است ، عباس رافعی کارگردان فیلم هایی همچون آوازهای سرزمین من و فصل فراموشی فریبا و مجموعه ی تلویزیونی جنایت و مکافات می باشد که کارگردانی و نویسندگی  این فیلم سینمایی را بر عهده داشته است ، تهیه کنندگی این فیلم را محمد نشاط انجام داده است.

در خلاصه ی داستان این فیلم به این صورت آمده است که  یک زوج که از قشر متوسط جامعه هستنند پس از 20 سال دوری دوباره یکدیگر را یافته اند و برای محکم کردن عشق خود ، سرنوشت بچه های خود را با زوجی دیگر از قشر ضعیف تر جامعه گره می زنند و اینکار باعث به وجود آمدن مشکلاتی برای هر دو زوج می شود. برای دانلود قانونی فیلم بهت با این داستان هیجان انگیز به وب سایت مربوطه وارد شوید.

مهتاب کرامتی ، رعنا آزادی ور ، علیرضا آقاخانی ، محمدرضا رهبری بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

همرفیق + سی مووی

برنامه همرفیق شهاب حسینی

همرفیق مجموعه ای در ژانر تاک شو و یا برنامه ی گفتگو محور در شبکه ی خانگی است ، کارگردانی و مجری گری آن را شهاب حسینی انجام می دهد ، نویسنده ی این برنامه سروش صحت است. این مجموعه از 20 آذر 1399 و با تهیه کنندگی حسن خدادادی شروع به پخش کرده است. قابل ذکر است که گروه بمرانی آهنگسازی این مجموعه را انجام داده اند.

روال این برنامه به این شکل است که در هر قسمت از یک مهمان دعوت می شود و آن مهمان می تواند یک رفیق را با خود به برنامه بیاورد. در قسمت اول برنامه ی همرفیق نوید محمدزاده ، بازیگر سرشناس کشورمان ، مهمان اصلی این برنامه بود که به عنوان رفیق خود ، وحید جلیلوند کارگردان سینما را آورده بود. همچنین در قسمت دوم این برنامه شاهد حضورهوتن شکیبا یکی دیگر از بازیگران خوب کشورمان به عنوان مهمان اصلی بودیم که از بهرام افشاری به عنوان رفیق خود دعوت کرده بود. جهت دانلود برنامه همرفیق به صورت قانونی می توانید با مراجعه به سایت سی مووی به تارنمای 30movie.ir نسبت به دریافت آن اقدام کنید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز