سرمایه گذاری ملکی فقط با محمدرضا سبلانی و میلاد کردبچه

۱۳۹۹/۱۰/۱۵ - ۱۰:۴۷:۰۵
کد خبر: ۱۱۱۴۹۵۸
سرمایه گذاری ملکی فقط با محمدرضا سبلانی و میلاد کردبچه
محمدرضا سبلانی، بهترین کارشناس ملکی منطقه تهرانپارس و میلادکردبچه، موفق ترین کارآفرین و کارشناس سرمایه گذاری هستند.

به گزارش برنا، کمتر کسی هست که در محله تهرانپارس ملکی داشته باشد و اسم محمدرضا سبلانی را نشنیده باشد.

خرید و فروش ملک همواره نیازمند تجربه و تخصص بوده و اگر در این زمینه تجربه کافی نداشته باشید ممکن است در دام کلاه برداران بیافتید . برای خرید و فروش املاک در تهرانپارس  محمدرضا سبلانی و میلاد کردبچه راهنمای شما هستند تا از صفر تا صد خرید و فروش کنار شما باشند و از به درد سر افتادن شما جلو گیری کنند. . محله تهران پارس نام محله  بزرگی است که در شرق و شمال شرق شهر تهران، پایتخت ایران و در محدوده منطقه ۴ شهرداری تهران و همچنین منطقه ۸ شهرداری تهران واقع شده‌ است. این محله از لحاظ آب و هوایی به دلیل نزدیکی به پارک ملی خجیر، بوستان های جنگلی سرخه حصار، یاس فاطمی و لویزان، دارای آب و هوای مطبوعی می‌باشد. محله تهران پارس  شامل محدوده شرقی و غربی است.

دسترسی  محله تهرانپارس

تهران‌پارس غربی از سمت غرب به بزرگراه شهید باقری، از  قسمت شرق به بلوار شاهد ،  از سمت جنوب به خیابان دماوند و از شمال به بزرگراه شهید زین‌الدین محدود می‌شود. تهران‌پارس شرقی از شرق به خیابان‌های ۱۳۹ و خیابان شهید شفیعی مکرم  یا (۱۳۵)، از غرب به بلوار شاهد ، از جنوب به خیابان طالقانی و از شمال به بزرگراه شهید زین الدین منتهی می‌شود. همسایه های محله تهران پارس شرقی، محلات گلشن و جوادیه هستند که به خاک سفید معروف هستند. محله تهرانپارس غربی از محله شرقی آن مدرن‌تر و دارای خانه‌های گران‌تری است. شهرک‌هایی نظیر شهرک امید، شهرک پارس، شهرک فرهنگیان در این عنوان کلی قرار دارند. بزرگراه‌هایی از قبیل رسالت، شهید زین الدین، شهید باقری از این منطقه عبور می‌کنند.  دسترسی نیز از جمله ملاک های مهم برای خرید و فروش املاک درر تهران پارس  است که در این زمینه نیز مشاوران ما آقایان میلاد کرد بچه و محمدرضا سبلانی میتوانند راهنمای شما باشند تا بهترین معامله را تجربه کرده باشید .

بازسازی ساختمان

بهترین تجربه و آسوده خاط ترین بازسازی فقط با محمدرضا سبلانی

محمدرضا سبلانی، بهترین کارشناس ملکی

بعضی از افراد توانایی خرید خانه را ندارند به همین دلیل تصمیم به بازسازی میگیرند. محمدرضا سبلانی  و میلاد کرد بچه علاوه بر مشاوره در زمینه خرید و فروش املاک در تهرانپارس  ، در زمینه بازسازی نیز مشاوره لازم را ارائه میدهند. بازسازی ساختمان های قدیمی دارای قواعد و قوانین فنی خاص خود می باشد که باید توسط متخصصین ، افراد مجرب و شرکت های معتبر صورت گیرد تا حداقل هزینه را داشته باشیم و در زمان صرفه جویی کنیم. بازسازی خانه های قدیمی و کلنگی ،در شهرهایی که دارای بافت تاریخی غنی و ارزشمند هستند بیشتر رواج دارد مانند :همچون اصفهان و یزد . چون تلاش بر این میشود که شهر همواره ظاهر و زیبایی خود را حفظ کند .بازسازی ساختمان های قدیمی بسته  به قدمت بنا و مواد و مصالحی که باید در آن به کار برود ، متغیر است ..معمولا بناهایی که بین 25 تا 30 سال عمر دارند مراحل متفاوتی با بناهای بیش از 30 دارند.هرچه قدمت خانه بیشتر باشد؛هزینه لازم برای مقاوم سازی و تغییر زیربنای ساختمان و بخش های مهم تر داخلی  بیشتر و بیشتر میشود.

بخشی از بازسازی خانه مربوط به تعمیرات  میشود؛بخش زیادی از این تعمیرات مربوط به تاسیسات لوله کشی آب وفاضلاب ساختمان و سیستم سرمایش و گرمایش می باشد. که درصورت فرسودگی سیستم تاسیسات،نیاز به طراحی جدید آن و بعضا تعویض کلیه سیستم تاسیسات ساختمان می باشد. عملیات نوسازی و تغییر معماری داخلی نیز جزیی مهم از پروسه بازسازی حساب میشود که بهتر است قبل از شروع عملیات توسط متخصصین طراحی انجام شود. درصورتی که در عملیات بازسازی دقت لازمه به عمل نیاید ، کوچک ترین اشتباه منجر به خرابی ملک میشود و هزینه و زیان های بسیاری را پیش رو خواهد داشت . پس حتما توصیه میشود که از آقایان میلاد کرد بچه و محمدرضا سبلانی در که در حرفه خود متخصص هستند مشاوره گرفته تا با حداقل هزینه کار را پیش ببرید .

مدیریت سرمایه

میلاد کردبچه را همه در عرصه مدیریت سرمایه می شناسند.

میلادکردبچه، موفق ترین کارآفرین و کارشناس سرمایه گذاری

مدیریت سرمایه در یک استراتژی تجاری است که برای اطمینان از عملکرد کارآمد یک شرکت با نظارت و استفاده از دارایی ها و بدهی های جاری خود به بهترین شکل انجام می شود. هدف اصلی از مدیریت سرمایه این است که شرکت بتواند جریان نقدی کافی برای تأمین هزینه های عملیاتی کوتاه مدت و تعهدات بدهی کوتاه مدت خود را حفظ کند. دارایی های جاری شامل هر چیزی است که به راحتی می تواند در مدت 12 ماه به پول نقد تبدیل شود. این دارایی های بسیار نقدینگی یک شرکت است. برخی از دارایی های جاری شامل پول نقد ، حساب های دریافتنی ، موجودی کالا و سرمایه گذاری های کوتاه مدت است.

همواره بسیاری هستند که سرمایه گذار بوده و یا صاحبان شرکت هستند وآشنایی با طریقه سرمایه گذاری و مدیریت سرمایه خود ندارند . میلاد کرد بچه و همکار محترم محمدرضا سبلانی شما را راهنمایی میکنند که سرمایه خود را مدیریت کرده و از هدر رفتن آن جلوگیری کنید .

این مشاوره برای افراد با سرمایه بالای 500 میلیون تومان است.

سرمایه گذاری ملکی

سرمایه گذاری ملکی فقط با محمدرضا سبلانی

وقتی صحبت از سرمایه  گذاری در ملک می شود علل خصوص در منطقه 4 تهران اسم محمدرضا سبلانی به خاطر می آید که موفق ترین و جوان ترین کارشناس و مشاور ملکی می باشد. در اصل انسان بر اساس یک اصل روانی تا نیازهای اولیه خود را رفع نکند نمی‌تواند فعالیت‌های دیگر خود را برنامه‌ریزی کند و انجام دهد. به همین دلیل همه انسان‌ها اولویت خود را بر رفع این مسائل می‌گذارند و تا این نیازها را رفع نکنند به سراغ خرید کالا و خدمات دیگر نمی‌روند؛ این‌گونه است که حوزه ملک و مستغلات همیشه مشتری داشته و افراد مختلف درصدد رفع نیاز خود در این بخش هستند. سرمایه گذاری در این حوزه قطعاً با سود و افزایش ارزش سرمایه همراه خواهد بود.

گزینه‌ها  سرمایه گذاری

برای افردی که می‌خواهند دارایی های خود را سرمایه گذاری کند، گزینه‌های مختلفی وجود دارد. مواردی نظیر خرید ارز، سکه و جواهرات، بازار بورس و فرا بورس، سپرده‌های بانکی، صندوق‌های سرمایه گذاری، اوراق با درآمد ثابت، سرمایه گذاری در املاک  و  ......

مزیتی که سرمایه گذاری در بازار املاک با سرمایه گذاری در دیگر حوزه‌ها دارد این است که برای مثال برای ورود به بازار بورس و فرا بورس نیاز به دانش تخصصی و دانشگاهی در این حوزه‌ها وجود دارد اما بازار ملک نیاز به تخصص خاصی ندارد ولی اگر با مشاورین مشورت شود نتیجه حاصل شده مطلوب تر است در ضمن برای حضور و سرمایه گذاری در بازارهایی مثل بورس نیاز به داشتن واسطه است. برای پیدا کردن یک فرد یا کارگزاری مورد اعتماد هم قطعاً باید زمان زیادی را صرف کرد و ریسک این موضوع را هم پذیرفت. درصورتی‌که سرمایه گذاری در حوزه املاک و مستغلات نیاز به دانش تخصصی زیادی ندارد می‌توان شخصا برای سرمایه گذاری در این مورد اقدام کرد.

نظر شما