۵ استایل برای کودک شما که با هودی و سویشرت جذاب تر خواهد شد

۱۳۹۹/۱۰/۲۲ - ۱۴:۱۷:۵۷
کد خبر: ۱۱۱۹۰۳۹
۵ استایل برای کودک شما که با هودی و سویشرت جذاب تر خواهد شد
با توجه به شروع فصل سرما و اهمیت انتخاب لباس گرم برای کودکان که همیشه یکی از چالش‌های والدین بوده ، ما در این مقاله سعی کرده‌ایم درباره چند استایل مناسب کودکان بیشتر برای شما بگوییم.

به گزارش برنا، لباس یکی از سه نیاز اساسی زندگی است، زیرا به گرم نگه داشتن بدن کمک می‌کند و همچنین بدن را در مقابل آب و هوای بیرونی محافظت می‌کند و همچنین به زیبایی ظاهر کمک می‌کند.

 

امروزه کودکان به یکی از بزرگ‌ترین و پر رقابت‌ترین مشتریان صنعت پوشاک تبدیل شده‌اند که توجه زیادی به لباس کودکان، چگونگی طراحی لباس‌ها برای راحتی آنها جلب شده است.

برخلاف گذشته که والدین به لباس کودکان فقط از جنبه پوشانندگی توجه می‌کردند، امروزه پوشاک کودکان یکی از بخش‌های اساسی مد و فشن را تشکیل داده است و داشتن لباس مناسب یکی از معیارهای زیبایی و شیک پوشی محسوب می‌شود.

با توجه به شروع فصل سرما و اهمیت انتخاب لباس گرم برای کودکان که همیشه یکی از چالش‌های والدین بوده ، ما در این مقاله سعی کرده‌ایم درباره چند استایل مناسب کودکان بیشتر برای شما بگوییم.

1.انتخاب هودی و پلیور

هودی یکی از مهم‌ترین پوشاک زمستانه و شبیه پلیور یا سوئیشرت کلاه‌دار است که بدون زیپ یا دکمه است و با استفاده از آن می‌توان استایل‌های جذاب و زیبایی برای کودکان ساخت. با توجه به محبوبیت و استقبال استفاده از آن، هودی در طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی در دسترس است که از جهاتی انتخاب آن برای طرفداران هودی دشوار شده است.

در آخرین تغییرات دنیای مد کودکان توصیه شده که در فصل پاییز و زمستان از انتخاب کاپشن تک نفره برای تمام روزها خودداری کنید و سعی کنید استایل زیبایی برای کودک خود بسازید. با توجه به وجود بیماری کرونا و خطرات خرید حضوری برای افراد و به ویژه کودکان، خرید اینترنتی انواع سوئیشرت زیپ‌ دار و هودی پسرانه روشی ساده و آسان است که بسیار توصیه می‌شود و می‌تواند استایل بچگانه سبک و راحتی ایجاد کند.

طراحان مد و استایل زمستانه کودکان به دنبال لباس‌هایی برای کودکان هستند به طوری که آنها را راحت و شیک نشان دادند و سوئیشرت‌های زیپ‌دار و هودی‌های کلاه‌دار ایده‌ی خوبی برای آراستن کودک در فصل سرد سال شناخته شده‌اند.

2.انتخاب لباس دخترانه ویژه

5 استایل برای کودک شما که با هودی و سویشرت

یکی از راحت‌ترین پوشاک زمستانه دخترانه کت‌های لایه‌داری است که لباسی مناسب برای حفظ گرمای بدن  است و محبوب دختر بچه‌هاست. این کت زیبا حتی با یک پیراهن گرم از جنس فلانتی یا ژاکت بافتنی پشمی و هودی کلاه‌دار بسیار شیک و مقرون به صرفه است.

این کت‌ها را می‌توانید علاوه بر پیراهن با شلوار جین دخترانه هم ست کنید.

3.انتخاب شلوار مناسب

وقتی صحبت از لباس‌های با جنس پنبه می‌شود همگی بر این باوریم که از بهترین جنس مناسب برای لباس کودکان صحبت می‌کنیم. اما باید توجه داشته باشید که در انتخاب و خرید لباس‌های زمستانه از لباس‌های کاملا نخ پنبه خودداری کنید. چون باعث جذب بیشتر رطوبت می‌شوند و سرما را به بدن کودک منتقل می‌کنند. یکی از استایل‌های زیبا و شیک پسرانه، ست سوئیشرت کلاه‌دار و هودی پسرانه اسپرت به همراه شلوار جین است. شلوارهای جین و کتان بهترین جنس برای فصول سرد هستند.

4.نحوه استفاده از سوئیشرت و هودی در استایل کودکانه

5 استایل برای کودک شما که با هودی و سویشرت

هودی و یا سوئیشرت فقط یک جزء از استایل کودکان است ولی جزء مهم‌ترین پوشاک آنها است. زیرا در گرم نگه داشتن بدن آنها و جلوگیری از بیماری بسیار موثر است.

هودی یا سوئیشرت را می‌توانید با پیراهن یقه زیپ‌دار، تیشرت یقه ساده سفید به همراه یک کت یا ژاکت و شوار جین به سادگی ست کنید و استایل جذابی برای کودک خود به وجود آورید.

·استایل ورزشی با هودی و سوئیشرت جلو باز

این استایل مناسب اوقاتی است که برای ورزش، تفریح و اوقات فراغت در نظر دارید. همچنین برای کودکانی که حوصله عوض کردن لباس در باشگاه ورزشی را ندارند توصیه می‌شود.

در این استایل می‌توانید با استفاده از هودی به همراه شلوار با جنس نرم‌تر و یک جفت کتانی اسپرت، استایل کژوال و زیبایی را بسازید.

همچنین ست سوئیشرت زیپ‌دار به همراه تیشرت ساده و یک کاپشن کوتاه ساده نیز نمونه‌ای از استایل راحت برای کودکان است.

·ست هودی با کت تک چرم

استفاده از کت تک چرم به همراه هودی و شلوار جین آبی یا مشکی استایلی زیبا و شیک برای کودک ایجاد می‌کند. در این استایل می‌توانید از شلوار جذب و راسته استفاده کنید. در دنیای مد و فشن استفاده از کت چرم به همراه هودی به استایل راک معروف است.

با انتخاب یک جفت چکمه چرمی یا جیر می‌توانید زیبایی این ست را دو چندان کنید.

·کت جین پشمی برای کودکان نوپا

کت جین پشمی گزینه خوبی برای روزهای سرد زمستانی است. استفاده از یک هودی پسرانه به همراه شلوار جین و بوت می‌تواند لباسی شیک برای کودکان باشد.

می‌توانید شلوار بلندتر برای کودک خود خریداری کنید و پایین شلوار جین را تا بزنید. در این صورت وقتی کودک شما رشد یافت و قد بلندتر شد می‌توانید برای مدت طولانی‌تری از آن استفاده کنید.  

·ژاکت نوزاد و پلیور بافتنی نوزاد

یکی از استایل‌های محبوب و گرم نوزادان یا کودکان نوپا، استفاده از ژاکت نوزادی بافتنی دخترانه و پسرانه است که به همراه سوئیشرت، کاپشن و یا سرهمی نوزادی ترکیبی زیبا و ایده‌آل برای حفاظت از نوزادان در برابر هوای سرد است.

·ست هودی با کاپشن

در گذشته والدین دوست داشتند لباس‌‌های با چند سایز بزرگتر برای فرزندان خود تهیه کنند. این در صورتی است که حتی با این اقدام نیز آنها نمی‌توانند مانع رشد فرزندان خود شوند و این کار تغییر آنچنانی در هزینه‌های خانواده ندارد. با شروع روزهای سرد سال استفاده از کاپشن برای کودکان اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. یکی از زیباترین و متداو‌ل‌ترین استایل زمستانه برای کودکان استفاده از پاشن به همراه پلیور بافتنی، هودی و یا سوئیشرت است. در این استایل می‌توانید از انواع مدل کاپشن هولوگرامی، کاپشن‌های تک‌رنگ یا دورنگ، کاپشن‌های با طرح کارتونی، انواع کاپشن‌های بلند و یا پشمی و ... استفاده کنید.

5.چند قانون اساسی برای انتخاب لباس مناسب کودک

والدین توجه داشته باشند که الزامی نیست که حتما لباس کودکان ست و از یک فروشگاه تهیه کنید. می‌توانید اجزای مختلف آن را از فروشگاه‌های مختلف خریداری کنید.

به جنس لباس توجه ویژه داشته باشید. همانطور که گفته شد نیازی نیست شلوار کامل نخ پنبه انتخاب کنید تا رطوبت روزهای بارانی و برفی جذب نشود و از انتقال سرما به بدن کودک جلوگیری شود، اما به مواد به کار رفته در لباس کودکان توجه کنید که از مواد حساسیت‌زا نباشد و پوست کودک را آزار ندهد.

نیازی نیست که همه لباس‌هایی که کودک می‌پوشد ضخیم باشد. گاهی با انتخاب یک سوئیشرت، هودی و جلیقه یا کت گرم می‌توانید استایلی زمستانه مناسب برای کودک ایجاد کنید.

به دلیل حساسیت بدن کودکان سعی کنید اجناس مرغوب و با کیفیت را خریداری کنید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز