هنر آینه کاری چه تاثیری روی زندگی دارد ؟

۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۱۶:۳۶:۱۷
کد خبر: ۱۱۲۷۱۳۱
هنر آینه کاری چه تاثیری روی زندگی دارد ؟
استفاده از آینه ها به عنوان تزئینات در ایران به گذشته ای حدودا 6هزار ساله برمی گردد؛ آنجا که آینه و شیشه ها از کشورهای اروپایی وارد کشور می شدند.

به گزارش برنا، انسان ذاتا مایل به رسیدن به کمال و بهره بری از خلاقیت بیشتر در زندگیست و از دیرباز با پرداختن به هنرهایی که جلوه بصری بالایی داشتند، این کمال گرایی را به اثبات رسانده است.

به عنوان یکی از پرطرفدارترین این هنرها به هنر آینه کاری می توان اشاره کرد.

استفاده از آینه ها به عنوان تزئینات در ایران به گذشته ای حدودا 6هزار ساله برمی گردد؛ آنجا که آینه و شیشه ها از کشورهای اروپایی وارد کشور می شدند.

در طی این حمل ونقل ها امکان اسیب به شیشه و اینه ها وجود داشت و افراد برای جلوگیری از هدر رفت آن تکه های شکسته دست به عملی خلاقانه زدند و با بهره گیری از تکه های شکسته اینه ها، هنر اینه کاری به میان مردم راه پیدا کرد و از محبوبت چشم گیری برخوردار شد.

امروزه این هنر از قالب قدیمی خود فاصله گرفته و به روزتر شده است. بطوریکه آینه های مورد استفاده در این کار را آینه های دکوراتیو می نامند.

آینه های دکوراتیو به قدری میان مردم از محبوبیت برخوردارند که رفته رفته جای کاغذ های متنوع دیواری و تابلوی های دکوری را در اجرای دکوراسیون های داخلی گرفته اند و این محبوبیت در پیشرفت در صنعت شیشه و اینه نقش بسزایی داشته است.

آینه کاری ها به یکی از المان های موثر در جلوه بیشتر طراحی های دکوراسیون داخلی مبدل گشته. همچنین درخشندگی آینه ها در ایجاد بازتاب نور به طور مناسب و انعکاس تصاویری که موجب ارامش خیال افراد میشوند، در طراحی یک دکوراسیون بسیار مهم است.

آینه کاری

وجود آینه دکوراتیو در منزل به شما این امکان را می دهد که با بازتاب تصاویر، تصور بزرکتر شدن فضا را داشته باشید. این یکی از موارد استفاده بارز اینه های دکوراتیو در آپارتمان ها است.

کافیست شما از قوانین فنگ شویی اطاعت کرده و تحت مشاوره با یک متخصص در طراحی دکوراسیون داخلی، به اندازه و در مکان درست از آینه ها در قسمت های مختلف منزل و یا دفاتر خود بهره ببرید.

زیرا بازتاب اشیا نامناسب در آینه ها، ایجاد انعکاس بیش از اندازه نور و حتی ناهماهنگی در رنگ آینه ها در ترکیب با دیگر وسایل موجود در اتاق میتواند ایجاد فضای ناخوشایندی برای شما بکند.

آینه های دکوراتیو تنها برای زیبایی بخشی به اتاق ها به کار نمی روند بلکه در رنگ های متنوع می توانند بازتاب نورهای ارامش بخشی  مثل انعکاس نور سبز در آینه های سبز دکوراتیو را در فضا برای شما به ارمغان بیاورند.

استفاده از آینه های دکوراتیو درنشیمن ها، اتاق های پذیرایی، حمام ها و سرویس های بهداشتی، هتل ها، سالن های انتظار ساختمانها و مجتمع ها و... بسیار مورد توجه معماران دکوراسیون داخلی قرار دارند.

شما می توانید برای مشاوره و هماهنگی یشتر در خصوص بازدید حضوری از صنایع شیشه و اینه گلس مدا با شماره تماس 09123577035 در تماس باشید و یا از طریق پیامرسان های موجود به صورت انلاین از خدمات شان اطلاع حاصل نمایید.

مشاوران در صنایع شیشه و اینه گلس مدا در انتخاب بهتر و دقیق تر شما را همراهی می کنند. زیرا انتخاب و نحوه به کارگیری اینه های دکوراتیو در هر مکانی نیازمند یک طراحی هوشمندانه و دقیق است.

همانطور که گفته شد؛ استفاده بیش از حد و یا نامناسب از آینه های دکوراتیو، فضا را برای افراد غیرقابل تحمل و ناخوشایند می کند که این ها همه نیازمند نظر یک متخصص اینه کاری است.

آینه های دکوراتیو در انواع مختلف و رنگ های متنوعی در شرکت گلس مدا قابل عرضه می باشند که از محبوب ترین طرح های این اینه ها میتوان به آینه جورچین و اینه های ابشاری نامنظم اشاره کرد.

رنگ های این اینه ها نیز در طیف های گسترده ای موجودند که میتوانید به راحتی با ترکیب رنگی وسایل موجود در اتاقتان هماهنگ نمایید و از زیبایی چشم نواز این اینه ها در فضا لذت کافی را ببرید.

کیفیت مطلوب اینه و متریال های مورد استفاده در نصب و ایمن سازی آینه های دکوراتیو در محل، از اهداف اصلی ما در شرکت گلس مدا میباشد و همین امر موجب شده است که بیش از یک دهه اماده ارائه خدمات در خصوص اینه کاری وشیشه کاری به شما مشتریان عزیز باشیم.

آینه کاری

آینه های دکوراتیو در کیفیت های مختلفی در بازار قابل دسترس هستند که بنا به درخواست و بودجه مشتری به ایشان عرضه خواهد شد.

اینه کاری ها نه فقط در منازل و ادارات بلکه در مجتمع های تجاری و هتل ها نیز از اهمیت خاصی برخوردارند. صاحبان مشاغل با بهره گیری از اینه های دکوراتیو در راهرو ها، سالن های انتظار، کافه و رستورانها میتوانند توجه مشتریان بشتری را به خود جلب کنند و همچنین با یک طراحی درست در خصوص دکوراسیون داخلی میتوان  و با توجه به شرایط جامعه از استرس افراد مراجعه کننده کم کرده و  ارامش خاطری را برای لحظاتی به مراجعان تقدیم کنند.

این ها می توانند عواملی باشند که به جذب بیشتر مشتری کمک خواهند کرد.

علاوه بر این استفاده از اینه های دکوراتیو در محیط های کاری بخصوص محیط های کوچک، موجب تقویت روحیه کارمندان در ان محل و افزایش راندمان کاری میشود. همچنین که استفاده درست از اینه ها در محیط های کوچک موجب ایجاد یک توهم در بزرگنمایی فضا میشود بطوریکه  فضا برای افراد دلبازتر و تصویر ارامش بیشتری در خاطرشان نقش می بندد.

بدیهی است استفاده از تزئینات آینه ای به روز و مدرن در جهت افزایش کارامدی افراد شاغل در محیط های اداری و همچنین جلب توجه مشتریان امری بسیار حیاتی است اما باید توجه داشت که این کار باید با مشاوره از متخصصان این حرفه صورت پذیرد.

مشاوران و کارمندان در شرکت شیشه و اینه گلس مدا هرروزه از 8 صبح الی 6 عصر اماده پاسخگویی به سوالات شما در رابطه با استفاده و نحوه سفارش آینه های دکوراتیو میباشند. شما میتوانید با تماس با شماره تلفن 09123577053 و یا ارسال پیام در پیامرسان ها، بصورت کاملا رایگان با انها در ارتباط باشید.

چنانچه قصد بازدید حضوری از محل مورد نظرتان را دارید نیز میتوانید با شماره تلفن مندرج در بالا تماس حاصل کرده و هماهنگی های لازمه را با متخصصان شرکت گلس مدا به انجام رسانید.

صنایع شیشه و اینه های دکوراتیو گلس مدا با امکان ارائه مشاوره رایگان بصورت انلاین و برخط، این بستر را فراهم میکند که در شرایط حاکم بر جامعه و با وجود شیوع بیماری کرونا، مشتریان نگران تعویق در پروژه های کاری و تغییرات در دکوراسیون خود نباشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز