خرید و فروش انواع فلزیاب ها

۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۱۵:۱۱:۰۸
کد خبر: ۱۱۳۱۵۷۲
خرید و فروش انواع فلزیاب ها
فلزیاب آسیا مدرن 09197977577 با ما باشید با فلزیاب های وارداتی و اورجینال و انواع دیگر و نحوه کار آنها را بدانید.

به گزارش برنا، برای آشنایی با انواع فلزیاب با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

فلزیاب چیست انواع مختلف آن

فلزیاب ها به چند دسته  تقسیم می شوند:

1 . فلزیاب ردیاب ( آنتنی شعاع زن )

2 . فلزیاب بوقی  ( پالسی و وی ال اف )

3 . فلزیاب تصویری ( مگنومتر و گرادیومتر و میدان ها ی محیطی . اثر حال  )

فلزیاب دوکاره 4 . (مثل فلزیاب ردیاب و فلزیاب بوقی )

5 . فلزیاب سه کاره  ( مثل ردیاب  و فلزیاب بوقی و تصویری )

6 . فلزیاب پنج کاره

تعریف انواع فلزیاب ها

با مشاوران ما در شرکت آسیا مدرن جهت خرید فلزیاب و فروش فلزیاب و تعمیر فلزیاب و نمایندگی فلزیب باما در ارتباط باشید.

فلزیاب ها ی ردیاب و بوقی  ارزانتر از ما بقی سیستم ها هستند که از ۱۵میلیون تومان سیستم فلزیاب بوقی شروع میشود  تا ۲۲۰ میلیون تومان قیمت ها. فلزیاب ردیاب هم از 3.500.000 میلیون تومان شروع میشود ( ردیاب های دستی خوراک خور ) تا به ۲۵۰ میلیون تومان که جزو ابزار دقیق مخابراتی محسوب می‌شوند البته ردیابهای معمول بازار بین ۷ تا ۴۵ میلیون تومن خرید و فروش می‌شوند.

توجه داشته باشید هر سیستمی ‌که شما به آن نیاز دارید مستلزم این نیست که حتما  گرانترین را بخرید یعنی این که اگر شما با سیستم فلزیابی که دو متر بزند کارتان انجام میشود نیاز نیست سیستم فلزیاب ۱۰ متری بخرید و هزینه ی زیادی بکنید و یا برعکس شما اگر پولتان کم است و نیاز به سیستم فلزیاب ۱۰ متری دارید به خاطر پول کم که دارید سیستم فلزیاب ۳ متری یا ۵ متری نخرید چون بی فایده می شود و پولتان هم به هدر می‌رود.

 سیستم کاری انواع فلزیاب‌ها و با ذکر مثال

 ردیاب ها 1 .

سیستم های هستند که برای کشف اهداف پنهان در زمین های بزرگ  و جاهایی که افراد از‌*حدود هدف* اطلاعاتی ندارند استفاده میشوند در این مواقع ردیاب با فرکانس گیری (ارسال و دریافت ) از حدود محل آگاه خواهند شد.

ردیاب های فلزیاب دارای تفکیک فلزات می باشند و تقریبا  دارای خطا هستند، همیشه ذرات ها مزاحم کار ردیابها خواهند بود.این مسئله در مدل های مختلف و شرکت های تولید کننده کم ‌زیاد دیده می شود.

توجه کنید که ردیاب‌ مناسب با نوع خاک و مواد معدنی شهر خود خرید کنید که سازگار باشد قیمت ردیاب های آنتنی بستگی مستقیم به عمق‌کاوش و شعاع کاوش  دستگاه های ردیاب فلزیاب  دارد.

2 . فلزیاب بوقی (پالسی و یا وی ال اف)

فلزیاب های بوقی زمانی که شما از هدف اطلاعات کافی دارید و حدود آن  را میدانید به کار شما می آیند و نقطه دقیق وجود هدف  را به شما می‌دهند، فلزیاب های بوقی دارای تفکیک هستند و یعضی ها دارای تفکیک نیستند  بعضی از فلزیاب های که دارای تفکیک هستند نیز به دو دسته تقسیم میشوند:

الف : فلزیاب با تفکیک دقیق طلا (جاست گلد)

ب : فلزیاب با تفکیک با ارزش و بی ارزش (فوروس  و نون فوروس)

ج : فلزیاب های که تفکیک ندارند را فلزیاب آل متال نیز گفته میشوند

بیشتر اوقات اپراتوران فلزیاب از سیستم های بوقی به دلیل راحتی کار استفاده میکنند، اپراتوری در فلزیاب های بوقی بسیار ساده میباشد و علت استفاده زیاد از این سری فلزیاب های بوقی همین است.

فلزیاب

فلزیاب تصویری 3 .

به آن دسته از دستگاهای فلزیاب  که برای عکس برداری از عمق زمین جهت شناسایی عمق و حجم هدف استفاده میشود فلزیاب تصویری میگویند.

 

فلزیاب تصویری به شما در اعماق زیاد کمک خواهد کرد چون سیستم های فلزیاب بوقی نمیتوانند بیش از ۳ متر و نیم کار کنند، فلزیاب های تصویری را طلایاب یا گنج یاب نیز می نامند، در بیشتر کشور های توسعه یافته از دستگاهای فلزیاب تصویری استفاده میکنند.

فلزیاب یا طلایاب تصویری از گرانترین فلزیاب و یا بهترین فلزیاب ها نامیده میشوند و نرخ گرانترین فلزیاب را از آن خودشان کرده اند.

فلزیاب امریکایی فلزیاب آلمانی و فلزیاب استرالیا و فلزیاب ترکیه  فلزیاب چینی فلزیاب ایرانی فلزیاب دست ساز، اینها نمونه های بارز فروش فلزیاب و خرید فلزیاب در نمایندگی های فلزیاب در ایران و فلزیاب در دبی و فلزیاب در ترکیه است.

سوالات خودت را از ما بپرسید 09197977577

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز