مهم‌ترین نکات درباره فروش اقساطی خودرو

۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۴:۲۹:۴۷
کد خبر: ۱۱۴۴۶۴۸
مهم‌ترین نکات درباره فروش اقساطی خودرو
در این مقاله قصد داریم به این دغدغه مهم درباره خرید اقساطی خودرو پاسخ دهیم و نکات مهمی در این زمینه برای شما بیان کنیم و در انتها هم بهترین شیوه برای خرید اقساطی خودرو را به شما پیشنهاد دهیم. پس تا پایان این مطلب با ما همراه باشید و خواندن هیچ یک از قسمت‌های آن را از دست ندهید.

به گزارش برنا، این روزها فروش اقساطی خودرو هواخواهان و طرفداران زیادی پیدا کرده و شمار زیادی از افراد در پی یافتن راه حلی ساده و مطمئن برای خرید ماشین به صورت اقساطی هستند. فرقی نمی‌کند که فروش اقساطی ایران خودرو مدنظر باشد یا فروش اقساطی سایپا، چرا که بالاخره بازار خودرو در ایران بازار خاصی است و شاید اصلی‌ترین گزاره‌ای که برای فروش اقساطی خودرو به نظر برسد این است که طرف مورد معامله امین، خوشنام و معتبر باشد. ما در این مقاله قصد داریم به این دغدغه مهم درباره خرید اقساطی خودرو پاسخ دهیم و نکات مهمی در این زمینه برای شما بیان کنیم و در انتها هم بهترین شیوه برای خرید اقساطی خودرو را به شما پیشنهاد دهیم. پس تا پایان این مطلب با ما همراه باشید و خواندن هیچ یک از قسمت‌های آن را از دست ندهید.

چرا فروش اقساطی خودرو بهترین گزینه است؟

همان طور که می دانید بازار خودرو در ایران، قواعد مخصوص به خود را دارد؛ به نحوی که خرید خودروی خارجی برای درصد بالایی از جامعه به سادگی امکان پذیر نیست. البته که در این سال‌ها خودروهای ایرانی هم پیشرفت‌های چشمگیری داشته‌اند و کمپانی‌های اصلی خودروسازی ایران هم توانسته‌اند با مونتاژ خودروهای خوب خارجی و رعایت استانداردهای روز محصولات نسبتاً قابل قبولی به مردم ارائه کنند.

در این میان شاید آنچه فروش اقساطی خودرو را بیش از پیش پرطرفدار کرده است، بالا رفتن قیمت خودرو و افزایشی شدن نرخ بازار باشد. در این بازار به سادگی امکان خرید نقدی خودروی صفر وجود ندارد و این خرید مستلزم حضور در قرعه کشی و داشتن شانس و اقبال بالاست. وقتی عرضه خودروی صفر به قیمت کارخانه بسیار کمتر از تقاضا باشد، بهترین راه برای خرید خودرو با نقدینگی کم، طرح‌های فروش اقساطی هستند.

خوشبختانه مجموعه‌های معتبر و با سابقه‌ای همچون "سایا خودرو" در این زمینه فعال شدند و امکان خرید اقساطی انواع محصولات موجود در بازار ایران و حتی خودروهای درجه یک خارجی را فراهم آورده‌اند.

فروش اقساطی خودرو

3 نکته مهم برای خرید اقساطی خودرو

خریدن یک خودرو به صورت اقساطی همانقدر که راهکاری مقرون به صرفه و شیرین به حساب می‌آید، اگر با بی دقتی و بی توجهی نسبت به تعهدات طرف قرار داد باشد، می‌تواند یکی از تلخ‌ترین تجربه‌های زندگی را برای شما رقم بزند. برای انتخاب یک طرح خوب و مناسب فروش اقساطی خودرو رعایت کردن این 3 نکته لازم و ضروری است؛

  • تحویل فوری: خودرویی که خریداری می‌کنید باید با تحویل آنی و فوری همراه باشد و فروشنده نسبت به ارائه خودرو در مدت زمان کوتاهی پس از عقد قرارداد و پرداخت وجه متعهد باشد.
  • ارائه سند: خرید خودرو از طرح‌های مختلف فروش اقساطی خودرو معمولاً با پرداخت بخشی از قیمت خودرو امکان پذیر است که این پرداختی، رقم کمی نیست. هرچند که با تحویل فوری، خودرو زیر پای شماست، اما پرداختن چنین هزینه‌ای تنها با دریافت سند خودرو آسودگی خاطر را برای شما به ارمغان می‌آورد. مجموعه طرف مقابل شما، باید متعهد باشد که همراه با خودرو، سند آن را هم ثبت نمایند.
  • معامله با مجموعه‌های معتبر و دارای پیشینه درخشان: آخرین نکته مهم برای یک خرید مطمئن و اقساطی از بازار خودرو، این است که حتماً سراغ مجموعه‌های معتبر و با سابقه بروید و از معامله با افراد تازه کار خودداری کنید. به هرحال هیچ مجموعه با سابقه‌ای حاضر نیست، ارزش و اعتباری که به مرور و در طی سالیان طولانی حضور در بازار خودرو را کسب کرده را برای یک یا دو معامله به سخره گرفته و کارنامه خود را با بی تعهدی لکه دار کند.

رعایت این سه نکته می‌تواند، متضمن خریدی مطمئن برای شما باشد.

فروش اقساطی ایران خودرو

متاسفانه چند سالی هست که ایران خودرو فروش اقساطی محصولات خودش را از دستور کار خارج کرده و عرضه این محصولات از سوی کارخانه فقط به صورت نقدی و تسویه کامل هنگام تحویل انجام می‌شود و این در حالی است که رقم نهایی خودرو بسیار افزایش یافته و به سادگی امکان خرید نقدی و تسویه کامل هنگام تحویل برای بسیاری از افراد وجود ندارد.

اما خوشبختانه مجموعه‌ای معتبر و با سابقه در امر فروش خودرو همانند "سایا خودرو"، با ارائه طرح‌های مختلف و متنوع، فروش اقساطی ایران خودرو را ممکن ساخته‌اند و شما می‌توانید با پرداخت تنها بخشی از رقم خودرو به عنوان پیش پرداخت، خودروی انتخابی خود را به صورت فوری تحویل بگیرید و سند آن را هم به نام خودتان دریافت کنید.

فروش اقساطی سایپا

سایپا هم مثل ایران خودرو مدتی است که با اجرای طرح‌های فروش اقساطی محصولاتش خداحافظی کرده و تنها به صورت فروش نقدی و تسویه کامل هنگام تحویل خودرو عرضه می‌کند.

گرچه که فروش اقساطی سایپا از جانب کارخانه کنار گذاشته شده و اجرایی نمی‌شود، اما در این زمینه هم مجموعه‌هایی همچون سایا خودرو نسبت به فروش اقساطی محصولات این کارخانه فعال هستند.

فروش اقساطی خودرو

بهترین طرح فروش اقساطی خودرو کدام است؟

کارخانه‌ها نسبت به فروش اقساطی خودرو امتناع می‌کنند و بانک‌ها هم فرآیند فروش اقساطی این کالای مورد نیاز خانوار را از دستور کار خارج کرده‌اند.

اما این پایان راه نیست و همانطور که در خلال متن هم به آن اشاره شد، خوشبختانه امکان خرید اقساطی خودرو از جانب مجموعه معتبر و با تجربه سایا خودرو فراهم شده است.

سایا خودرو توانسته از طریق تعاملات گسترده و با استفاده از دانش و تجربه بازار خودرو را به خوبی ارزیابی کند و مجموعه نسبتاً کاملی از خودروهای موجود در بازار ایران را در قالب طرح‌های مختلف فروش اقساطی خودرو عرضه کند.

هم اکنون در طرح فروش اقساطی ایران خودرو سایا خودور، امکان خرید اکثر خودروهای این کارخانه نظیر دنا، دنا پلاس، پژوهای پارس، 405، 206 و 207 امکان پذیر است. همچنین مجموعه سایا خودرو در طرح فروش اقساطی سایپا نسبت به فروش انواع تیبا، ساینا، کوییک و سایر محصولات این کارخانه اقدام کرده است.

لازم به ذکر است علاوه بر ایران خودرو و سایپا، محصولات کمپانی‌های دیگری از جمله گروه خودروسازی بهمن، کرمان موتور و غیره هم از سوی سایا خودرو به صورت اقساطی به فروش می‌رسند. شما می‌توانید با مراجعه به سایت سایا خودرو با انواع طرح‌های فروش اقساطی خودرو آشنا شوید و با مطالعه مشخصات مربوط به هر خودرو در نهایت انتخابی مناسب داشته باشید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز