فروش فلزیاب

۱۴۰۰/۰۱/۱۵ - ۱۴:۱۷:۱۲
کد خبر: ۱۱۵۹۸۷۰
فروش فلزیاب
در مورد تشخیص بهترین شرکت ها در زمینه ی فروش فلزیاب نکاتی هست که همراه با فلزیاب فراز 09120896040 به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

به گزارش برنا، در مورد تشخیص بهترین شرکت ها در زمینه ی فروش فلزیاب نکاتی هست که همراه با فلزیاب فراز 09120896040 به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

یکی ازعوامل مهمی که هنگام خرید یا فروش فلزیاب باید به آن توجه کنیم آگاهی فروشنده از انواع فلزیاب می باشد و داشتن کارشناس است ، زیرا راهنمایی درست در مورد خرید یک فلزیاب نیمی ازراه است ، برخی ازفروشندگان بدون آگاهی دستگاه های گران قیمت خود را بدون آگاهی لازم از کاربرد آن به فروش میرسانند که در عمل برای کاربرهیچ کاربردی ندارد وفقط به فکر درآمد زایی وکسب سود هستند .

درحال حاضر در ایران دستگاه های مختلف فلزیاب ، طلایاب و گنج یاب با مارک ها و قیمت های بسیار متنوع و متفاوتی وجود دارد که تولید داخل ایران یا تحت لیسانس شرکت ها و کمپانی های بزرگ یا کوچک خارج از ایران هستند .

درمرحله ی اول باید توسط فروشنده برای خریدارنیاز سنجی مناسبی برای کارایی دستگاه به عمل بیاد تا بهترین نتیجه را برای تامین نیاز خریدار داشته باشد .در این مرحله بهترین دستگاه با توجه به نیاز کاربر ، ابعاد فلزیاب ، نوع سیستم ( شعاع زن ، نقطه زن ، اسکنر ، ایمیجر و...) با سنسور های گوناگون معرفی و انتخاب میشود تا کاربر را برای خرید فلزیاب آگاه کنیم.

حال بهتراست با نوع کارکرد فلزیاب ها وانواع آن آشنا شویم :

فلزیاب ها دستگاه هایی هستند که توانایی مشخص کردن فلزات درعمق های مختلف را دارد و برای پیدا کردن اشیا گم شده و مدفون شده در زیرخاک یا سنگ و دیواره ها  و آب به کار برده می شوند و با مدل های مختلف وکاربرد های مختلف برای تشخیص انواع فلزات هستند .

فلزیاب ها انواع مختلفی دارند که ردیاب ( شعاع زن ) ، نقطه زن و اسکنر هستند و آنها نیز خود به دسته های مجزا ی دیگری نیز تقسیم میشوند مانند : پالسی یا وی ال اف یا فلزیاب ها با قدرت تفکیک بالاتر یا جستجوی فقط طلا.

فروش فلزیاب

در رابطه با ردیاب ها :

شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که ردیاب های آنتنی چگونه کار می کنند. ردیاب یا سیستم شعاع زن آنتنی مانند یک قطب نمای بزرگ عمل می کند. در حقیقت یون خارج شده از سطح زمین باعث تولید یک جریان بسیار کم در آنتن های ردیاب و شعاع زن می شود. این جریان یک میدان مغناطیسی را تولید می کند و باعث گردش آنتن های ردیاب و سیستم شعاع زن آنتنی می شود .

فلزیاب آنتنی که برای ردیابی طلا استفاده میشود در بین اپراتورهای ایرانی طرفدار زیادی دارد اما هیچگاه به طرفداران فلزیاب آنتنی یا سیستم شعاع زن آنتنی توضیح کامل داده نمیشود که نمیتوان با فلزیاب آنتنی یا فلزیاب فرکانسی نقاط زنی دقیق انجام داد .

فلزیاب های نقطه زن :

همان طور که از نام این دستگاه مشخص است، فلزیاب نقطه زن برای مشخص کردن نقطه دقیق هدف در زیر زمین است که پس از شعاع زنی هدف مورد نظر و پیدا کردن محدوده تقریبی هدف باید به کمک یک فلزیاب نقطه زن مکان دقیق هدف را مشخص کرد. از انواع مختلف این نوع دستگاه می تواند به فلزیاب های VLF، PI، BFO و نقطه زن های دستی کوچک نام برد.

این دستگاه ها حساسیت پایین تری نسبت به فلزات با ارزش مثل طلا را دارند. و قدرت تفکیک آنها بسیار ضعیف تر از نمونه های دیگر است.

فروش فلزیاب

در مورد اسکنر ها :

بیشتر افرادی که تا کنون دستگاه فلزیاب ندیده اند و یا با آن کارنکرده اند گمان می کنند که این دستگاه، دستگاهی است که آن را روی زمین قرار می دهند  و بعد از روشن کردن دستگاه فلزیاب به شما یک تصویر از هدف نمایش می دهد که این تصویر نمایشگر شکل، حجم، ابعاد و وزن هدف به صورت واقعی است.

ولی باید اطلاع داشته باشید که چنین سیستمی تا کنون ساخته نشده است  و سیستم فلزیاب که خود هدف را عینا نشان دهد وجود خارجی ندارد.

برای مثال  دستگاه MRI را در نظر بگیرید که دور بیمار می چرخد و یک اسکن کلی از همه ابعاد به پزشک بیمار می دهد.

اما در دستگاه های فلزیاب تصویری چون ارسال سیگنال از طریق سنسورها ازطرف بالای خاک به سمت پایین ارسال می شود

ما می توانیم تنها به یک بعد از تصویر هدف دسترسی داشته باشیم که درحیطه فلزیابی به سنسورهای ۳ بعدی معروف شده اند.

در واقع واقعیت امراین است که دریک فلزیاب تصویری با قدرت بالای تفکیکی تنها می توان مشخص کرد  که آیا فلز در زیر خاک جز گروه فلزاتی که دارای خاصیت مغناطیس شوندگی  مانند فولاد وچدن وآهن میباشد یا  دسته دوم فلزاتی که قابلیت مغناطیس شوندگی ندارند.از این دسته می توان به سرب و قلع و مس و طلا و برنز و برنج وحتی آلومینیوم اشاره کرد. البته باید به این نکته اشاره کرد که طلایاب دستگاهی جدا از فلزیاب نیست.

برای گرفتن یک اسکن خوب باید اینگونه عمل کنید :

همیشه سعی کنید حالت اسکن از شمال به جنوب باشد  یعنی به اصطلاح اساتید فلزیاب پشت به شمال باشد و زمین اسکن نشده در طرف سمت چپ خود باشد.

زمانی که اسکن اول را تمام کردید اسکن دوم را نیز همانند اسکن اول بگیرید بدین معنی که اگر محل اسکن شما جایی به طول ۴متر و عرض۳ متر است دوباره همان مستطیل اسکن شده اولی را دوباره اسکن کنید ، البته این زمانی است که جسمی در تصویر شما بیفتد حال تصویر اول را با تصویر دوم مقایسه کنید .

در شرکت فلزیاب فراز سعی شده است تا بهترین دستگاه های بازارهای بین المللی به شما معرفی شود تا شما را برای یک خرید هوشمندانه  یاری نماید همچنین کارشناسان ما به صورت 24 ساعته آماده ی پاسخگویی به شما عزیزان هستند.

آدرس سایت : http://felezyab2020.ir

آدرس کانال تلگرام : FGM133@

آدرس صفحه اینستاگرام : @Faraz_Felezyab

شماره واتس اپ : 09120896040

شماره های تماس :  09120896040 - 09120441541

این خبر رپورتاژی است و خبرگزاری برنا محتوای آن را تایید یا رد نمی کند.

نظر شما