دانلود سریال دراکولا قسمت ۳ سوم | دانلود قسمت ۳ سوم دراکولا

۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۱۰:۲۶:۴۲
کد خبر: ۱۱۶۰۷۰۰
دانلود سریال دراکولا قسمت ۳ سوم | دانلود قسمت ۳ سوم دراکولا
دانلود سریال دراکولا قسمت 3 سوم، دانلود قسمت 3 دراکولا، برای دانلود قسمت ۳ سوم سریال دراکولا، و همچنین قسمت 3 سریال هفت خان به ادامه مطلب مراجعه کنید و آن را به صورت قانونی دانلود و تماشا کنید.

به گزارش برنا، سریال ایرانی دراکولا جدید ترین سریال شبکه نمایش خانگی میباشد این سریال محصول کشور ایران و در ژانر کمدی خانوادگی می‌باشد و کارگردانی آن را مهران مدیری بر عهده دارد در سریال دراکولا بازیگرانی چون ویشگاه آسایش و مهران مدیری و نیما شعبان نژاد و سایر بازیگران به ایفای نقش پرداخته اند.

برای دانلود سریال دراکولا قسمت 3 میتوانید به لینک زیر مراجعه کرده

 دانلود سریال دراکولا قسمت سوم

بازیگران سریال دراکولا

مهران مدیری، ویشکا آسایش، سیما تیرانداز، گلاره عباسی، محمد بحرانی و نیما شعبان نژاد

خلاصه داستان سریال دراکولا

در خلاصه داستان سریال آمده ژاله کبیری همسر جدید کامران کامروا که سه سال است با او ازدواج کرده برای او جشن تولد گرفته و همه آشنایان و دوستان را دعوت کرده تا ثروت خود را برای دیگران به نمایش بگذارد. کامران کامروا هم موسسه خیریه جدیدی برای کودکان کار راه‌اندازی کرده و مانند گذشته به پولشویی مشغول است و مهیار مهرافزون را به استخدام خود درآورده. مهمانی باشکوهی برپاست و ما با دوستان و خانواده جدید کامروا آشنا می‌شویم

سریال ملکه گدایان

سریال ملکه گدایان

سریال ایرانی ملکه گدایان به کارگردانی حسین سهیلی زاده محصول شبکه نمایش خانگی میباشد که بازیگرانی چون باران کوثری – رویا نونهالی – پانته آبهرام و با بازی فرزاد فرزین میباشد که این سریال را یکی از جذاب ترین سریال های نمایش خانگی کرده است این سریال یکی از پرستاره ترین سریال های سال 99 میباشد که به زودی وارد شبکه نمایش خانگی میشود

دانلود سریال: دانلود قسمت 15 ملکه گدایان

بازیگران ملکه گدایان

فرزاد فرزین، باران کوثری، رویا نو نهالی، پانته آ بهرام، آرمان درویش، محمدرضا غفاری، رضا بهبودی، الهام کردا، یسنا میر طهماسب، علی اوجی، سولماز غنی، بهشاد شریفیان، عرفان ناصری، شبنم قربانی، علی صلاحی، مریم سرمدی ، نورا محقق

ماجرای این سریال به شبکه گدایان سازمان‌ یافته پایتخت مرتبط است. تصاویری از باران کوثری با شمایل یک گدا نیز منتشر شده است. سهیلی‌زاده پیشتر در سریال تلویزیونی «آوای باران» به موضوع تکدی‌گری سازمان‌یافته پرداخته بود که با استقبال زیادی از سوی مخاطبان مواجه شد. حتی زمانی قرار شد ادامه آن ساخته شود که به سرانجام نرسید.

سریال جیران

◉ بازیگران سریال جیران

بهرام رادان، پری ناز ایزدیار، امیرحسین فتحی، امیرجعفری، رویا تیموریان، مهدی پاکدل، رعنا آزادی ور، کتانه افشاری نژاد، ستاره پسیانی، غزل شاکری، مرتضی اسماعیل کاشی، هومن برق نورد، مهدی کوشکی، سمیرا حسن پور، فاطمه مسعودی‌فر،بهناز نازی، غلامرضا نیکخواه، سیاوش چراغی‌پور، محمد شیری، حمیدرضا نعیمی، رضا جهانی، الهام نامی، نهال دشتی، سینا رازانی، بهنام شرفی، انوش معظمی، پاشا جمالی، حسن موذنی، نسرین نکیسا، محمد مژدهی، عباس توفیقی، فرشید صمدی پور، عباس ظفری، راستین عزیزپور، علی اشمند، پرویز بزرگی، رضا داودوندی و با حضور مریلا زارعی

برای دانلود سریال جیران به لینک زیر مراجعه کنید

سریال جیران با بازی بهرام رادان

داستان سریال جیران

جیران یکی از زنان دربار ناصرالدین شاه است که در واقعیت تاریخ وجود داشته و ما اینجا با قصه‌ای که حتماً آمیخته به خیال خواهد بود، زندگی پر فراز و نشیبش را روایت خواهیم کرد. علاوه بر جیران تعداد زیادی از شخصیت‌های قصه واقعی هستند و در آن دوره زندگی کرده‌اند.

او درباره شخصیت‌های تاریخی که قرار است در سریال «جیران» به آنها پرداخته شود، گفت: «ناصرالدین شاه، جیران، میرزا آقاخان نوری صدراعظم ایران بعد از امیرکبیر، ملک‌جهان خانم مهدعلیای ایران، ملک‌زاده خواهر ناصرالدین شاه، گلین، تاج‌الدوله، شکوه السلطنه و ستاره خانم زنان عقدی ناصرالدین شاه و همچنین عده‌ای از رجال و نسوان اوایل عهد ناصری از جمله خدیجه همسر محمد شاه، از شخصیت‌هایی هستند که در سریال «جیران» به آنها پرداخته می‌شود.»

درباره سریال جیران

سریال ایرانی جیران به کارگردانی حسن فتحی و نویسندگی احسان جوانمرد در شبکه نمایش خانگی ثبت شده است که بازیگرانی چون  و سایر هنرمندان نام آشنا در این اثر سریالی به ایفای نقش پرداخته اند و طبق معمول تصمیم گرفتیم همزمان با انتشار خبرهای جدید سریال و برای اولین بار آن را حضور شما طرفداران سریال ایرانی در معرفی کنیم و برای خرید به صورت قانونی قرار دهیم.

tapmedia.ir

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز