کوین ترودو کیست؟ (راز های گفته نشده)

۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۰۹:۴۸:۰۰
کد خبر: ۱۱۶۳۱۴۹
کوین ترودو کیست؟ (راز های گفته نشده)
کوین ترودو یکی از افراد فعال در حوزه کارآفرینی، تجارت و موفقیت است و کتاب های نوشته شده توسط کوین ترودو جذابیت بسیار زیادی برای مردم سراسر جهان داشته و همین موضوع باعث محبوبیت او شده است.

به گزارش برنا، کوین ترودو یکی از افراد فعال در حوزه کارآفرینی، تجارت و موفقیت است و با وجود این که در کشور ما افرادی نظیر برایان تریسی و یا آنتونی رابینز شهرت بسیار زیادی در این حوزه دارند و مردم معمولاً برای مطالعه کتاب های مختلف این حوزه به سراغ این دسته از افراد می روند اما نباید این مسئله را فراموش کرد که کوین ترودو نیز یکی از نویسندگان فعال و مشهور در این حوزه است. کتاب های نوشته شده توسط کوین ترودو جذابیت بسیار زیادی برای مردم سراسر جهان داشته و همین موضوع باعث محبوبیت او شده است. زندگی کوین ترودو مملو از فراز و نشیب های مختلف بوده و به همین دلیل در این مطلب قصد داریم تا شما را بیشتر با شخصیت کوین ترودو آشنا کرده و در رابطه با مهم ترین فعالیت های او توضیحاتی را ارائه دهیم، پس با ما همراه باشید.

زندگینامه کوین ترودو

کوین ترودو در ماساچوست آمریکا متولد شد. در زمان کودکی، پدر و مادر او درآمد بسیار کمی داشته و وضع مالی آن ها به هیچ عنوان مساعد نبود. در این بین اما کوین ترودو به دلیل هوش بالایی که داشت توانست به خوبی خود را در مدرسه نشان داده و به واسطه همین هوش ترودو رشد و پیشرفته سریعی داشت. کوین ترودو بعد از به پایان رساندند دوره دبیرستان خود اقدام به فعالیت در حوزه فروش اتومبیل کرد. در یک روز ناگهان به صورت اتفاقی با تبلیغ یک دوره تقویت حافظه مواجه شد و بعد از شرکت در این دوره فهمید که توانایی عجیبی برای انجام این کار و همچنین تدریس دارد.

به همین دلیل او حرفه خود را کنار گذاشت و شروع به برگزاری سمینارهای آموزشی مختلف کرد. او در این سمینارها تکنیک های گوناگونی برای تقویت حافظه را آموزش می داد.انجام این فعالیت باعث شد که کوین ترودو وضع مالی نسبتاً خوبی پیدا کند اما برای کوین ترودو هیچ مرز و محدودیتی وجود نداشت، به همین دلیل او در سال ۱۹۹۳ در یک شرکت بازاریابی شبکه ای فعالیت کرده و از طریق انجام بازاریابی توانست درآمد بسیار خوبی به دست بیاورد.

رفته رفته ترودو با فعالیت در حوزه های مختلف توانست ثروت خود را به طرز چشمگیری افزایش دهد و همین مسئله باعث شد تا پیشرفته فوق العاده در زندگی کند.یکی از فعالیت های بسیار مهم کوین ترودو نگارش کتاب های مختلف در حوزه مدیریت شخصی و پیشرفت شخصی بود. کتاب های مختلفی از کوین ترودو در رابطه با حوزه هایی مثل تبلیغات، موفقیت، بازاریابی، موفقیت مالی و... نوشته شده است که می توانید با مطالعه این کتاب ها دانش خود را در این حوزه ها افزایش دهید.

حواشی زندگی کوین ترودو

موضوع بسیار مهمی که باید در رابطه با زندگی کوین ترودو بدانید این است که او هیچ وقت به دور از حاشیه نبوده و همواره ترودو با مشکلات و حواشی مختلفی مواجه شده است. عوامل بسیار زیادی برای این حواشی گفته شده است که بخشی از آن به دلیل حسادت سایر افراد نسبت به او بوده است اما نمیتوان در این بین از اشتباهات خودت کوین ترودو و تصمیمات مختلف او چشم پوشی کرد، چرا که در برخی از موارد او با تصمیمات مختلف، خود را بیشتر از قبل به حاشیه برد.

یکی از نکاتی که باید به آن اشاره کرد این است که کوین ترودو عضو یکی از انجمن های مخفی کشور آمریکا به نام برادر هود بوده است. او توانست در این انجمن مخفی با سرعت فوق العاده ای مسیر پیشرفت را طی کرده و به بالاترین سطح اطلاعاتی در این گروه دست پیدا کند.

کوین ترودو

 اعضای گروه تمام تلاش خود را کردند تا کوین ترودو را از انجام این کار منصرف کنند اما او به حرف آن ها گوش نکرد و همین مسئله باعث شد تا پس از خارج شدن از این انجمن مخفی، چالش ها و مشکلات مختلفی برای او به وجود بیاید.پس از خارج شدن کوین ترودو از این انجمن مخفی او در سمینار مشهوری به نام آرزوی تو دستور توست، پس از توضیح در رابطه با قوانین جذب و رازهای پنهانی موفقیت اعلام کرد که سال ها عضو انجمن مخفی برادر هود بوده و در این سمینار قصد دارد که اطلاعات مهمی را برای مردم به اشتراک بگذارد.

 بی شک می توان سمینار آرزوی تو دستور توست را یکی از برترین سناریوی انجام شده در تاریخ بنامیم، چرا که در وهله اول افراد بسیار زیادی با حضور در این سمینار توانست مسیر زندگی خود را تغییر داده و در جاده موفقیت حرکت کنند و از سوی دیگر صحبت در رابطه با موضوعات مخفی و همچنین انجمن برادر هود در این سمینار باعث شد تا شاهد محبوبیت فوق العاده این سمینار باشیم.

پس از گذشت یک سال از برگزاری سمینار آرزوی تو دستور توست، کوین ترودو به دلیل ارائه محتوای مختلف پزشکی در کتاب درمان کاهش وزن خود، توسط دادگاه ایالات متحده آمریکا به پرداخت ۳۷.۶ میلیون دلار و یا ۱۰ سال زندان محکوم شد.در واقع دادگاه کشور امریکا به جرم نداشتن مدرک پزشکی و تجویز دارو در این کتاب کوین ترودو را مجرم شناخته و همین مسئله باعث محکوم شدن او شد. نکته ای که باید به آن اشاره کرد این است که مقدار بالا جریمه و مدت زمان طولانی حکم زندان برای کوین، نشان دهنده یک پاپوش برای او بود.

در واقع می توان گفت این پاپوش توسط همان انجمن های مخفی برای کوین ترودو ایجاد شد. موضوع دیگر این است که در رابطه با کتاب کاهش وزن کوین ترودو هیچ گزارش منفی از سوی مردم منتشر نشده است و همچنین افراد بسیار زیادی تاکید کردند که از شرکت در دوره های او و همچنین مطالعه کتاب هایش کاملاً راضی هستند. این موضوع باعث شد تا جنبش اجتماعی برای آزادی او از زندان صورت بگیرد اما هیچ یک از این جنبش های اجتماعی به نتیجه نرسید. حتی بحث آزادی کوین ترودو در ابتدای ریاست جمهوری ترامپ نیز مطرح شد و رئیس جمهور آمریکا نامه ای برای آزادی کوین ترودو ارسال کرد، چرا که بر اساس قوانین این کشور رئیس جمهور این قدرت را دارد تا بتواند هر زندانی را آزاد کند اما در کمال تعجب باز هم کوین ترودو نتوانست از زندان آزاد شود.

کتاب هایی کوین ترودو

کوین ترودو

کوین ترودو در حوزه آموزش موفقیت، فعالیت کرده و کتاب های مختلفی از او نوشته شده است که از مهم ترین آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • Your Wish Is Your Command Book-Guidebook: آرزوی تو دستور توست
  • Kevin Trudeau’s Mega Memory: خود آموز تکنیک های تقویت حافظه
  • Natural Cures They Don’t Want You to Know About: درمان‌ های طبیعی که آن‌ها نمی‌ خواهند شما بدانید
  • Free Money They Don’t Want You to Know About : پول رایگانی که آن ها نمی خواهند شما بدانید
  • : more natural cures درمان های طبیعی (تغذیه و رژیم غذایی)
  • Recession Cures: Get Rich in Tough Times: درمان رکود اقتصادی: ثروتمند شدن در دوران سخت
  • The Weight-Loss Cure “They” Don’t Want You to Know About: روش درمان با کاهش وزن که آن ها نمی خواهند شما بدانید
  • :Debt Cures “They” Don’t Want You to Know About بدهی درمانی که آن ها نمی خواهند شما بدانید

شما می توانید با مطالعه هر یک از این کتاب ها، در مسیر موفقیت حرکت کرده و این مسیر را با سرعت فوق العاده طی کنید. برای یادگیری حرفه ای قانون جذب حتما مقاله ای که در این باره در سایت کوین یار نوشته شده را بخوانید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز