بهترین فروشگاه دفتر برنامه ریزی و دفترنقاشی و جوراب ساق بلند در ایران کجاست

۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۰۹:۵۸:۰۱
کد خبر: ۱۱۶۳۱۶۵
بهترین فروشگاه دفتر برنامه ریزی و دفترنقاشی و جوراب ساق بلند در ایران کجاست
برای آشنایی بیشتر با محصولات متنوع گروه هنری ناچو از جمله دفتر برنامه ریزی و دفترنقاشی و جوراب ساق بلند هستید می‌­توانید به سایت https://nachoartgroup.com مراجعه کنید.

به گزارش برنا، در 2000 سال پیش اولین کشوری که پیش قدم در تولید کاغذ شد چین بود و بعدها همین کشور بود که اولین کارخانه‌ی کاغذسازی را بنا کرد. ایرانیان مسلمان نیز این دستاورد را از چینی‌ها آموختند و به تبع آن باعث گسترش این اختراع در کشورهای مسلمان شدند. در کشورهای اروپایی نیز اسپانیا پرچم‌دار این فن بود. بدین ترتیب با رواج کاغذ در سراسر دنیا تمام امورات بر روی این ورق سفید انجام شد. اما با پیشرفت تکنولوژی کم کم کاغذها از حالت جدا و تکی بیرون آمد و به صورت مجموعه‌ای از ورقه که امروزه از آن با عنوان دفتر یاد می‌کنیم، مورد استفاده قرار گرفت. امروزه دفترها در اندازه، طرح، مدل­‌های متنوع و همچنین به صورت انوع خط­‌دار، بی­‌خط، چهار خانه، خط-نقطه‌­دار، چهارخانه-نقطه‌­دار و... تولید می­‌شوند. همچنین نوع صحافی دفترها با هم متفاوت بوده و از روش‌­هایی مانند گیره، چسب، دوخت، سیمی، سیمی فنر دوبل و ترکیبی، منگنه­‌ای و با دو فرم افقی(از بالای دفتر) و عمودی(از کنار دفتر) در صحافی­‌ها استفاده می­‌کنند. البته استفاده از دفتر با توجه به نیاز فرد چه کوچک چه بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرد. در ادامه شما را با برخی از دفاتری که بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد و بهترین فروشگاه عرضه کننده‌ی آن آشنا خواهیم کرد. تا پایان مقاله همراه ما باشید.

دفتر برنامه ‌­ریزی 

یکی از دفترهای کاربردی و مورد نیاز افراد، دفتر برنامه‌­ ریزی می‌­باشد. این نوع دفتر در اصل برای نوشتن کارهای روزانه و تنظیم یک برنامه زمانی مشخص برای انجام آنها در نظر گرفته شده است. شاید این موضوع برایتان پیش آمده باشد که در طول یک روز یا یک بازه زمانی مشخص شما تصمیم به انجام چند کار را داشتید و نتوانستید به بعضی آن‌ها برسید، ممکن است فراموش کرده باشید یا فرصت انجام آن را نداشتید. به هرحال عمده‌­ترین دلیلی که این مسائل پیش می­‌آید عدم برنامه­‌ریزی لازم در یک دفتر مناسب است. به یاد داشته باشید نوشتن تأثیر زیادی در به یاد سپردن یک مطلب در ذهن می‌­گذارد در واقع به ذهن ما عادت می­‌دهد که با مراجعه به دفتر برنامه­‌ریزی خود از فعالیت­‌هایی که باید انجام دهیم جا نمانیم و به مرور زمان تبدیل به عادت و روال زندگی ما خواهد شد. از آنجا که دغدغه اصلی دانش‌­آموزان و کنکوری­‌ها رسیدن به موفقیت است بنابراین داشتن یک برنامه­‌ریزی درسی مناسب کمک زیادی را به آن‌ها خواهد کرد به عبارت دیگر برنامه‌­ریزی یک مهارت و یک تکنیک مناسب برای پیشرفت در زندگی می­‌باشد.

دفتر بولت ژورنال 

یکی از مزیت­‌های دفتر برنامه­‌ریزی این است که می­‌توانیم هم نگاهی به گذشته داشته باشیم و هم نگاهی به آینده. دفتر بولت ژورنال نوعی دفتر برنامه‌­ریزی است که شما می­‌توانید با ثبت رویدادهای گذشته، زمان حال خود را مدیریت و برای آینده برنامه‌­ریزی مناسب‌­تری داشته باشید. با کمک این دفتر قادر خواهید بود به نقاط ضعف و قوت خود پی برده و بازدهی کارتان را افزایش دهید. همچنین با تنظیم یک جدول زمان‌بندی یا هر طرح دلخواه دیگر در این نوع دفتر و نوشتن جملات مثبت، نوشتن کلام افراد موفق، یا قوانین موفقیت، تجربه بهتری را کسب نموده و درصد موفقیت خود را بالا ببرید. همچنین اگر شما یک برنامه‌­ریزی کوتاه مدت یا بلند مدت در یک دفتر تنظیم کرده باشید این عمل شما را پایبند به انجام آن می­‌کند زیرا شما چیدمان کاری خود را در یک جا ثبت نموده‌­اید و با این کار در ذهن خود این انگیزه را ایجاد کرده‌­اید که حتماً باید آن را در وقت معین خود انجام دهید.

 دفتر پلنر

گروه هنری ناچو + دفتر برنامه ریزی + دفترنقاشی + جوراب ساق بلند

دفتر پلنر نوعی دفتر برنامه‌ریزی درسی بوده که برای تمامی افراد از جمله کودکان، دانش‌­آموزان، کنکوری‌­ها، دانشجویان و... بکار می­‌رود. پلنر یک دفتر بسیار مناسب برای نظم بخشیدن به کارها و هدفدار کردن فعالیت­‌ها و تصمیمات مختلف زندگی است. استفاده از دفتر پلنر یا دفتر برنامه‌­ریزی مزایای فراوانی دارد. از جمله اینکه در مدت زمانی کمتری می‌­توانید کارهای بیشتری را با دقت و اعتماد بنفس انجام دهید و انگیزه شما را برای هدفمند نمودن سبک زندگی قوی‌تر می­‌کند؛ زیرا برنامه‌­ریزی شما در هر زمینه­‌ای می­‌تواند باشد مثلاً برنامه رژیم غذایی، برنامه درسی و از این قبیل موارد که شما را ملزم به مدیریت زمان می­‌کند تا از میزان استرس و نگرانی شما میزان قابل توجهی را کاهش دهد. دفتر پلنر دارای انواع مختلف مانند پلنر روزانه، پلنر هفتگی، پلنر سالانه یا تقویمی، پلنر تحصیلی، پلنر فانتزی می‌باشد که هر کدام با طرح و رنگ متفاوت با صفحه‌­بندی زیبا تولید شده و ویژگی و موارد استفاده مخصوص بخود را دارند.

دفتر نقاشی 

هر انسانی در هر رده سنی که دارای ذوق نقاشی باشد به لوازمی احتیاج دارد که یکی از آن‌ها می­‌تواند دفتر نقاشی باشد. نوع کاغذ این دفتر می‌­تواند کاغذ کاتریج، رنگی، آبرنگ، نرمال یا مشکی باشد که بسته به وزن و گرماژ کاربردهای متفاوتی دارد و شما باید نوع کاغذ دفتر خود را متناسب با ابزار نقاشی خود انتخاب کنید. برای نقاشی با آبرنگ و اکرلیک استفاده از دفتر نقاشی با کاغذ آبرنگ مناسب است و برای طراحی با مداد، خودکار یا جوهر کاغذ کاتریج کاربرد بالاتری دارند. وزن کاغذ با توجه به ضخامت کاغذ معلوم می‌­شود و برای کشیدن نقاشی‌­های تر باید به ضخیم بودن کاغذ دفتر نقاشی توجه نمود. داشتن جلد ضخیم از دیگر ویژگی­‌های است که باید این نوع دفتر داشته باشد. زیرا در این صورت می‌­توانید حتی در حالت ایستاده هم نقاشی کنید. علاوه بر این سایز و طرح روی جلد دفترهای نقاشی( دخترانه-پسرانه) نیز با هم فرق می‌­کند.

جوراب ساق ­دار

ممکن است شما جزو افرادی باشید که به خرید جوراب مانند سایر لباس­‌های پوشیدنی اهمیت می‌­دهید و دوست داشته باشید جورابی با طرحی زیبا، باکیفیت، فانتزی را بخرید. جوراب ساق ­دار با طرح‌­های زیبا و مختلف یکی از انواع جوراب­‌ها می­‌باشد که برای فصل پاییز و زمستان مناسب است. شما می‌­توانید این جوراب را متناسب با استایل خود انتخاب کنید و بر زیبای ظاهرتان بیفزایید. اما نقش مهم دیگری که این پوشش بر عهده دارد نقش آن در سلامتی پاهای شما می­‌باشد. بنابراین جنس و مواد بکار رفته در آن نیز باید مهم باشد تا پوست پاهایتان دچار عفونت و بیماری‌های قارچی نشود. همچنین رنگ آن ثابت باشد و با هر روشی قابل شستشو بوده، در برابر کشیدگی مقاوم و از کیفیت نخ خوبی برخوردار باشد. جوراب ساق­ دار جوجه تیغی نارنجی، جوراب ساق­دار عشق، کریسمس لاجوردی، طرح دونات و... ازجمله جوراب­های زیبای موجود در فروشگاه هنری ناچو می­باشد.

درباره گروه هنری ناچو چه می‌­دانید؟

گروه هنری ناچو + دفتر برنامه ریزی + دفترنقاشی + جوراب ساق بلند

اگر بدنبال خرید دفتر مناسب برای نقاشی کردن، طراحی و یا برنامه‌­ریزی درسی و کاری هستید فروشگاه هنری ناچو در تهران یکی از مراکز معتبر فروش انواع دفتر و دفترچه می‌­باشد که محصولات خود را بسیار باکیفیت و با قیمتی مقرون به ­صرفه عرضه می­‌نماید . از دیگر محصولات آن می­‌توان به روان ­نویس ژله‌­ای، جوراب ساق ­دار، جوراب مچی، شمع، کادو پیچی پارچه‌­ای در انواع و طرح­‌های مختلف و دیگر محصولات دیگر اشاره نمود. برای آشنایی بیشتر با محصولات متنوع گروه هنری ناچو می‌­توانید به سایت https://nachoartgroup.com مراجعه کنید. یکی از امتیازات ویژه­‌ای که در این سایت برای مشتریان در نظر گرفته شده است تخفیفات ناچویی این سایت می‌­باشد. شما با ورود به این قسمت محصولاتی مانند قاب گوشی، کیف پول، کیف دوشی را مشاهده خواهید کرد که تخفیف بالایی برای آن‌ها لحاظ شده است. شما می­‎‌توانید در قسمت تماس با ما، با پر کردن فرم مندرج در سایت سوالات خود را بپرسید تا در اسرع وقت به آن‌ها پاسخ داده شود. نماد اعتماد الکترونیک برتر از وزارت صنعت و فرهنگ یکی دیگر از دلایل اعتماد مردم به این فروشگاه است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز