اقامت پس از تحصیل در استرالیا

۱۴۰۰/۰۲/۱۸ - ۱۰:۵۳:۳۳
کد خبر: ۱۱۷۵۸۳۵
اقامت پس از تحصیل در استرالیا
جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مهاجرت به استرالیا و تحصیل در استرالیا می توانید به وب سایت موسسه اعزام دانشجو Studyunique مراجعه کرده و یا با موسسه تماس گرفته و از مشاوره مشاورین خبره آن بهره مند شوید.

به گزارش برنا، از جمله سوالاتی که در این زمینه ممکن است برای شما پیش بیاید مواردی است که در ادامه مطرح می شود . اخذ اقامت پس از تحصیل در استرالیا چه راههایی دارد ؟ آیا شرایط من برای مهاجرت به استرالیا و اخذ ویزای کار پس از تحصیل در استرالیا فراهم است ؟  آیا امکان دارد بعد از تحصیل در استرالیا به اقامت بعد از تحصیل در استرالیا دست یافت ؟ چه مدت زمان مورد نیاز است تا برای اقامت بعد از تحصیل در استرالیا اقدام کرد ؟ بهترین نوع اقامت برای دستیابی به اقامت بعد از تحصیل در استرالیا چیست ؟ شما در این مقاله از شرایط به روز و قوانین اخذ اقامت بعد از تحصیل در استرالیا آگاه می شوید .

نکته ضروری در زمینه اخذ اقامت پس از تحصیل در استرالیا

بسیاری از متقاضیان تحصیل در استرالیا بر این باورند که می توانند بعد از تحصیل در استرالیا بلافاصله به اقامت دائم استرالیا دست یابند . خبر بدی که برا یشما دارم این است که این موضوع صحت نداشته و اگر دانشجویان مایل به اخذ اقامت بعد از تحصیل در استرالیا هستند می بایست بعد از تحصیل برای یکی از برنامه های مهاجرت به استرالیا اقدام نمایند . متقاضیان همچنین می توانید قبل از هراقدامی با انجام یک مشاوره اصولی و برنامه ریزی ، به بهترین راه را برای اخذ اقامت بعد از تحصیل در استرالیا دست یابند .

شما می توانید شانس خود را برای اقامت بعد از تحصیل در کشور استرالیا افزایش دهید

اکثریت دانشجویانی که مشغول به تحصیل در استرالیا هستند در نهایت برنامه ی مهاجرت و قصد اخذ اقامت بعد از تحصیل در استرالیا را دارند . با توجه به اینکه دانشجویان بین المللی می توانند جهت تحصیل در این کشور اقدام نمایند ، باعث می شود که شما برای اخذ اقامت در این کشور رقابت نمائید و البته ناگفته نماند مهاجرینی که به واسطه تخصص کاری General Skilled Migration (GSM)  به کشور استرالیا رسیده اند در اولویت برای به کاررسیدن هستند و همچنین باید دانست که اخذ کار دانشجویان و اقامت پس از تحصیل در استرالیا بسته به نوع تخصص و حرفه شما و بازار کار مورد نیاز کشور استرالیا متفاوت می باشد .

فرآیند اخذ اقامت برای دانشجویان توسط دپارتمان مهاجرت و حفاظت از مرزهای استرالیا بررسی و قابل انجام می باشد .

نحوه رسیدگی به درخواست اقامت شما در قالب امتیاز بندی صورت می گیرد ، بدین گونه که شما می توانید با ارائه دانش و تخصص و سایر موارد مورد نیاز به حد نصاب امتیازات برسید . به این نکته توجه داشته باشید ضمانتی از بابت اینکه اقامت شما به واسطه این که در استرالیا تحصیل کرده اید حتما واصل می شود ، وجود ندارد . ولی راه هایی برای اثبات این موضوع و اخذ امتیاز برای شما وجود دارد .

دانشجویان بین المللی برای دریافت اقامت از طریق GSM می بایست حداقل شرایط ذیل را دارا باشند :

  • حداقل ۲ سال تحصیل در استرالیا ( تحصیل مجازی و یا از راه دور مورد قبول نمی باشد )
  • بین 18 تا 49 سال سن داشته باشد .
  • حداقل مدرک زبان آیلتس ۶ و یا ارائه مدرک زبان مورد تائید معادل با آن
  • تخصص در شغلی که در لیست مشاغل مورد نیاز استرالیا باشد

به دانشجویان پیشنهاد می شود اگر با هدف اخذ اقامت دائم جهت ادامه تحصیل در استرالیا اقدام می نمایند،  پیش از آن از موقعیت های کاری رشته ی تحصیلیتان و موقعیت اخذ ویزاهای کاری بعد از تحصیل آگاه باشند .

برخی رشته های تحصیلی دارای اولویت کار در استرالیا هستند و با توجه به سخت گیری و رقابت موجود ، پیشنهاد می شود برای بالا بردن شانس اقامت در رشته های ذیل که مورد درخواست هستند اقدام نمائید ، شما می توانید با مراجعه به لینک زیر از رشته های مورد نیاز برای اقدام جهت اقامت کاری در استرالیا مطلع گردید .

http://www.border.gov.au/Trav/Work/Work/Skills-assessment-and-assessing-authorities/skilled-occupations-lists/SOL

چه شرایطی می تواند شانس دانشجو را برای اخذ اقامت پس از تحصیل در استرالیا بالا ببرد ؟

اگر قصد تمدید اقامت بعد از تحصیل در استرالیا را دارید ، خاک این کشور را ترک نکنید : زیرا می توان بعد از تحصیل جهت اخذ یک اقامت هجده ماهه (SUBCLASS 485  ) که بعد از تحصیل در استرالیا امکان اقدام برای آن هست اقدام نموده و در این مدت اقامت هم از لحاظ تسلط بر زبان انگلیسی و همچنان امکان بالا بردن سوابق کاری در استرالیا شانس خود را برای اقامت دائم بالا ببرید .

امکان افزایش امتیازات برای شما می تواند از طریق مدرک تحصیل یصورت پذیرد ، اگر شما مثلا دارای مدرک کارشناسی هستید با ادامه تحصیل برای مقطع کارشناسی ارشد سطح امتیازات خود را نسبت به یک شخصی که دارای تحصیلات کارشناسی است بالا ببرید .

تا حد امکان توانایی تسلط به زبان انگلیسی را بالا ببرید : شما می توانید با تمدید اقامت و ماندن در استرالیا با گذشت زمان و تمرین و تکرار سطح آیلتس خود را افزایش دهید ، چرا که شما با ارائه سطح آیلتس ۷ در تمامی مهارت ها ۱۰ امتیاز اخذ نموده ولی با ارائه مدرک زبان آیلتس ۸ در تمامی مهارت ها ۲۰ امتیاز دریافت نمائید .

ادامه ی تحصیل در مناطق تابعه : شما با تحصیل در مناطق تابعه استرالیا می توانید از پنج امتیاز بیشتر بهره مند شوید و همچنین افرادی که در مناطق مشخصی از استرالیا به مدت دو سال تحصیل کرده باشند و همچنین دارای سابقه ی کار حداقل ۱۲ ماه به صورت فول تایم باشند می توانند برای اخذ ویزایی به نام Skilled regional visa subclass887 اقدام نمایند .

یکی از پارامترهای اصلی برای اخذ ویزاهای کاری سن متقاضی است. در نظر داشته باشید که اگر شما در بازه ی سنی ۲۵ تا ۳۲ سال باشید می توانید امتیاز کامل (۳۰ امتیاز ) دریافت نمائید و همچنین اگر سن شما از ۴۹ سال تجاوز کند هیچ گونه امتیازی نخواهید گرفت .

اگر شما در استرالیا موقعیت کاری را در زمینه ها و مشاغل مورد نیاز استرالیا بیابید این می تواند ۵ امتیاز بیشتر برای شما در پی داشته باشد و شانس شما نیز افزایش یابد . همچنین سوابق قبلی کاری شما در خارج از استرالیا نیز برای شما امتیاز آور است .

برنامه PROFFESIONAL YEAR به شما کمک می کند . برنامه ی PY توانایی شما را هم در بخش عملی و تجربی و همچنین توانایی تئوری در رشته و حرفه شما را افزایش می دهد و این باعث شده در ارتباط با کاریابی و رسیدن به یک موقعیت کاری در استرالیا شانس خود را با داشتن این مدرک بسیار بالا ببرید .

در ادامه شما می توانید سوالات برخی عزیزان و پاسخ های وکلا و مشاورین موسسه حقوقی ملک پور را در باب اقامت پس از تحصیل در استرالیا در ادامه این مقاله بخوانید .

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و همچنین مهاجرت به استرالیا و تحصیل در استرالیا می توانید به وب سایت موسسه اعزام دانشجو Studyunique مراجعه کرده و یا با موسسه تماس گرفته و از مشاوره مشاورین خبره آن بهره مند شوید.

این خبر رپورتاژی است و خبرگزاری برنا محتوای آن را تایید یا رد نمی کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز