فروش انواع دیزل ژنراتور

۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۰۹:۴۶:۴۱
کد خبر: ۱۱۷۸۰۰۶
فروش انواع دیزل ژنراتور
فروشگاه کاشانی فروشنده انواع مختلف دیزل ژنراتور از جمله دیزل ژنراتور ولوو پنتا و دیزل ژنراتور لوول می باشد و این محصولات را با بهترین کیفیت عرضه می کند.

به گزارش برنا، فروشگاه کاشانی فروشنده انواع مختلف دیزل ژنراتور از جمله دیزل ژنراتور ولوو پنتا و دیزل ژنراتور لوول است و این محصولات را با بهترین کیفیت عرضه می کند.

دیزل ژنراتور

دیزل ژنراتور یا دستگاه مولد برق دستگاهی است که برای تولید برق در مواقع اضطراری به کار برده می شود. دیزل ژنراتور از یک موتور دیزلی و یک ژنراتور تشکیل شده است و در حقیقت دیزل ژنراتور از یک ژنراتور الکتریکی و یک موتور دیزلی تشکیل شده و دارای قسمت هایی مانند سیستم استارت اتومات و سیستم تولید کننده گرما نیز می باشد. دیزل ژنراتور می تواند انرژی مکانیکی را به انرژی الکتریکی تبدیل کند. از این دستگاه در زمان قطع برق و همچنین در زمان هایی که به برق اضطراری نیاز است، استفاده می شود.

کاربرد اصلی دیزل ژنراتور ها در زمان قطع برق است ولی با این حال بعضی از دیزل ژنراتورها برای مصارف دائمی  استفاده می شوند. دیزل ژنراتورها با توجه به نیرویی که برای تولید برق دارند، در ابعاد و اندازه های مختلف تولید می شوند. بعضی از دیزل ژنراتورها می توانند تا 250 ولت آمپر برق تولید کنند. این دیزل ژنراتورها بیشتر برای تولید برق اضطراری استفاده می شوند.

دیزل ژنراتور ولوو پنتا

دیژل ژنراتور ولوو پنتا یکی از پرفروش ترین و معروف ترین موتورهای دیزلی در کل جهان محسوب می شود. دیزل ژنراتور ولووی پنتا ساخت کمپانی ولوو است و از سال  1924  در زمینه تولید دیزل ژنراتور مشغول به فعالیت است. در حقیقت دیزل ژنراتور ولوو پنتا دستگاهی برای تولید برق است و قادر است انرژی مکانیکی که از گردش موتور دیزلی به دست می آید را از طریق یک ژنراتور، به برق تبدیل کند. برقی که از دستگاه دیزل ژنراتور ولوو به دست می آید، در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. در حقیقت می توان گفت برقی که از طریق این دستگاه به دست می آید، با توجه به میزان مصرف موتور دیزلی و توان های مختلف قابل استفاده خواهد بود. موتورهایی که در دیزل های ولوو پنتا استفاده می شوند، دارای کارایی زیادی بوده و علاوه بر این قیمت بسیار مناسبی داشته و مقرون به صرفه می باشند. برای خرید دیزل ژنراتور ولوو به صفحه دیزل ژنراتور ولوو پنتا سر بزنید.

دیزل ژنراتور ولوو پنتا

دیزل ژنراتورهای ولوو پنتا بسیار پرفروش هستند زیرا بدون لرزش بوده و در نتیجه سر و صدای بسیار کمی تولید می کنند. از آن جایی که نصب این دیزل ژنراتورها بسیار راحت است، در صنایع مختلف به کار برده می شوند. دیزل ژنراتور ولوو پنتا یک پیستون خنک کننده دارد و به همین دلیل این توانایی را دارد که دمای مناسبی در سیلندر ایجاد کند. این دیزل ژنراتور در مناطق مختلف مانند مناطق سرد، گرم و مرطوب قابل استفاده است. موتورهایی که برای دیزل ژنراتور ولوو استفاده می شوند، سوپاپ های قابل تعویض دارند و به همین دلیل مقاومت بالایی دارند و می توان به مدت طولانی از آنها استفاده کرد.

دیزل ژنراتور های ولوو پنتا در توان های مختلفی تولید می شوند و به طور کلی می توان گفت توان آنها معمولاً بین 70 تا 800 کیلو وات بوده و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. در حقیقت می توان گفت تمام قسمت های موتور این دیزل ژنراتور، به وسیله دستگاه های پیشرفته کنترل و بررسی می شود و در نتیجه این دیزل ژنراتور می تواند کم نوسان ترین نوع برق را تولید کند. دیزل ژنراتور ولوو پنتا این توانایی را دارد که در فرکانس 50 تا 60 هرتز برق تولید کند و یکی از مجهزترین نوع دیزل ژنراتور در تجهیزات صنعتی محسوب می شود. این نوع دیزل ژنراتور در صنایعی از جمله صنایع دریایی، ماشین آلات راه سازی و ساختمانی و موتورهای دیزل صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد.

به طور کلی دیزل ژنراتورهای ولوو پنتا مزیت های زیادی دارند و از مهمترین مزیت آنها می توان به قیمت مناسب آنها اشاره نمود. هزینه نگهداری و سرویس این دیزل ژنراتور بسیار مقرون به صرفه بوده و علاوه بر این مصرف سوخت بسیار کمی دارد. یکی دیگر از دیگر مزیت های دیزل ژنراتور ولوو پنتا این است که گازی که از آن خارج می شود، اگزوز بسیار کمی دارد. لوازم یدکی و همچنین تمام قطعات یدکی دیزل ژنراتور ولوو پنتا به راحتی در بازار موجود است و در صورتی که این دستگاه با مشکلی روبرو شود، قطعات آن به راحتی قابل تعویض یا تعمیر است. همان طور که اشاره شده دیزل ژنراتور ولوو پنتا از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است ولی با وجود کیفیت بسیار بالایی که دارد بسیار مقرون به صرفه است. این دیزل ژنراتور یکی از پرفروش ترین و پیشرفته ترین نوع دیزل ژنراتور در بازار بوده و بازدهی بسیار خوبی دارد.

دیزل ژنراتور لوول

کمپانی لوول در کشور چین با همکاری و کمک شرکت پرکیز انگلیس، خط تولید خود را راه اندازی نمود. دیزل ژنراتور لوول در انواع و مدل های مختلف در بازار موجود است. کارخانه لوول با ظرفیت تولید بیش از 60000 موتور دیزلی در طول سال، یکی از تولید کنندگان اصلی موتور دیزلی در کل دنیا است.

دیزل ژنراتور لوول با استفاده از موتورهای سری 100G می تواند بالاترین توان انرژی الکتریکی را در صنایع مختلف ارائه دهد. فناوری و کارایی محصولات دیزل ژنراتور کمپانی لوول، شباهت زیادی به محصولات کمپانی پرکینز داشته و از همان قدرت و توان برخوردار می باشد. دیزل لوول در طول سال در حدود 60 هزار موتور دیزلی تولید می کند. این دیزل ها با ژنراتور استامفورد چین کوپله می شوند و به این ترتیب دیزل ژنراتور لوول تولید می شود. دیزل ژنراتور لوول 7 خط تولید پیشرفته دارد و از کشورهایی از جمله آلمان، انگلیس، آمریکا و فرانسه خریداری شده است و ظرفیت تولید آن در حدود 60000 موتور در سال می باشد.

دیزل ژنراتور لوول مزیت های زیادی دارد و یکی از مهمترین مزیت های آن این است که سر و صدای بسیار کمی داشته و سایز آن بسیار مناسب است. این ژنراتور علاوه بر این مصرف سوخت پایینی دارد و قیمت آن با توجه به عملکرد بالای آن پایین است. دیزل ژنراتور لوول به شکل گسترده در مکان هایی از جمله معادن، مخابرات، راه آهن و پروژه های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد.

دیزل ژنراتور لوول در 6 مدل مختلف تولید و عرضه می شود و مهمترین مدل آن سری 100G است. دیزل ژنراتور لوول انواع مختلفی دارد و مهمترین انواع آن موتورهای پمپ چرخشی، موتورهای ریلی، موتورهای دریایی، موتورهای پمپ بر خط و دیزل های گاز طبیعی می باشند. مهمترین نوع این دیزل ژنراتور، دیزل سری G است که در مدل های 4 سیلندر و 6 سیلندر تولید می شود.

به طور کلی می توان گفت دیزل ژنراتور لوول کیفیت بسیار بالایی داشته و علاوه بر این دارای گواهینامه EMC , ISO,EPA و CCAP می باشد. توان خروجی این دیزل ژنراتور 42kw تا 170kw  است و این ژنراتورها با رعایت اصولی استانداراهای بین المللی ساخته شده اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز