چرا نمایندگی تعمیرات سامسونگ دیبا پشتیبان را انتخاب کنیم؟

۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۰۸:۰۳:۳۹
کد خبر: ۱۱۸۵۸۸۸
چرا نمایندگی تعمیرات سامسونگ دیبا پشتیبان را انتخاب کنیم؟
در این مطلب قصد داریم به معرفی نمایندگی تعمیرات سامسونگ دیبا پشتیبان ایرانیان و بررسی ویژگی های این تعمیرگاه مجاز سامسونگ در تهران بپردازیم.

به گزارش برنا، در نمایندگی تعمیرات سامسونگ دیبا پشتیبان ایرانیان، تعمیرات انواع محصولات سامسونگ به دست کارشناسان متخصص انجام می شود و بعد از انجام تعمیرات، دستگاه شما با کیفیت اولیه برای شما کار می کند و نهایتا شما می توانید مجددا تجربه ی استفاده از یک محصول سالم و با کیفیت را برخوردار شوید. همچنین در نمایندگی تعمیرات سامسونگ دستگاه شما بعد از انجام تعمیرات به مدت 6 ماه گارانتی می شود و در صورتی که دستگاه شما با مشکل احتمالی مواجه شد، شرکت پاسخگو خواهد بود و تعمیرات دستگاه شما را بدون دریافت هزینه ای انجام خواهد داد.

چرا نمایندگی تعمیرات سامسونگ دیبا پشتیبان ایرانیان؟

  • این نمایندگی تعمیرات سامسونگ طی سالیان متمادی توانسته رضایت مشتریان را در حوزه ی تعمیرات انواع محصولات سامسونگ جلب کند.
  • در این مرکز تعمیرات مواردی انجام می شود که بسیاری از مراکز قادر به رفع آن ها نبوده اند و آن مراکز تعمیرات دستگاه را غیر ممکن قلمداد می کردند.
  • گارانتی 6 ماهه خدمات تعمیرات نیز یکی دیگر از مواردی می باشد که در نمایندگی تعمیرات سامسونگ ارائه می شود. این ویژگی یعنی این که اگر طی مدت زمان گارانتی دستگاه شما با مشکل مواجه شد، مشکل دستگاه شما مجدد بررسی و رفع می شود.
  • از مهم ترین ویژگی های نمایندگی تعمیرات سامسونگ، مشخص بودن و شفاف بودن هزینه ها و دریافت هزینه منصفانه بر اساس نرخ مصوب اتحادیه می باشد.
  • تمامی تعمیرکاران این مراکز با علم به روز و تخصص خود قادرند تا پیچیده ترین ایرادات در دستگاه های سامسونگ را به راحتی رفع کنند و دستگاه شما را با بالاترین کیفیت ممکن تعمیر کنند.
  • پاسخگویی و پشتیبانی به صورت شبانه روزی نیز یکی دیگر از ویژگی های این تعمیرگاه مجاز SAMSUNG می باشد. شما در هر ساعت از شبانه روز که به خدمات مشاوره یا تعمیرات نیاز داشته باشید می توانید با شماره تلفن های این مراکز در تماس باشید.

تخصص بالای تکنسین ها در نمایندگی تعمیرات سامسونگ

در نمایندگی تعمیرات سامسونگ دیبا پشتیبان ایرانیان کارشناسان و تعمیرکاران با حضور در دوره های تخصصی تعمیرات انواع محصولات سامسونگ، مهارت و تخصص تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ را فرا میگیرند و مهارت فنی آن ها با برگزاری آزمون های مختلف سنجیده می شود و نهایتا تعمیرکارانی که این مراحل را گذرانده اند، قادرند تا پیچیده ترین ایرادات و مشکلات را در تمامی محصولات سامسونگ به خوبی رفع کنند و دستگاه شما را با بالاترین کیفیت ممکن تعمیر کنند.

اهمیت استفاده از ابزار آلات خاص جهت تعمیرات دستگاه های سامسونگ

یکی دیگر از مزایای استفاده از خدمات نمایندگی های تعمیرات سامسونگ، استفاده ی تکنسین ها از ابزار آلات و تجهیزات خاص و مدرن می باشد. حرفه ای ترین تعمیرکاران نیز برای انجام تعمیرات اصولی لوازم خانگی های جدید سامسونگ که برای ساخت آن ها از تکنولوژی روز دنیا استفاده شده، به ابزار آلات مدرن و پیشرفته نیاز دارند. بنابراین، این نکته بسیار اهمیت دارد که تعمیرکار، علاوه بر دانش و تجربه ی بالا، جهت تعمیرات دستگاه های سامسونگ از تجهیزات به روز استفاده کند، که این نکته ی مهم در نمایندگی دیبا پشتیبان ایرانیان به خوبی رعایت می شود و تکنسین ها همگی با استفاده از ابزار آلات خاص و مدرن دستگاه شما را تعمیر می کنند. زیرا نمایندگی ها ابزار آلات پیشرفته و تخصصی را در اختیار تکنسین های خود قرار می دهند.

خدمات پس از فروش سامسونگ

همانطور که می دانید برند سامسونگ خدمات خود را در دو زمینه ی فروش و تعمیرات به مشتریان خود ارائه می دهد. نمایندگی تعمیرات سامسونگ همانطور که از اسمش نیز پیداست، در زمینه ی خدمات پس از فروش سامسونگ به مشتریان خود سرویس می دهد. در صورتی که دستگاه سامسونگ شما بنا به هر دلیلی خراب شد و شما نیاز به دریافت خدمات پس از فروش سامسونگ داشتید، در صورت داشتن اعتبار برگه گارانتی باید با شماره تلفن های روی برگه گارانتی خود تماس بگیرید، اما در صورتی که برگه گارانتی دستگاه شما فاقد گارانتی است و یا برگه گارانتی را گم کردید و یا دستگاه شما بنا به هر دلیلی فاقد برگه گارانتی است، می توانید جهت دریافت خدمات پس از فروش با نمایندگی های مجاز ساموسنگ تماس بگیرید و از خدمات پس از فروش این مراکز بهره مند شوید. البته باید توجه داشته باشید که در این صورت شما باید هزینه ی تعمیرات دستگاه خود را پرداخت کنید. اما می توانید با خیال راحت از بالاترین سطح کیفیت خدمات پس از فروش سامسونگ در این مراکز بهره مند شوید.

چه محصولاتی در نمایندگی تعمیرات سامسونگ تعمیر می شوند ؟

در نمایندگی تعمیرات سامسونگ امکان تعمیر تمامی محصولات برند سامسونگ فراهم می باشد. در این مراکز تعمیرات انواع محصولات سامسونگ از قبیل تعمیر یخچال سامسونگ (یخچال فریزر و ساید بای ساید)، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، ماکروویو، کولر گازی، جاروبرقی، اجاق گاز، تلویزیون، هود، بخارشو و... با بالاترین کیفیت و با مناسب ترین قیمت انجام می شود.

نمایندگی تعمیرات سامسونگ دیبا پشتیبان

چه خدماتی در نمایندگی تعمیرات سامسونگ انجام می شود ؟

شما می توانید در نمایندگی های مجاز تعمیرات سامسونگ تمامی خدمات مرتبط با انواع محصولات سامسونگ، از قبیل عیب یابی، ارزیابی و اعلام هزینه، خرید قطعات اورجینال تمامی محصولات سامسونگ، تعویض قطعات، سرویس دوره ای، تعمیر و ترمیم دستگاه، تعمیرات تخصصی برد انواع لوازم خانگی سامسونگ و... را دریافت کنید.

انواع خدمات تعمیرات سامسونگ به تفکیک نوع محصول

تعمیرات یخچال فریزر و یخچال ساید بای ساید سامسونگ : شامل عیب یابی، شارژ گاز، تعمیرات تخصصی، تعویض قطعه و... می باشد.

تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ : شامل نصب، تعمیر، سرویس، عیب یابی، تعمیرات تخصصی برد، تعویض قطعه و... می باشد.

تعمیرات ماشین ظرفشویی سامسونگ : شامل عیب یابی، نصب، تعمیر، سرویس، تعمیرات تخصصی برد، تعویض قطعه و... می باشد.

تعمیرات تلویزیون سامسونگ : شامل رفع مشکلات فیزیکی و غیر فیزیکی، تعمیرات برد های اصلی مثل برد تیکان – برد تغذیه – برد اینورتر، تعویض قطعات اصلی مثل لامپ های بک لایت، برد آی پی و... می باشد.

تعمیرات ماکروویو سامسونگ : شامل بررسی و عیب یابی دستگاه، تعمیر تخصصی برد و سایر قطعات، ترمیم و تعمیر دستگاه، آموزش نحوه استفاده و نگهداری از دستگاه و... می باشد.

تعمیرات جاروبرقی سامسونگ : شامل تعمیرات تخصصی قطعات، فروش قطعات جاروبرقی، تعویض قطعات جاروبرقی، تست موتور و... می باشد.

تعمیرات کولر گازی سامسونگ : شامل بررسی و عیب یابی دستگاه، بررسی میزان گاز و انجام شارژ گاز، بررسی کمپرسور و سایر قطعات و سرویس کولر گازی، تعمیرات تخصصی برد و... می باشد.

معرفی شرکت دیبا پشتیبان ایرانیان

دیبا پشتیبان ایرانیان به عنوان نمایندگی سامسونگ دارای تکنسین های آموزش دیده و متخصص می باشد که با تکیه بر دانش و تخصص بالای خود، تعمیرات دستگاه های سامسونگ را با استفاده از ابزار آلات پیشرفته انجام می دهند. تمامی تکنسین های این مجموعه پس از گذراندن دوره های فوق تخصصی تعمیرات انواع محصولات سامسونگ در این مجموعه مشغول به فعالیت می شوند و با مهارت بالایی که دارند قادرند تا با ریز بینی و دقت بالا پیچیده ترین ایرادات در دستگاه های سامسونگ را بر طرف کنند. همچنین تکنسین ها در اسرع وقت، یعنی نهایتا بعد از گذشت 2 ساعت پس از تماس و ثبت درخواست تکنسین از جانب شما در محل حاضر می شوند و بررسی و تعمیر دستگاه شما را انجام می دهند. جهت ارتباط با این تعمیرگاه مجاز می توانید به وب سایت این مرکز به آدرس https://www.samsungposhtiban.com/ مراجعه کنید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز