بهترین کفش ورزشی نایک برای دویدن + راهنمای انتخاب کفش ورزشی مناسب

۱۴۰۰/۰۴/۰۲ - ۰۸:۴۸:۳۵
کد خبر: ۱۱۹۷۰۱۳
بهترین کفش ورزشی نایک برای دویدن + راهنمای انتخاب کفش ورزشی مناسب
فروشگاه آنلاین ورزشی آل اسپورت یکی از معتبر ترین فروشگاه های ورزشی است که تجهیزات ورزشی و کفش ورزشی نایک با کیفیت را به مشتریان عرضه می کند.

به گزارش برنا، نایک در واقع یک شرکت چند ملیتی امریکایی می باشد که در زمینه طراحی و تولید و توسعه و عرضه محصولاتی از جمله پوشاک و تجهیزات ورزشی و همچنین کفش به بازار جهانی فعالیت می کند. شرکت نایک بزرگترین و برترین تولید کننده ی محصولات ورزشی به خصوص کفش های ورزشی می باشد که در سال 1964 توسط آقای فیل نایت تاسیس شده است.

کفش ورزشی مناسب برای دویدن

برای خرید یک کفش ورزشی نایک باید به این نکته توجه داشته باشید که کفش نایک را برای چه هدفی انتخاب می کنید زیرا کفش های نایک در انواع مختلفی تولید می شوند که هرکدام برای یک هدف خاص مناسب می باشد ‌.

کفش های نایک دارای مدل های متنوعی از جمله: کفش های پیاده روی، کفش های ورزش تنیس، کفش های فوتبال، کفش های بسکتبال، کفش های مخصوص دویدن و کوه نوردی، کفش های هاکی و دوچرخه سواری و کشتی و .... این تنوع زیاد در کفش های نایک به این منظور است که هر ورزش به کفش مخصوص خود با ویژگی های خاص خود نیاز دارد که باعث بهبود عملکرد ورزشکار حین ورزش می شود و از آسیب های احتمالی جلوگیری می کند.

نکاتی که باید برای خرید یک کفش نایک ورزشی مناسب باید دقت کنیم میزان حمایت کفش از پا، جنس رویه و قابلیت تنفس آن و زیره و گریب هایی که از لغزندگی جلوگیری می کند، بالشتک ها یا همان کوشن های کفی کفش، اندازه ی کفش و راحتی پا در آن  باید مناسب باشد. پا قلب دوم انسان ها به حساب می آید که حساسیت مراقبت از آن به همان اندازه ی قلب حائز اهمیت می باشد به همین دلیل باید انتخاب کفش باید با دقت انجام شود و حتما کفش باید متناسب با ورزش مورد نظر انتخاب شود.

فروشگاه آنلاین ورزشی آل اسپورت + تجهیزات ورزشی + کفش ورزشی نایک

کفش های پیاده روی زنانه ویژگی هایی دارند از جمله :

  • سایز کفش: سایز کفش باید دقیقا اندازه ی پا باشد نه بزرگتر باشد و نه کوچکتر چراکه در صورت بزرگ بودن باعث لغزش پا و پیچیدن مچ پا و در صورت کوچک بودن باعث فشردگی و ناراحتی پا می باشد.
  • سبکی : برند نایک در سبک کردن کفش های خود تلاش بسیاری کرد که امروزه یکی از استاندارد ترین برند در بین برند های دیگر از نظر سبکی و وزن کفش ها می باشد.
  • گردش هوا: رویه ی این کفش های نایک دارای گردش هوا می باشد که مانع از عرق کردن پا می شود.
  • راحتی کفش: کفش های پیاده روی نایک مطابق با پای انسان ها ساخته شده است به طوری که پا درون آن کاملا پر می شود و شخص احساس راحتی می کند.
  • نرمی: این کفش ها به دلیل انعطاف بالا و داشتن بالشتک موجود در استر کفش و زبانه ی بالشتک مانند، باعث شده که مصرف کننده در هنگام پیاده روی هیچ فشاری احساس نکند به طوری که انگار چیزی در پایش نیست.
  • محافظت از پا: در برخی از مدل های این کفش های نایک لایه ی محافظتی از پنجه پا محافظت می کند و همچنین وجود بالشتک ها و پد ها در کفش علاوه بر راحتی و نرمی پا را در کفش ثابت نگه می دارد.
  • لایه ی میانی زد شوک: لایه ی میانی به کار رفته شده در سری کفش های زنانه و مردانه نایک به گونه ای طراحی شده است که شوک حاصل از پیاده روی را مهار می کند.
  • این کفش ها دارای طراحی و رنگ بندی بسیار زیبا و چشمگیری می باشد که توجه بسیاری از افراد را جلب می کند.

کفش های نایک علاوه بر رعایت استاندارد لازم برای تولید کفش با استفاده از تکنولوژی های جدید و فوق العاده باعث کیفیت بالای این برند شده است.

فناوری های کفش نایک

فناوری و تکنولوژی های به کار برده شده بالشتک سازی در کفش های نایک عبارت اند از:

فناوری Nike Air: این فناوری به عنوان بخشی از خانواده نایک ایر است. این فناوری برای ایجاد حداکثر حفاظت از ضربه در هنگام فرود های تکراری طراحی شده است.

فناوری نایک ایر دارای کیسه های منسجم هوا است که باعث انعطاف پزیری و ضربه گیری می شود بنابراین هنگام برخود پا به زمین از ماهیچه ها، مفاصل و تاندون ها محافظت می کند و همچنین نیروی ضربه را جذب می کند . این کیسه ها بلافاصله به شکل اصلی برمی گردد تا بدن را از نیروی ضربه بعدی محافظت کند.

تکنولوژی Nike zoomاین تکنولوژی بالشتک سازی در ابتداTensile Air  نام دارد که بخشی از خانواده ی نایک ایر می باشد.  Nike zoom ماده ای سبک و بادوام است. از انجا که بالشتک zoom بسیار نازک است پا را به زمین نزدیک تر می کند و ثبات را افزایش می دهد مخصوصا در هنگام تغییر جهت سریع و حرکات چند جهته که ممکن است فشار بسیاری به پا وارد شود.

در این کفش پس از ضربه، الیاف کاملاً کشیده شده در داخل واحد هوا تحت فشار جریان دوباره به شکل خود می آید و احساس فوق العاده واکنش پذیر و آگاهی بیشتری از سطح در حال راه رفتن دویدن یا بازی به شخص می دهد.

فروشگاه آنلاین ورزشی آل اسپورت + تجهیزات ورزشی + کفش ورزشی نایک

تکنولوژی Nike Freeایده ی پشت nike free بسیار ساده است، در این کفش ها پای شما آزادی کامل را دارد. زیره ی کفشnike free  دارای برش های عمیق و شیارهای معکوس است که باعث ایجاد انعطاف پذیری و کشش در هر دو جهت با رویه بدون درز سبک می شود تا یک زیره قابل انعطاف پذیر باشد.

هنگام تهیه ی کفش بهتر است کفش را از مراکز معتبر تهیه کنید تا از اصل بودن کفش نایک اطمینان داشته باشید چرا که به دلیل محبوبیت کفش های نایک برخی افراد سودجو اقدام به تولید کفش های نایک تقلبی کرده اند. فروشگاه آنلاین ورزشی آل اسپورت یکی از معتبر ترین فروشگاه های ورزشی است که تجهیزات ورزشی با کیفیت را به مشتریان عرضه می کند. در این فروشگاه انواع کفش های ورزشی مناسب با رشته های مختلف از جمله پیاده روی، کفش فوتسال، کفش بسکتبال، کف تنیس و... وجود دارد. اگر به دنبال کفش مناسب ورزشی نایک می باشید می توانید به آسانی با مراجعه به سایت allsport.ir کفش نایک اصل و های کپی تهیه کنید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز