مقایسه آسان از موکت خارجی تا کفپوش بیمارستانی در کفپوشان

۱۴۰۰/۰۴/۲۱ - ۱۰:۲۹:۲۵
کد خبر: ۱۲۰۵۵۰۴
مقایسه آسان از موکت خارجی تا کفپوش بیمارستانی در کفپوشان
شاید آگاهی از قیمت و خرید موکت خارجی برای بسیاری جای سوال داشته باشد و خیلی ها علارغم این که محصولات خارجی را ترجیح می دهند، نتوانند در مورد خرید موکت خارجی به نتیجه قطعی برسند. پس این مطلب را از دست ندهید.

به گزارش برنا، شاید آگاهی از قیمت و خرید موکت خارجی برای بسیاری جای سوال داشته باشد و خیلی ها علارغم این که محصولات خارجی را ترجیح می دهند، نتوانند در مورد خرید موکت خارجی به نتیجه قطعی برسند. این که آیا نمونه های موجود در بازار به راستی وارداتی هستند؟ این موکت ها چه مزایایی نسبت به تولیدات و موکت های داخلی دارند؟ علت قیمت بالای موکت های خارجی چیست؟ موکت های خارجی چه استانداردهایی دارند و آیا داشتن این استانداردها ضروری است؟

خرید موکت خارجی

واقعیت این است که یک موکت تولید شده در اروپا یا امریکا، استاندارها و آزمون های زیادی را پشت سر می گذارد تا بتواند به بازارهای جهانی دست پیدا کند. لیست بلند بالای استانداردهای اخذ شده توسط یک محصول، فقط برای زیبایی یا افزایش قیمت نیست، بلکه نشان دهنده کیفیت بالای آن محصول و اعتبار موکت در بازارهای جهانی است. مهم است که ما این علائم و استانداردها را بشناسیم و کارکرد هر کدام از آن ها را بدانیم. به عنوان مثال در بسیاری از کشورها تنها استفاده از موکتی در اتاق کودک ایمن و مجاز است که دارای استاندارد آسم و آلرژی باشد. توجه به این استاندارد به ویژه وقتی پای ایمنی تنفسی کودکان در میان باشد، بسیار مهم است. همچنین دارا بودن استاندارهایی مانند دوستدار محیط زیست و استاندارد حریق، در بازار جهانی بسیار مهم و تاثیر گذار است.

همواره در ایران قیمت و خرید موکت خارجی برایمان گران تمام خواهد شد. متاسفانه این اصل در مورد بیشتر محصولات واقعی و اورجینال خارجی صدق می کند. برای این موضوع دلایل زیادی وجود دارد، از اختلاف نرخ ارز گرفته تا هزینه های وارداتی کالا. به انضمام این مطلب که بسیاری از برندهای خارجی موجود در بازار ایران، در کشور مبدا نیز جزو کالای لوکس محسوب می شوند و قیمت بالایی دارند. در واقع به نوعی می توان گفت که وارد کردن و عرضه موکت معمولی به ایران چندان مقرون به صرفه و اقتصادی نخواهد بود. چرا که در شرایط فعلی نیز بسیاری از تولید کنندگان موکت در ایران، موکت هایی قابل رقابت با محصولات خارجی تولید و روانه بازار می کنند که از نظر کیفیت و استفاده از تکنولوژی روز دنیا در سطح بسیار بالایی قرار دارند. فلذا تنها محصولاتی وارد ایران می شوند که خاص و ارزشمند باشند.

در مقام مقایسه بین قیمت و خرید موکت خارجی و داخلی باید گفت موکت های ایرانی بسیار باکیفیتی توسط تولید کننده های نامی کشور تولید می شوند که در بسیاری از آن ها از تکنولوژی های مشابه محصولات خارجی استفاده شده است. اما در این میان وارد کنندگان بسیار معتبری نیز در ایران وجود دارند که علارغم تمام سختی ها، محصولات عالی از برندهای معتبر جهانی را در بازار ایران در دسترس قرار می دهند. تمامی نمایندگی های معتبر و وارد کنندگان خوشنام در ایران، محصولات اصیل و اصلی را به بازار تزریق می کنند و در خرید از این مراکز می توانید مطمئن و آسوده باشید که موکت خریداری شده اصل و بدون ایراد خواهد بود. در مورد خرید از مراکز نا آشنا که مورد تایید برند اصلی نیست نیاز است که دقت و وسواس بیشتری به خرج دهید. خرید از این فروشگاه ها چندان تصمیم هوشمندانه ای به نظر نمی رسد. فراموش نکنید که فروشگاه کفپوشان، از جمله فروشگاه های معتبر و مورد تاید نمایندگی های برندهای خارجی در ایران است که به راحتی می توانید تنها با چند کلیک و گردش در وبسایت این شرکت، به بازارهای جهانی به طور مستقید دسترسی پیدا کنید.

قیمت و خرید موکت تایل

هر جا سخت از خرید موکت خارجی باشد، بی شک قیمت و خرید موکت تایل خارجی در اولویت قرار می گیرد. موکت تایل ها موکت هایی در ابعاد مشخص هستند که بیشتر مناسب فضای اداری و اماکن پرتردد طراحی شده اند. ویژگی اصلی این نوع موکت، لایه زیرین مستحکم و الیاف مقاومت در برابر رفت و آمد هستند. هر چند امروزه در کشور و توسط تولید کنندگان داخلی نیز انواع موکت های مناسب برای فضای اداری تولید می شود، اما استقبال از موکت تایل های خارجی در کشور به خوبی نشان می دهد که این محصولات پرطرفدار هستند و مدیران بیشتری برای آرامش فضای کاری خود ارزش قائل می شوند.

موکت خارجی + کفپوش بیمارستانی + کفپوشان

با وجود این که قیمت و خرید موکت تایل خارجی خریدی لوکس و پر هزینه به نظر می آید، اما بسیاری از خریداران آن را به چشم هزینه نگاه نمی کنند. این خریداران به خوبی می دانند که با خرید و نصب موکت تایل در فضای پر تردد خود، در واقع به نوعی سرمایه گذاری و صرفه جویی می کنند چرا که با وجود این محصولات فوق العاده به عنوان کفپوش فضای اداری، دیگر تا سالیان سال نیاز به هزینه مجدد برای تعویض یا خرید کفپوش دیگری نخواهد بود. موکت تایل ها در صورت نگهداری مناسب عمر مفیدی بین 10 تا 15 سال خواهند داشت و این رقم در میان عمر مفید انواع کفپوش، رقم قابل توجهی محسوب می شود.

قیمت و خرید کفپوش بیمارستانی

موکت خارجی + کفپوش بیمارستانی + کفپوشان

یکی دیگر از انواع کفپوش هایی که نیاز به تخصص و آگاهی بالایی دارد، کفپوش بیمارستانی است. قیمت و خرید کفپوش بیمارستانی تنوع بالایی دارد و عموما تمایل دارند از تولیدات داخل کشور استفاده کنند. هرچند قیمت و خرید کفپوش بیمارستانی خارجی نیز محبوبیت خوبی در کشور دارد. مهم است که کفپوشی که خریداری می شود با در نظر گرفتن تمامی مسائل مربوط به فضای درمانی باشد. به عنوان مثال کفپوش مربوط به فضای آزمایشگاه متفاوت از کفپوش اتاق عمل است و همچنین کفپوش مورد استفاده در راهروها با کفپوش اتاق عکسبرداری تفاوت دارد. توجه به تمامی این موارد باعث می شود که بتوانیم فضای درمانی خود را بی نقص و اصولی کفپوش کنیم و از اشتباهات رایج و البته خطرناک جلوگیری کنیم.

تیم حرفه ای کفپوشان آماده است تا به ارائه مشاوره نامحدود رایگان، همراهی و همکاری با شما را در انواع پروژه ها و فضاها آغاز کند. مشاورین فنی ما با بهره گیری از دانش روز دنیا، آشنایی کامل با انواع کفپوش های متناسب با هر محیط، تجربه کاری و همکاری با مشتریان و خریداران کاربری های مختلف، آمادگی ارائه مشاوره را به شما در محل پروژه دارند.. همچنین در هر جای ایران که باشید می توانید از خدمات خرید و نصب انواع کفپوش تخصصی توسط تیم کفپوشان بهرمند شوید. برای داشتن یک کفپوش بی نقص و ایده آل، شما تنها به یک تلفن احتیاج دارید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز