خرید سیسمونی نوزاد (آغوشی، قنداق، پشه بند)

۱۴۰۰/۰۶/۲۰ - ۰۹:۰۲:۳۴
کد خبر: ۱۲۳۱۷۲۷
خرید سیسمونی نوزاد (آغوشی، قنداق، پشه بند)
خرید سیسمونی نوزاد باید با دقت بسیار زیادی انجام شود تا تمامی اقلام مورد نیاز برای نوزاد تهیه گردد. دقت داشته باشید که حتماً وسایلی مانند آغوشی نوزاد، قنداق و همین طور پشه بند نوزاد تهیه گردد. زیرا اینگونه وسایل هم برای راحتی مادر کاربرد دارد و هم برای آرامش نوزاد مورد استفاده قرار می گیرد.

به گزارش برنا، زمانی که پدر و مادر می خواهند برای تولد نوزاد خود آماده شوند انتخاب وسایل نوزاد کمی سخت و دشوار خواهد بود. به خصوص اگر این کار برای اولین‌ بار باشد و تا کنون تجربه ای نداشته باشند. اما دقت داشته باشید که خرید سیسمونی نوزاد باید حتماً با تفکر و برنامه ریزی انجام گردد. بهتر است بدانید که بعضی از وسایل مربوط به سیسمونی نوزاد واقعاً غیر ضروری هستند و کاربردی نخواهند داشت. بنابراین از خرید چنین وسایلی خودداری کنید. زیرا زمانی که احساس کنید به وسیله جدیدی احتیاج دارید می‌ توانید آن را خریداری کنید. پس بهتر است به مایحتاج مورد نیاز برای کودک بپردازید. هنگام تهیه سیسمونی وسایلی مانند آغوشی نوزاد، قنداق و همچنین پشه بند نوزاد فراموش نشود. در این مطلب می خواهیم به این سه مورد که باید حتما در هنگام خرید سیسمونی به آن توجه شود بپردازیم با ما همراه شوید. 

خرید سیسمونی (آغوشی نوزاد، قنداق و پشه بند نوزاد): 

معمولاً اولین خرید سیسمونی می‌ تواند برای والدین چالش بسیار هیجان انگیز و شیرینی را به همراه داشته باشد. در این زمان سوالات بسیار زیادی برای شما پیش خواهد آمد. مثلا این که چه زمانی باید تهیه سیسمونی را شروع کنیم؟ کدام اقلام ضروری می باشند؟ چه نکاتی را در هنگام خرید وسایل نوزاد رعایت کنیم؟ و... .

جواب هر کدام از این سوالت می تواند به شما کمک کند تا یک خرید بهتر داشته باشید. زیرا اگر نکات مربوط به خرید سیسمونی نوزاد را رعایت نکنید ممکن است وسایلی را بخرید که هیچگاه از آن ها استفاده نخواهید کرد. در اینجا قصد داریم که در مورد اقلام ضروری مانند آغوشی نوزاد، قنداق و پشه بند نوزاد که برای مادر و کودک نیاز است توضیحاتی را به شما ارائه دهیم. 

خرید سیسمونی

  • آغوشی نوزاد: 

شاید تصور کنید استفاده از کالسکه یا صندلی ماشین جهت حمل نوزاد یک گزینه آسان و راحت باشد. اما بهتر است بدانید که استفاده از آغوشی نوزاد باعث می‌ شود تا والدین و نوزاد احساس نزدیکی بیشتری داشته باشند و از آن لذت ببرند. همچنین استفاده از آغوشی بسیار آسان است و باعث می ‌شود تا بتوانید به راحتی حرکت کنید، دستانتان آزاد است یا این که در مکان‌ های شلوغ به راحتی می توانید راه خود را پیدا کنید و از بین جمعیت بگذارید تا به کارهای روزانه خود بپردازید در حالی که نوزاد شما در خوابی آرام فرو رفته است.

علاوه بر مزایای بالا آغوشی نوزاد فواید بیشتری دارد. مثلاً کودک های کولیک شده و بی قرار را آرام می ‌کند. همچنین خطر افسردگی مادر پس از زایمان را کاهش می دهد. این موضوع را می توان به دلیل ایجاد نزدیکی بیشتر بین مادر و کودک دانست. بنابراین شما می توانید در هنگام خرید سیسمونی با انتخاب یک آغوشی نوزاد مناسب راحتی و آرامش را دریافت کنید. البته بعضی از والدین سعی می کنند تنها در ماه های اول از آغوشی نوزاد استفاده کنند. اما مدل‌ های جدید آغوشی به گونه ای طراحی شده اند که به راحتی تا وزنه ۲۳ یا ۲۷ کیلو گرم را تحمل می‌ کنند و شما می توانید تا زمانی که کودک راه رفتن را بیاموزد از آن استفاده کنید. 

آغوشی هایی که مورد استفاده قرار می گیرد ممکن است در انواع مختلف آغوشی از جمله آغوشی از جلو، آغوشی با بند پهن و از کنار و همچنین آغوشی قنداقی باشد. 

خرید سیسمونی نوزاد (آغوشی، قنداق، پشه بند)

آغوشی نوزاد

قنداق: 

قنداق نیز یکی دیگر از وسایل ضروری برای نوزاد می باشد که باید در هنگام خرید سیسمونی تهیه گردد. زیرا قنداق نوزاد باعث می‌ شود تا نوزاد احساس امنیت، گرما و آرامشی که در رحم مادر داشته است را تجربه کند و این کار از نظر سلامت روانی برای کودک بسیار مفید است. به همین دلیل توصیه می‌ شود که قنداق کردن نوزادان را از بدو تولد آغاز کنید و این کار را تا ۳ ماهگی کودک ادامه دهید‌

قنداق علاوه بر این که از پرش دست و پای کودک یا غلت زدن کودک در هنگام خواب جلوگیری می‌ کند یک وسیله بسیار عالی برای فصل های سرد سال و گرم نگهداشتن نوزاد می باشد. 

همچنین مادر می‌ تواند راحت ‌تر نوزاد را در آغوش بگیرد و به همین دلیل عواطف و احساسات مادر راحت به نوزاد منتقل خواهد شد و نوزاد آرامش بیشتری خواهد داشت. 

قنداق ها انواع مختلفی دارند که شامل قنداق های زیپی، پیچشی  کیسه ای و ترانزیشن می باشد که شما می توانید در هنگام خرید سیسمونی نوع قنداق مورد نظر خود را انتخاب کنید. 

پشه بند نوزاد: 

یکی از اصلی ترین وسایل پشه بند نوزاد است که به عنوان یکی از تجهیزات رفاهی نوزاد برای داشتن خواب بهتر می باشد. معمولاً پشه بند نوزاد در لیست اصلی خرید سیسمونی قرار دارد. زیرا علاوه بر این که کودک می تواند خواب راحت تری داشته باشد، پوست ‌حساس نوزاد در برابر گزش انواع حشرات موذی مانند پشه محافظت می گردد. پشه بند نوزاد طراحی بسیار خاصی دارد که کاملاً سبک و کم حجم است تا بتوانید به راحتی آن را حمل کنید یا در نقاط مختلف خانه از آن استفاده نمایید.

در واقع پشه بندهایی که برای نوزادان طراحی شده اند در سه مدل مختلف زیپی، بندی یا چسبی تولید می گردند. خرید پشه بند برای نوزاد با توجه به سلیقه والدین و این که استفاده از کدام یک برای آن ها راحت تر است انتخاب می شود. 

خرید سیسمونی نوزاد (آغوشی، قنداق، پشه بند)

پشه بند نوزاد

بهترین زمان خرید سیسمونی: 

دقت داشته باشید بهترین زمان برای خرید سیسمونی پس از پایان ماه ششم است. زیرا در این زمان جنسیت نوزاد کاملاً مشخص شده است و شما می توانید رنگ سیسمونی را با توجه به جنسیت جنین خریداری کنید. دقت داشته باشید که بهتر است تمامی اقلام سیسمونی را پس از مشخص شدن جنسیت خریداری کنید تا بتوانید وسایل مختلف را با یکدیگر ست کنید و از خرید وسایل با رنگ های متفاوت جلوگیری گردد. 

خرید سیسمونی نوزاد: 

خرید سیسمونی نوزاد باید از مراکزی انجام گردد که تمامی وسایل مورد نیاز والدین و نوزاد را داشته باشند. علاوه بر آن وسایل در برندهای مختلف و جنس های ایرانی یا خارجی موجود باشد تا والدین بتوانند گزینه‌ های بیشتری برای انتخاب داشته باشند یا وسیله مورد نیاز خود را به راحتی تهیه کنند. شما می توانید با مراجعه به سایت مانیلو https://maniloo.com سیسمونی مورد نظر خود را به راحتی خریداری کنید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز